Firefox 3 update uitschakelen |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Hier heb ik dus een enorme rothekel aan: ongevraagde automatische updates. en dan ook het vervelendste: Firefox wordt mij te Microschoftig. Hij installeert zomaar een update van FF2 naar FF3 ook al heb ik uitgevinkt dat hij moet gaan zoeken naar updates, n dan heb ik ook nog aangevinkt dat hij moet vragen wat ik wil doen als hij updates heeft gevonden. ik heb FF2.0.0.16 op deze pc, en ik wil niet bij iedere start FF2 opnieuw moeten installeren weet iemand een oplossing? |
|
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Gewoon FF3 gaan gebruiken? Ik zie het probleem niet zo |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
ik zie het probleem wel.. de Mario-thema die doet het niet op FF3 en die wil ik houden, en nog een paar dingen die op FF2 wel kunnen. en ik vind FF2 gewoon fijner werken edit: ik gebruik nu effe IE, wat een klote geluid is dat als je ergens op klikt edit2: zo, heb weer de vertrouwde 2.0.0.13 geinstalleerd, alles doet het weer ongeveer, nu weer alle plugins downloaden |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
argh. 2.0.0.13 heeft zich zelf geupdate naar 2.0.0.16 dus dat betekent, volgende keer is het 2.0.0.16 en de keer daarna wordt ie weer geupdate naar 3.1 terwijl ik dat stomme ding om te update heb uitgeschakeld! daar gaat een klachtmail naar ff |
|
|
nietmeer
|
@Andreesie: Bij mij vroeg hij netjes of ik ff3 wilde installeren, en ik kon ook netjes "nooit" selecteren. Dus ik weet niet wat voor optie je hebt aangevinkt, maar bij mij vraagt hij altijd netjes of ik wil updaten, ipv dat hij het gewoon uit zichzelf doet... |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, IE8 is handiger, die vraagt je gewoon om na updates te hersarten, doe ik dat, gaat ie na de start eerst weer IE8, volledig, installeren, terwijl het kreng er al op zat, gister ofzo. En nee, installatie compleet, bets, weer een herstart. Nee, doe mij dan maar de update van FF |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Kpuc, dat is een bekend fenomeen in Beta's |
|
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, het is al heel wat dat ik IE8 wil testen voor ze Njah, eigenlijk meer voor Renée, die kan niet met FF overweg |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
Safari lijkt best wel veel op firefox, ook best wel makkelijk te gebruiken |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Safari lijkt op een oude versie van internet explorer. Neem dan Opera of Maxthon ofzo. |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
safari doet het wel goed vind ik, alleen te weinig opties, en constant in nieuwe vensters openene terwijl er ook tabbladen zijn en als wmr het niet doet, doet ie het ook echt 5 minuten niet, en in FF doet ie het wel gewoon en FF is inmiddels ook niet geupdate naar 3 |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik heb de nieuwste opera thuis geinstalleerd staan. Maar ik vind die versie maar irritant/wennen (doorstrepen wat niet van toepassing is). |
|
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Andreesie, kan het zijn dat je de vraag verkeerd leest en dat je juist hebt aangezet dat hij automatich moet installeren? Worden die instellingen die je gedaan hebt anders wel bewaardt? |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Misschien is Chrome wat voor je Andreas. Is wel beta en heeft nu al een lek. |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
chrome? nooit van gehoord, maar zal het proberen ps: firefox is nog steeds niet upgedate @Madarian: nee, weet het 100% zeker. maar nu ik het op het forum heb neer gezet wordt ie maar niet opgedate |
|
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: @Madarian: nee, weet het 100% zeker. maar nu ik het op het forum heb neer gezet wordt ie maar niet opgedate mooi toch |
|
|
Andreesie Oudgediende
|
ja eigenlijk wel, jersan |
|
|