Vista look op XP! |
Akgun Senior lid WMRindex: 122 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam
|
Vind je vista mooi, maar je hebt een XP en geen geld om er een te kopen? Klik hier dan om een mooie look te kiezen voor je XP! De uiterlijk van je XP verandert alleen. PS: 277 MB PS:: deze looks werken niet op 64bit versies van XP |
|
|
nietmeer
|
Ik heb hem op de pc staan, maar dan werken de messenger niet en skype en voipbuster
|
|
|
|
Die probleem heb ik niet.. bij mij werkt het perfect! |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dutss, 277 MB voor een lookalike |
|
|
nietmeer
|
Ik ben maar terug gegaan naar gewone xp
|
|
|
|
geen lookalike, een transformatie geluidjes zitten er ook bij maar geen originele.. zal ik de originele geluidjes van vista ook op zetten? |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Je hebt ook VistaMizer. Ik had de 2.2.1.0 versie. Inmiddels is er versie 2.5.1.0. Het duurde bijna 3 dagen voordat hij er op stond. 3 dagen. Ik haal hem er nu af, want inmiddels is XP service pack 3 er en nu is de taakbalk blauw ipv doorzichtig. Moet ik een data rebuild doen. Gaat waarschijnlijk weer 3 dagen duren. Bekijk het ff. Weg ermee. |
|
|
|
Bij mij duurde het minder dan 10 min. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Is deze eigenlijk in het Nederlands? |
|
|
|
Gewoon nederlands bij mij. Setup is engels maar de rest gewoon nederlands. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Misschien dat ik deze dan eens ga proberen. Het vreemde is dat versie 2.2.1.0 van Vistamizer er in 2 uurtjes opstond. |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wie wilt nou weer een vistalook ik heb van de week nog mijn vista terug naar w2k getransformeerd.. Wat een snelheidsverschil is dat zeg! Alleen wel jammer dat windows+tab dan niet meer werkt Maarja, die ouderwetse windows look blijft voor mij toch gewoon de beste. |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
W2K Wie weet ga ik er ook wel weer op terug |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Wat interesseert mij die look nou, als het maar werkt. 227mb moet allemaal ook maar weer draaien XP doet het prima hier, niets meer aan doen |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik vond XP ook altijd prima. Na een tijdje begon het standaart blauw wel te vervelen en sprong ik lekker terug naar de w2k look die met 2 klikjes in te schakelen is. Vista hetzelfde, alhoewel ik dat aero-bs zat was na een dag of 2.. Alles is zoveel trager (terwijl geen van de system resources aan het pieken was), even terug swappen naar de w2k look (in een paar klikjes) en ook vista draait perfect (als je wat irritante meldingen uitgezet hebt) |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Mmore: Vista hetzelfde, alhoewel ik dat aero-bs zat was na een dag of 2.. Alles is zoveel trager budget-pc? |
|
|