I wanna be the guy |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
WAARSCHUWING! Dit is extreem irritant, als je je nogal snel opwindt over dingen die niet lukken, dan is dit absoluut niets voor jou. Dit spel heeft 3 moeilijkheidsgraden: Hard, Harder en Impossible. Het enige verschil tussen die drie is het aantal save-points. fileshack downloadHet doel van de makers van het spel is duidelijk. Mensen bloed zweet en tranen te bezorgen vanwege de bijna-onmogelijke levels. Bijna-onmogelijk, want het vuile is dat het wel kán. Als je eenmaal begint, dan MOET je het ook uitspelen, en dat kan werkelijk uren, nee, dagen duren. Er is een serie filmpjes op youtube beschikbaar van iemand die een uitdaging aangegaan is: Een review van dit spel doen, door het voor de allereerste keer te downloaden en te spelen, en werkelijk alles - inclusief zijn commentaar - op te nemen. Ik wil hier wel een link neerzetten, maar weet even niet of dat wel "safe" is, het taalgebruik in het commentaar laat namelijk nogal te wensen over. En nee, ik ben er ook (nog) niet doorheen Alleen aan beginnen als je je werkelijk HEEL erg verveelt. Ik heb jullie gewaarschuwd. PS: Er zijn dus inderdaad malloten zonder leven die hier doorheen spelen Edit: ohja, enige voordeel dat je meekrijgt: onbeperkte levens. Het verschil tussen bijna-onmogelijk en onmogelijk Ik zal nog een hint geven: pijltoetsen om te lopen, shift om te springen en z om te schieten... schieten klinkt makkelijk... maar het werkt voor zover ik nu kan zien alleen om je safe-points te activeren |
|
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
foute link, maar kan je niet even een naam neerzetten? edit: laat maar, I Wanna be The Guy, is de naam van het spel |
|
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
"Bad username (ffshack015502417) or incorrect password" |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Excuses, je moet inderdaad eerst kiezen om in te loggen (of dus inloggen met een gast-account ), geen registratie of wachtwoord nodig: KlikDownload now -> Download without logging in -> Kies een van de vier Public-Mirrors -> Begin Download levert je een zip-file op met twee exe-bestanden... uitpakken is eigenlijk niet nodig, maar wordt wel aangeraden. Het verschil tussen die twee: de snelheid van het spel, maar onthoud dat zelfs de langzame versie ontzettend irritant is |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoezo MOET je het afmaken? blaast je computer dan op? |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Andreesie: nee, je hoofd het is zo'n gemene mentale verplichting |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
ik kom niet door de eerste level heen, serieus zeg |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
I'll give it a try ben hem nu aan het downloaden Edit: Nu bij die room of devine transportation ik ga er morgen wel verder mee |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Andreesie: ik kom niet door de eerste level heen, serieus zeg Ik heb je gewaarschuwd Pablo, veel sterkte |
|
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
omfg ik kwam dat eerste scherm niet door tot ik per ongeluk het goede deed en ik bij die spikes was |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
The game is designed to be a pain in the ass De enige manier om er echt doorheen te komen: een paar weken vakantie nemen, en dan "trial and error" |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
skater: dat had ik ook die spikes is gewoon onmogelijk, dus ik ben niet verdergegaan |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Andreesie, het gemene is dat het nooit helemaal onmogelijk is |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
ik vind van wel |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
hahaha... watje, je geeft het al op |
|
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
ha! in your face! tot dat hulkgeval gekomen. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Tip voor als het echt té erg wordt: het zip-bestandje bevat 2 bestanden. eentje heeft iets van "fs" in de titel staan, de andere "slo-mo" is al een stuk speelbaarder... let in het begin eventjes op de opties, er staat als het goed is ook "medium" tussen... Maakt het geheel misschien iets speelbaarder meer safe-points |
|
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik vind safe-points gewoon leuker omdat je dan niet steeds helemaal hele stukken opnieuw hoeft te doen Het maakt 't mij part alleen maar irritanter =/ |
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nog 1 tip voor mensen die niet voorbij het eerste scherm komen: When you start the game... JUMP |
|
|