Halo discussie |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
nou, ik dit leek me enigsinds handig  iemand nog hier die ook graag Halo speelt? en leuke/goede tips heeft? |
|
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
gewoon kopen? net zo makkelijk
wil je spelen? "I Businovski I" is myn gamertag op xboxlive! |
|
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Speel guardian, en als je hem hebt blackout |
|
|
nietmeer
|
kspeel wel halo, ma helaas niet op xboxlive  |
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik moet t ook op de PC doen, heb geen geld voor een Xbox.. |
|
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Yo ik heb halo3 op xboxlive |
|
|
Juraj Erelid
Quote Anime-Lover: Yo ik heb halo3 op xboxlive doe je goed!  |
|
|
nietmeer
|
Quote Arya: ik moet t ook op de PC doen, heb geen geld voor een Xbox.. sparen, heb ik ook gedaan  @anime, dan heb je wat halo betreft meer dan ik;) |
|
|
Juraj Erelid
Quote the-ghost:
anime, dan heb je wat halo betreft meer dan ik;) ik heb halo1,2,3 op xbox en 360  |
|
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote SchapenKop: Quote the-ghost:
anime, dan heb je wat halo betreft meer dan ik;) ik heb halo1,2,3 op xbox en 360  Ja ik ook geweldige series hopelijk was halo3 niet de laatste zoals ze zeiden op bungie |
|
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
even voor alle fans van halo
ik ben ook halo fan en heb alle halo's uitgespeeld. Halo 4 is al in de maak is beloofd. tevens voor de echte liefhebber is er op youtube de eerste 8 minuten te zien van de Speelfilm van halo. ja! je hoort het goed, "de speelfilm". check maar op youtube en ik zeg je... ik kan niet wachten! |
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
halo  halo  alleen vind ik het zuigen dat halo 2 alleen voor vista is. microschoft mag doodvallen wat mij betreft door dit eikelige geintje... @Demion die komt in 2009 geloof ik uit, die film. ik heb het gezien, het ziet er best gaaf uit  . als ze maar niet het gezicht van master chief laten zien, dat zou echt jammer zijn...  . |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik doe wel eens een HALO met een parachute..
|
|
|
ricardo91
|
halo 4 is niet in de maak,
microsoft en bungie werken ook niet meer samen, bungie is op het moment wel bezig met een halo-spel maar dit wordt een rts.
zelf speel ik altijd halo, op school via lan ^^ |
|
|
nietmeer
|
@Demion en DvH, er komt geen film van halo  , simpel door gebrek aan geld  en er is inderdaad ook geen halo 4 in de maak  |
|
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote the-ghost: @Demion en DvH, er komt geen film van halo  , simpel door gebrek aan geld  en er is inderdaad ook geen halo 4 in de maak  Ik vind het echt jammer dat ze het met zo'n groot open eind laten vind ik naar   |
|
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Offtopic: Hallo, discussie!  |
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
nou ja, ik kan in ieder geval niet wachten op die nieuwe halo RTS.  . |
|