WaarMaarRaar.nl gebruikt cookies om WMR en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. WMR deelt informatie over je gebruik van WMR met partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die je aan ze hebt verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van gebruik van hun services. Meer informatie...

Akkoord - Weigeren


hr
jaargang -16 - laatste artikel 18-10 18:00 - 55834 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Opmerkelijk beeld
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

© Een concept van
Media Voogel 2002-2017
Voorwaarden & huisregels

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Slechte service azerty.nl

02-01-17 15:08:25 - Quote! - @macko
macko
Service van Azerty

Een tijdje geleden heb ik online een hartstikke snelle en dus dure micro SD-kaart gekocht bijAzerty.nl. Na een paar dagen gaf het ding de geest en daarom heb ik telefonisch contact met Azerty opgenomen. Het advies was om via de website een (ingewikkeld en omslachtig) formulier in te vullen en de kaart terug te sturen. Inmiddels ben ik vijf weken verder en nog steeds heb ik geen enkel bericht van Azerty ontvangen. Uiteraard heb ik ondertussen bij een andere leverancier eenzelfde kaart gekocht anders had ik nog steeds geen plezier van mijn nieuwe dashcam gehad.

Hoe goed een bedrijf is weet je pas als er na de aankoop problemen zijn ontstaan met het gekochte product. Ik wil eenieder die dit leest dan ook waarschuwen voor de vreselijke service van azerty.nl. Caveat emptor!!!!!!

Hieronder de mailwisseling die ik met de diverse
medewerkers van Azerty heb gevoerd.


Beste Sylvano,
Het is nu ruim een maand geleden dat ik mijn sd-kaart ter reparatie naar u toe heb gestuurd.
Daarna heb ik niets meer van u of mijn sd-kaart vernomen.
Ik verwacht van u dat u binnen een week mij alsnog mijn kaart heeft terugbezorgd anders voel ik mij genoodzaakt om andere stappen te ondernemen.
Vriendelijk groeten,
Macko 

Op 25-11-16 om 09:05 schreef Azerty - Service:
Beste Macko,
We willen zo snel mogelijk een nieuwe aan u leveren en omdat de kaart niet meer leverbaar is wordt uw kaart naar de leverancier gestuurd.
De verwachting is dat de kaart omgeruild wordt door een nieuwe en de verwachting dat de afhandeling 2 weken gaat duren.
We wensen bij een serviceafhandeling zo snel mogelijk een oplossing aan te bieden.
Omdat er geen nieuwe door ons te leveren is, is dit helaas niet meer mogelijk.
In dit geval had u nu al een vervangende kaart mogen ontvangen.
Om u sneller van diens te zijn heb ik u uit service aangeboden om een credit aan te bieden.
Hiervoor hebben we helaas het complete artikel nodig.
Van dit credit bedrag kunt u een alternatief product aanschaffen.
We hebben onze administratie de opdracht gegeven om uw credit van € 3.95 zo snel mogelijk aan u over te maken.
We wachten de garantieafhandeling af van onze leverancier.
Bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Silvano Porta
Service Afdeling


Kotterstraat 14 E |service@azerty.nlT | 0900-Azerty1 (0900-2937891)
8102 HZ Raalte I |www.azerty.nlF | 0572-365098
Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. 
Azerty staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. 
Voor informatie over Azerty raadpleegt u www.azerty.nl
This E-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. 
In view of the electronic nature of this communication, Azerty is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt.
For information Azerty, direct your browser to www.azerty.nl
Van: Macko [mailto:macko@ .nl] &#8232;Verzonden: donderdag 24 november 2016 18:01&#8232;Aan: Azerty - Service <Service@azerty.nl>&#8232;Onderwerp: Re: Servicenr. 109855
Beste Silvano,
Fijn om te horen dat alles goed gaat met Thijs.
Ik maakte me even zorgen.....
In de mails die ik heb ontvangen en de enorme lijst met voorwaarden voor het terugsturen kan ik niets terugvinden over terugsturen van het complete product.
Verder had ik ook niet de verwachting dat er gecrediteerd wou worden. Gewoon een kwestie van kapotte kaartje inleveren en een nieuw kaartje terug ontvangen. Hoe simpel kan het zijn.
Afijn, het verhaal wordt steeds mooier.
Nu het volgende.
Ik zou graag de kosten die ik heb gemaakt om het defecte kaartje terug willen ontvangen.
Je kunt €3,95 overmaken op rekeningnummer NL………..
Voor de afhandeling hiervan en het verdere verloop van de afhandeling van mijn 'serviceproduct' verwijs ik je naar de garantiewet van 1 september 2004.
Vriendelijke groeten,
Macko
Send from my iPad
&#8232;Op 24 nov. 2016 om 17:22 heeft Azerty - Service <Service@azerty.nl> het volgende geschreven:
Beste Macko,
Thijs heeft uw serviceproduct verwerkt en wanneer er een reactie op gegeven wordt komt deze bij mij terecht.
Bij de autorisatie mail staat vermeldt dat we altijd het complete product dienen te ontvangen.
Wanneer het product incompleet is kan ik deze helaas niet crediteren.
Er zijn 2 opties mogelijk.
Wanneer we de dongle mogen ontvangen kan ik een credit uitschrijven van uw aankoopbedrag.
Incompleet kunnen we deze alleen ter service insturen.
Bedankt voor uw snelle reactie.
Met vriendelijke groet,
Silvano Porta&#8232;Service Afdeling&#8232;&#8232;&#8232;
<image001.png>
Kotterstraat 14 E |service@azerty.nlT | 0900-Azerty1 (0900-2937891)
8102 HZ Raalte I |www.azerty.nlF | 0572-365098
Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. &#8232;Azerty staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. &#8232;Voor informatie over Azerty raadpleegt u www.azerty.nl
This E-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. &#8232;In view of the electronic nature of this communication, Azerty is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt.&#8232;For information Azerty, direct your browser to www.azerty.nl
Van: Macko [mailto:macko@ .nl] &#8232;Verzonden: donderdag 24 november 2016 17:00&#8232;Aan: Azerty - Service <Service@azerty.nl>&#8232;Onderwerp: Re: Servicenr. 109855
Beste Sylvano,
Wat is er met Thijs gebeurd?
Ik ga de dongel niet nasturen. Als je hier meteen om had gevraagd dan had ik dat gedaan.
Het spijt me verschrikkelijk dat je van jouw probleem de mijne probeert te maken. Er zijn meerdere oplossingen voor dit soort problemen, maar de combinatie van mijn 'serviceproduct' en Azerty maken blijkbaar dat er voor deze oplossing wordt gekozen.
Procedures zijn heilig.
Jammer......
Vriendelijke groeten en sterkte,
Macko&#8232;&#8232;Send from my iPad
&#8232;Op 24 nov. 2016 om 16:42 heeft Azerty - Service <Service@azerty.nl> het volgende geschreven:
Beste Macko,
Het betreurt ons dat u problemen ondervindt met uw aankoop.
Bij ontvangst hebben we uw serviceproduct beoordeeld en defect bevonden.
We willen u snel helpen en een nieuwe voor bestellen en zo snel mogelijk voor u omruilen.
Helaas is het product niet meer leverbaar.
https://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=831661
Uw serviceproduct bestaat uit een USB adapter en de SDkaart.
Helaas hebben we alleen de Micro SD kaart van u mogen ontvangen.
Hierdoor kunnen we uw serviceproduct helaas niet crediteren.
