Computerboxjes |
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
zojuist nieuwe PC-boxjes gekocht, deze. Ze klinken echt supermooi, ook als ze erg hard staan (en dat kunnen ze ook  ) Voor degene die nog op zoek waren naar PC-boxjes, deze kopen  |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Bah, Trust  |
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik ken ze niet, maar ik heb al fijne: JBL Creature II. |
|
|
nietmeer
|
. Quote Ikke: Bah, Trust  Fijn voor je dat je er tevreden mee bent. Ik zou ze niet willen.  Kheb 7.1 van Creative  |
|
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Wilc0, Een vriend van mij zegt altijd: "Never trust trust...  " Wie weet heb je wel een goed product te pakken... Ik weet niet hoe groot die kans tegenwoordig is...  |
|
|
gwcbakker Oudgediende
 WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Truts dus!  |
|
|
nietmeer
|
Quote gwcbakker: Truts dus!  Zoiets  |
|
|
Madarian Oudgediende
|
Gelukkig staat het merk niet op de boxen...  |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik had een camera aka webcam van Trust. Was mijn eerste fototoestel  Toen was ie binnen een paar weken/maanden kapot  Het sluitertje van de lens ging niet meer goed dicht  Ik sluit me dus helemaal aan bij die vriend van Madarian  "Never trust Trust"  |
|
|
Madarian Oudgediende
|
Nu is de vraag: hoe goed zijn de spullen van Trust tegenwoordig? Wanneer had Naaoomii haar eerste camera?
Anders wordt dit zo'n 'trap Trust de grond in topic', terwijl Wilc0 erg blij is met z'n nieuwe boxen.
Wilc0, ik hoop dat je lang plezier hebt van je nieuwe boxen! |
|
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb een trust webcam, muis en draadloze desktopset gehad: die spullen zijn het materiaal waarvan ze gemaakt worden nog niet waard. Nu heb ik een muis en toetsenbord van Logitech en speakers van Hercules  |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Don't trust trust  Logitech  En Creative voor geluid natuurlijk. |
|
|
Ikke
Oudgediende
Creative is de laatste paar jaren erg slechte producten gaan maken, vooral op het gebied van speakers en geluidskaarten. Op het gebied van mp3-spelers vind ik ze nog steeds prima  |
|
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
we hebben hier een compaq toetsenbord, die staat hier al eeuwen |
|
|