Doduments en settings ineens leeg.... |
Zoeske
|
hallo eenieder die dit leest..... Ik heb een probleempje met mn pc, en kwam dit forum tegen... wellicht is er iemand die mij kan helpen? Van het één op het andere moment is de map documents en settings van mn D schijf LEEG..... én daarbij ook die van mn externe harde schijf..... ik snap er niets van. Heb een systeem herstel gedaan naar afgelopen maandag, en die 2 mappen blijven zoals ze zijn.... LEEG dus Ik hád het al warm, en nu zweet ik peentjes..... Hoop dat iemand van jullie mij kan helpen..... Greetz Zoeske (Suze) |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Kan het een virus zijn? Welk antivirusprogramma heb je en gebruik je een firewall? |
|
|
Zoeske
|
Ik heb Sophos, en daarnaast draai ik af en toe AVG .... met een sygate firewall.....
Heb zojuist een systeemherstel gedaan naar het begin van de maand.... maar het blijft leeg..... wél zie ik dat in de weergave lijst 'documents en settings een andere kleur heeft dan de rest.... op beide schijven..... alles blauw, behalve die map... |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Misschien vind je hiereen antwoord. Succes. |
|
|
Zoeske
|
Ik heb gisteren dat boek in mn brievenbus ontvangen.... ik zal em nog es doorbladeren.... tnx! |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Stuur Menno anders ff een mailtje. |
|
|
Zoeske
|
hmmm ok.... had ik nog niet aan gedacht..... ben écht alles (foto's muziek, word bestanden etc) kwijt.... kan wel janken.... |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Ben je al wat wijzer geworden Zoeske? |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Systeemherstel heeft sowieso geen zin. Dat zet alleen instellingen en drivers terug, geen persoonlijke bestanden. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
leeg kan niet zodra je nog kunt inloggen
zijn de bestanden niet meer zichtbaar voor je?
attrib / rechten / eigenaar? |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
misschien een programma downloade wat gewiste* bestanden kan terughalen?;)
*als ze op de normale windows manier gewist zijn waar ik wel vanuit ga omdat je anders merkt dat hij behoorlijk lang bezig is en daarna errors krijgt |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Zelfs als ze niet op de "normale manier" gewist zijn, kun je verloren bestanden terughalen. Maar dit is afhankelijk van hoe heftig je je schijf gebruikt.
Mijn ervaring is dat een beperkt percentage terug te halen is, rest is verloren / corrupt door het schijfgebruik na verwijdering van de bestanden. |
|
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Dionos: Maar dit is afhankelijk van hoe heftig je je schijf gebruikt. 31-07-08 - 21:16:58 Ik denk dat er ondertussen wel het een en ander bij- en afgeschreven is. Ontopic: ( ) Quote: de map documents en settings van mn D schijf LEEG..... én daarbij ook die van mn externe harde schijf Dat zijn dus één, twee, drie windozen? |
|
|