Ubuntu 8 04 LTS Hardy Heron |
Aranarth Senior lid WMRindex: 211 OTindex: 271 Wnplts: Schiedam
|
Oeww, geweldig! Heb er zelf ook nog Window list bijgedaan, aangezien dat eigenlijk datgene was wat ik bedoelde, maar helemaal geweldig, dankjewel! |
|
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
|
|
|
nietmeer
|
iedereen die het weten wil... hier de oplossing voor het grub probleem. Het probleem is als volgt: Mijn machine heeft een pci sata controller voor 2 hardeschijven van 500GB die worden door de installatie cd van ubuntu als hd0 & hd1 gezien en mijn 250GB linux schijf als hd2 dus wordt grub ingestelt op root=(hd2,2) en daar zit hem nou juist het probleem. Na het opnieuw opstarten ziet grub eerst mijn onboard controller en dan mijn raid controller dus wordt mijn / partitie dus als hd0,2 gezien en wordt de partitie hd2,2 niet door grub gevonden... Door simpelweg de verwijzing in /boot/grub/menu.lst naar hd0,2 te veranderen was het probleem opgelost, maar dit is wel vrij lastig als je niet kunt booten |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
je moet de volg orde van starten veranderen heb ik met mijn server ook gedaan..
oh, dat schreef je al..
je verhaal krijgt 2 punten |
|
|
nietmeer
|
Quote heraux:
je verhaal krijgt 2 punten Hoe bedoel je dat ? en waarom krijg ik voor zoiets maar 2 punten ? |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Volgens mij heeft heraux een punt.nl injectie gehad bij den dok |
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
weet iemand hoe ik meerdere workspaces kan instellen?? het klinkt inderdaad heel erg debiel, maar als ik RMB en dan voorkeuren doe; krijg ik dus "werkbladwisselaar-voorkeuren" en dan kan ik alleen kolommen en rijen instellen. en als ik daar iets mee doe, maakt niet uit hoe of hoeveel, dan houd ik nog steeds 2 workspaces... |
|
|
Christiaan Murk Actief lid WMRindex: 90 OTindex: 40 Wnplts: Amersfoort S |
|
|
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote tosti: weet iemand hoe ik meerdere workspaces kan instellen?? het klinkt inderdaad heel erg debiel, maar als ik RMB en dan voorkeuren doe; krijg ik dus "werkbladwisselaar-voorkeuren" en dan kan ik alleen kolommen en rijen instellen. en als ik daar iets mee doe, maakt niet uit hoe of hoeveel, dan houd ik nog steeds 2 workspaces... EDIT; gelukt, via ubuntu irc |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Natuurlijk wel, anders had het geen zin om er een nieuw versienummer aan te koppelen |
|
|
nietmeer
|
De installatie procedure is voor 75% hetzelfde het is alleen de software die anders is Je ziet de veranderingen niet eens, het werkt alleen sneller en beter. @Ikke -> Mafkees |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
|