Eerlijke verkoop? |
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
nietmeer
|
heel eerlijk maar of ze het nu ook gaan verkopen?? *moet wel zeggen dat ik wel even gelachen heb * |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hahaha, echt geweldig! |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
geniaal |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote van de pagina: 2002 - 2007 Al 5 jaar kwaliteit tegen scherpe prijzen! Zouden ze deze er pas in 2008 op hebben gezet? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
nah, fanboyism |
|
damasta Senior lid WMRindex: 809 OTindex: 9 Wnplts: Edam T |
de maker is geen linux fanboy ik heb dit vorig jaar gekraakt!!!!
geintje, maar van mij mogen ze wel iets minder, eerlijk zijn |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
wuhahahahaahha, de waarheid over windows xp, ik lach me egt kapot, lekkere reclame |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
ik kan echt niets anders verzinnen |
|
Deniz Erelid
WMRindex: 2.086 OTindex: 242
|
Voor noobs is het moeilijk jah een pc draaiende houden. |
|
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
mijn vader bij geroepen en hij lag op de grond van het lachen, ik ook trouwens |
|
Lambesis Actief lid WMRindex: 122 OTindex: 3 Wnplts: middelaar
|
Quote Deniz: Voor noobs is het moeilijk jah een pc draaiende houden. Weinig op aan te merke |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Als noobs zich ook maar eens een beetje in zouden spannen om wat meer te leren over hoe hun pc werkt, dan zou het draaiende houden een stuk makkelijker worden |
|
stormzoeker Erelid
|
Het zijn juist de ´deskundigen´ die er een puinhoop van maken |
|
Ikke Oudgediende
Als je een beetje van je systeem afweet, maak je er geen puinzooi van... |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: Als je een beetje van je systeem afweet, maak je er geen puinzooi van... Heb je mij zeker nog nooit bezig gezien |
|
Ikke Oudgediende
Als je een beetje van je systeem afweet, weet je ook hoe je - mocht je er toch een puinzooi van maken - de rommel ook weer moet opruimen.. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Puinzooi maken is leuk, maar niet van m'n vaste kast... puinzooi maken van andermans nog grotere puinzooi, dat is een kunst |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: Als je een beetje van je systeem afweet, weet je ook hoe je - mocht je er toch een puinzooi van maken - de rommel ook weer moet opruimen.. Ik maak er eerst een puinhoop van door eindeloos te experimenteren en nieuwe dingen uit te proberen en als ik dan tijd over heb, ruim ik pas de rotzooi op Helaas mag ik de PC van Pos niet gebruiken als mijn PC weer eens in groot ´onderhoud´ zit |
|
nietmeer
|
wel gebruiken om te surfen maar niet om te slopen |
|
Ikke Oudgediende
Daar heb ik twee woorden voor: VMware Server |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote Ikke: Daar heb ik twee woorden voor: VMware Server Heb ik En héél veel operating systems daarvoor Helaas kun je niet alles doen onder VMWare Server... |
|
Ikke Oudgediende
Dan heb ik nog een woord: multiboot |
|
stormzoeker Erelid
|
Quote positivily: wel gebruiken om te surfen maar niet om te slopen En dan nog alleen nog onder zwaar toezicht met de CD´s en het gereedschap achter slot en grendel... zo is er geen lol aan Quote Ikke: Dan heb ik nog een woord: multiboot De eerste 5 minuten van de dag ben ik aan het nadenken welk systeem ik nu weer eens als eerste zal gaan booten Meesal Kubuntu en soms XP, of Fedora..... eigenlijk wil ik nog eens OS/2 weer uitproberen |
|
nietmeer
|
Quote stormzoeker: Quote positivily: wel gebruiken om te surfen maar niet om te slopen En dan nog alleen nog onder zwaar toezicht met de CD�s en het gereedschap achter slot en grendel... zo is er geen lol aan Wat ken ik jou toch goed |
|