Gratis virusscanners |
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
Hallo,
Een kennis van mij heeft een trail van een gratis virusscanner, maar die verloopt aan het eind van deze maand (31 mei). Hij zou graag willen weten of er een goed gratis alternatief is.
Mijn vraag dus is, zijn er gratis virusscanners, waar jullie ervaring mee hebben en die goed werken? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er zijn hele slimme mensen die antivirus softwarez afwijzen..
ik begin heel langzaam die trend te volgen..
ik heb nog geen duidelijke rede om het wel te doen.. dus..
ik zal eens een scan uitvoeren om mijn ideologie toe te lichten |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik heb AVG 8.0 is gratis. |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Avast en AntiVir zijn ook gratis. |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ik ben niet zo overtuigd van het nut van die dingen... Het enige wat ze vinden zijn cookies |
|
Giovanni Oudgediende
|
Nadeel van de nieuwe AVG 8.0 is de linkscanner. |
|
Doctor Insano Erelid
|
@CasterDat ligt er maar net aan wat je met dat apparaat doet Ik heb eens in één keer 1000 virussen van mijn pc af getuimelt (mijn oude, die nu van mijn broertje is mijn vader koopt niet graag erg veel nieuwe pc's, bijna niemand denk ik eigenlijk) Gio Nog niks vab gemerkt. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hoe kan iemand in vredesnaam 1000 virussen binnenkrijgen |
|
Caster Oudgediende
|
@Doctor Insano, hoe doe je dat in godsnaam |
|
Doctor Insano Erelid
|
Ik, ehhh, download zo het een en ander Raad eens? Er zat er geen een zelfgemaakte tussen Maar toendertijd kon ik dat nog niet. Maar werkelijk, het is erg simpel |
|
Doctor Insano Erelid
|
Ik zit soms met troep te spelen. Maar af en toe zit er wat neps tussen als je te fanatiek bezig bent. En toen werd mijn pc gebombardeerd. Je zou trouwens ook Spybot Search and Destroy moeten nemen. Dat heeft bij mij ook veel uitgemaakt. Sommige programma's zijn allergisch voor spybots. Ook daarvan had ik er massa's gevonden |
|
Ikke Oudgediende
Quote Doctor Insano: Ik, ehhh, download zo het een en ander Daar heb je het al %0 | %0 legt een Windows systeem plat |
|
Caster Oudgediende
|
Waar moet je dat invoeren dan? |
|
Ikke Oudgediende
In een shell natuurlijk |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Wat doet da dan precies? (leek me geen goed plan om da zelf uit te gaan testen ) |
|
Ikke Oudgediende
Dat is een fork bomb: een proces dat zichzelf blijft forken tot er geen resources meer over zijn. |
|
Doctor Insano Erelid
|
Quote Ikke: Quote Doctor Insano: Ik, ehhh, download zo het een en ander Daar heb je het al %0 | %0 legt een Windows systeem plat Tegenwoordig ben ik ietsje voorzichtiger hoor. Maar ik download vooral veel via bittorrent, en de populaire dingen daar zullen vast geen virussen zijn, anders is er al snel geen enkele seeder of leecher meer. Blijft toch nog boffen als hij niet zomaar uitvalt. |
|
Doctor Insano Erelid
|
Hee, zo'n fork bomb lijkt me wel grappig Er is toch geen blijvende schade he? (niet dat ik dat verwacht nu ik heb gelezen wat het is, maar toch, ff voor de zekerheid |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Avast is als een van de beste uit de test gekomen. Die werkt prima! |
|
nietmeer
|
het zal wel allemaal oke zijn , maar ik vertrouw het niet, wat is het doel van een bedrijf om gratis een virusscanner die je steeds moet bijwerken op de markt te brengen.,
Ik geloof niet dat het kan dat een gratis virusscanner een goed werkend programma is. |
|
Ikke Oudgediende
Quote GkNs: Ik geloof niet dat het kan dat een gratis virusscanner een goed werkend programma is. Het heeft niks met geloof te maken. Feit is dat Avast een van de beste is, dat feit kun je accepteren of niet. Het niet accepteren van een empirically (ik kan even niet op de nederlandse vertaling komen) bewezen feit is gewoon dom. Gratis kan wel degelijk goed zijn. Vind je Google een slechte zoekmachine? Kost je ook geen cent, hoe kan het dan functioneren? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote CityGirl: Avast is als een van de beste uit de test gekomen. Die werkt prima! Same for AVG, is ook gratis, zit nog een spyware-scan bij in ook... ook gratis Als gratis niet goed zou kunnen zijn, was Nederland uitgestorven Quote Ikke: Vind je Google een slechte zoekmachine? |
|
Ikke Oudgediende
Quote pietjevlip: Quote Ikke: Vind je Google een slechte zoekmachine? Waarom? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
nouja, dat vind ik gewoon , niet echt een speciale reden voor de slechtste van allemaal, uitgezonderd alle anderen |
|