Met Firefox "Image Zoom", kan ik, wat jij zwart hebt gemaakt in jou screenshot, een klein beetje lezen, dus daar moet je gewoon een zwart balkje van maken . Voor de rest gebruik is "Videodownloader". Best handig is dat. Ik maakte voor school wel eens video projecten inplaats van een ouderwetse powerpoint en mijn beeldmateriaal haalde ik van bijvoorbeeld youtube. Met één knop kan ik dat filmpje van youtube wat ik aan het kijken ben, gelijk downloaden. Ook heb ik PDF-download. Als er op g00gle een PDF bestand staat en daar op klikt, opend hij hem niet gelijk, maar vraagt of ik het wil downloaden of in html wil openen etc. Heb ook een andere Gmail skin via FF. Op zich niet veel anders, maar inplaats van dat er een paperclip staat als er een bijlage is bij een email in je inbox, staat er het icoontje wat de bijlage is, dus bijv. Word, PP, WMP, muziek bestand etc. Dan heb ik ook nog, wat ik niet wist, addblock. Ik zag toevallig een topic op nujij.nl dat er veel reclame banners waren. Maar ik zag geen één raclame banner. Dat kwam dus door addblock van FF. En voor de rest nog een paar kleine add-ons en natuurlijk een andere Skin voor FF, die een beetje bij mijn bureaublad en taalkbalk past. |