hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

[1]

Dondervogeltje´s add-ons

12-05-08 15:29:42 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid

WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Weet er iemand nog leuke en/of nuttige add-ons voor Thunderbird? Zelf gebruik ik deze op het moment:
Lightning: Kalenders en taken
Contacts Sidebar: Contacten in het adresboek meteen bij de hand in de sidebar
InfoRSS: lichtkrant met nieuws
MinimizeToTray: Thunderbird naar de systemtray
Minimize to tray enhancer: Thunderbird opstarten in systemtray
Folderpane Tools: Sorteren van mailaccounts
MyPhoneExplorer: Synchroniseren contactpersonen en kalenders, bellen en smsjes versturen met de mobiele telefoon
Provider voor Google Agenda: De gezamenlijke online agenda van Google in Thunderbird.
Het geheel ziet er nu dus zo uit: plaatje

12-05-08 17:06:22 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
:P al die meuk voor een programma... geen wonder dat die windows computer zo langzaam zijn :nee

ik gebruik zelf de linux versie zonder enige add-ons.

12-05-08 17:38:35 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid

Quote Dennis Beekman:
ik gebruik zelf de linux versie zonder enige add-ons.

Heb ik leuk nieuws voor je: In de linuxvariant gebruik ik dezelfde add-ons (op twee na). Maakt je computer niet trager overigens :P
Een kale thunderbird zonder kalender is ook niet wat (A)

12-05-08 18:03:19 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid

En hier is mijn Kubuntu uitvoering van Thunderbird ;)

12-05-08 19:13:04 - Quote! - @CrazyM
CrazyM
Senior lid

WMRindex: 133
OTindex: 406
Wnplts: Cairns
Met Firefox "Image Zoom", kan ik, wat jij zwart hebt gemaakt in jou screenshot, een klein beetje lezen, dus daar moet je gewoon een zwart balkje van maken :P.

Voor de rest gebruik is "Videodownloader". Best handig is dat. Ik maakte voor school wel eens video projecten inplaats van een ouderwetse powerpoint en mijn beeldmateriaal haalde ik van bijvoorbeeld youtube. Met één knop kan ik dat filmpje van youtube wat ik aan het kijken ben, gelijk downloaden.

Ook heb ik PDF-download. Als er op g00gle een PDF bestand staat en daar op klikt, opend hij hem niet gelijk, maar vraagt of ik het wil downloaden of in html wil openen etc.

Heb ook een andere Gmail skin via FF. Op zich niet veel anders, maar inplaats van dat er een paperclip staat als er een bijlage is bij een email in je inbox, staat er het icoontje wat de bijlage is, dus bijv. Word, PP, WMP, muziek bestand etc.

Dan heb ik ook nog, wat ik niet wist, addblock. Ik zag toevallig een topic op nujij.nl dat er veel reclame banners waren. Maar ik zag geen één raclame banner. :) Dat kwam dus door addblock van FF.

En voor de rest nog een paar kleine add-ons en natuurlijk een andere Skin voor FF, die een beetje bij mijn bureaublad en taalkbalk past.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven