FF3.0 doet raar |
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Soms klik ik dus op een link en gaat hij er meteen heen, maar meestal doet hij het pas na 3 of 4 keer klikken (en net met vorige 6x voordat ie ging) Het ligt niet aan de verzie want ik heb hem al een week maar het probleem pas een half uur.. Bij Over mozilla firefox staat: Firefox verzie 3.0 ...(copyright enzo) Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl; rv:1.9) Gecko/2008051206 Firefox/3.0 Zijn er meer mensen met dat probleem of weet iemand een oplossing? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Versie 3.0 is nog nieteens uit, RC 2 moet nog uitkomen. Ze zijn nu bezig met RC 2, de fouten in RC 1 zullen daarin niet voorkomen. Het is dus eigenlijk niet waar dat je al versie 3 gebruikt, hoewel RC 1 al de definitieve naam "Mozilla Firefox 3.0" had. Weet je zo welke bèta of RC je gebruikt?
|
|
lucb1e Erelid
dat dacht ik eerst ook maar bij verzie staat toch echt 3.0 Ik zal een print src uploade, w8 ff
EDIT: Stom dat ze er niet gewoon de echte verzie inzetten... maar volgensmij is het RC1
|
|
Jannick Oudgediende
Ik heb zelf RC 1 gehad, en daar stond ook gewoon versie 3 in, dus dat is niet nodig. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@luc-Heb ik geen last van. |
|
lucb1e Erelid
En de plaatjes laden soms niet goed (het WMR logo staat er niet en de : $ emoticon(zonder spatie) staat er ook niet) En vanuit de adresbalk moet je soms ook vaker op enter klikken... Weet iemand of je instellingen kan opslaan, dan herinstaleer ik hem. (als je het niet kan opslaan ben ik al mn passwoorden kwijt en van sommige is geen backup...) |
|
Jannick Oudgediende
Gebruik Mozbackup om een backup te maken, zie Google. En het is niet voor niets een RC 1, goh, waarom denk je dat er nog geen definitieve versie is? |
|
lucb1e Erelid
misschien omdat er bugs inzitten ja.. maar ik dacht dat misschien iemand een oplossing had. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
http://mozbackup.jasnapaka.com/ |
|
lucb1e Erelid
Ik heb hem opnieuw geinstaleerd en alles lijkt nu te werken (de instellingen had hij zelf al opgeslagen) |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Ik heb last bij Vista dat IE zo opdringerig is dat ik nog steeds de helft van het aantal keer IE gebruik (wat verschrikkelijk instabiel is). Ik gebruik daarom daar Safari. Maar daar schijnt een groot lek net te zijn ontdekt Bij XP werkt FireFox gewoon lekker, bij Vista ook wel als je het vervelende gedrag van IE even wegdenkt. |
|
Doctor Insano Erelid
WMRindex: 1.207 OTindex: 2.351
|
Quote Jannick: Versie 3.0 is nog nieteens uit, RC 2 moet nog uitkomen. Ze zijn nu bezig met RC 2, de fouten in RC 1 zullen daarin niet voorkomen. Het is dus eigenlijk niet waar dat je al versie 3 gebruikt, hoewel RC 1 al de definitieve naam "Mozilla Firefox 3.0" had. Weet je zo welke b�ta of RC je gebruikt?
Sommige fouten zullen niet voorkomen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik vind het waardeloos dat hij ondanks dat ik mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen aangevinkt heb, hij iedere met een blanco pagina opstart en ik dus mijn favo sites via bladwijzers moet openen. |
|
lucb1e Erelid
Probleem is nu opgelost, bleek mn p2p te zijn. Hij vond het volgensmij niet leuk om met 175kb/s te downloaden en teglijkertijd surfen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Volgend vaag iets, FF3, geweldig, leuk maar zowat iedere keer als ik den bladwijzers weer eens wil bijwerken, netjes in mapjes en zo zetten, dan geeft t kreng de geest |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Kpuc, misschien bij een volgende versie weggewerkt? Ik zou het niet weten, ik gebruik amper bladwijzers |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Kpuc: Volgend vaag iets, FF3, geweldig, leuk maar zowat iedere keer als ik den bladwijzers weer eens wil bijwerken, netjes in mapjes en zo zetten, dan geeft t kreng de geest Is daar geen extensie voor? |
|
blauwkonijn Senior lid
WMRindex: 572 OTindex: 82
|
Quote Doctor Insano: Ik heb last bij Vista dat IE zo opdringerig is dat ik nog steeds de helft van het aantal keer IE gebruik (wat verschrikkelijk instabiel is). Ik gebruik daarom daar Safari. Maar daar schijnt een groot lek net te zijn ontdekt Bij XP werkt FireFox gewoon lekker, bij Vista ook wel als je het vervelende gedrag van IE even wegdenkt. IE is inderdaad irritant, daarom werk ik tegenwoordig met Chrome, is ietsje vlotter dan FF... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.346
|
Bij mij doet FF sinds een paar dagen raar. Nadat het is gestart gaat het steeds meer CPU gebruiken, net zolang tot het 98% staat te gebruiken, ook al doe ik helemaal niets. Wie heeft dat ook?
Ik ben maar weer even op Orca overgestapt. Die doet het veel beter. (minder dan 1% CPU) |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Sjaak-116.568 kB met 9 tabbladen open. Heb je misschien een virus? |
|
Sjaak Moderator
|
Memorygebruik is normaal, maar de processortijd neemt hand over hand toe. |
|
Sjaak Moderator
|
Gisteren alles nog ge-update en gescanned. Ziet er qua virussen heel gezond uit hier. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Wat bedoel je daarmee? Met die processortijd? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hier gebruikt Firefox hoogstens 1% CPU |
|
Giovanni Oudgediende