Uw serviceproduct hebben we nu ter service aangeboden bij onze leverancier en we wachten op een oplossing van ze.
Hiervan heeft u een standaard mail van mogen ontvangen.
Normaliter duurt een serviceafhandeling van een SD kaart in de regel 2 weken.
U mag van mij de USB dongel nasturen zodat ik de creditprocedure in gang kan zetten.
Gaarne uw reactie.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Silvano Porta&#8232;Service Afdeling&#8232;&#8232;&#8232;&#8232;
<image001.png>
Kotterstraat 14 E |service@azerty.nlT | 0900-Azerty1 (0900-2937891)
8102 HZ Raalte I |www.azerty.nlF | 0572-365098
Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. &#8232;Azerty staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. &#8232;Voor informatie over Azerty raadpleegt u www.azerty.nl
This E-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. &#8232;In view of the electronic nature of this communication, Azerty is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt.&#8232;For information Azerty, direct your browser to www.azerty.nl
Van: Macko [mailto:macko@ .nl] &#8232;Verzonden: donderdag 24 november 2016 16:32&#8232;Aan: Azerty - Service <Service@azerty.nl>&#8232;Onderwerp: Re: Servicenr. 109855
Beste Thijs,
Wauw! Dat is service!&#8232;Vier(!!!!!) weken wachten op een geheugenkaartje dat al na een paar dagen de geest gaf is echt buitensporig!&#8232;Ik heb niets te maken met de fabrikant en ik verwacht dat jullie mij zo snel mogelijk een nieuwe kaart sturen.
Je begrijpt toch zelf ook wel dat dit een raar verhaal is? Zelfs mijn auto repareren duurt in de verste verte niet zo lang en daar kun je nog aan sleutelen.&#8232;Een SD-kaart kun je alleen maar (low-level)formatteren en dat kost maximaal een uurtje. Vier weken lang met een hamer erop slaan helpt waarschijnlijk niet.
Ik ga ondertussen bij een andere leverancier een kaart kopen omdat ik beslist niet zo lang kan wachten.&#8232;Tegen de tijd dat ik de 'oude' terug krijg is het een mooie reserve kaart en een goed verhaal op social media.
Tot over vier weken!
Macko
Op 24-11-16 om 16:15 schreef Azerty - Service:
Beste M ,
We hebben uw serviceproduct in goede orde ontvangen.
Wij hebben uw product teruggestuurd naar de leverancier.
We zullen proberen de serviceaanvraag zo spoedig mogelijk af te wikkelen, echter zijn we hierbij afhankelijk van de fabrikant. De reparatie kan 3-4 weken duren.
Wanneer u na 4 weken nog niets gehoord heeft van ons, kunt u contact opnemen metservice@azerty.nl
Met vriendelijke groet,
Thijs ten Peze
Azerty Service&#8232;&#8232;&#8232;&#8232;&#8232;
<image001.png>
Kotterstraat 14 E |service@azerty.nlT | 0900-Azerty1 (0900-2937891)
8102 HZ Raalte I |www.azerty.nlF | 0572-365098
Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden. Azerty staat door de elektronische verzending van dit bericht niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud, noch voor tijdige ontvangst daarvan. Voor informatie over Azerty raadpleegt uwww.azerty.nl
This E-mail is intended for the addressee’s eyes only. If you are not the intended recipient, you are hereby kindly requested to inform the sender of this. &#8232;In view of the electronic nature of this communication, Azerty is neither liable for the proper and complete transmission of the information contained therein nor for any delay in its receipt. For information about Azerty, direct your browser to www.azerty.nl

02-01-17 16:44:56 - Quote! - @Alev
Alev
Oudgediende


WMRindex: 7.124
OTindex: 13.782
T S
Azerty heeft hierin gelijk en heeft steeds netjes gereageerd. Terwijl jij vrijwel gelijk begon met minachtende taal en sneren in de mails.

Gelukkig heb je dit account alleen gemaakt om boos te kunnen doen en heb je niet door dat WMR geen klachtenforum is.

07-01-17 05:51:07 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 29.979
OTindex: 60.379
@Alev: ja inderdaad..
Er zijn wel vaker mensen die hier 1x komen om hun probleem op te schrijven en dan nooit meer terugkomen.
Eigenlijk kan @Sjaak ze meteen weer deleten 8)

21-08-17 15:32:55 - Quote! - @chimera
chimera
Erelid


WMRindex: 101
OTindex: 3.710
T
Typisch gevalletje van ik wil mijn weg en geen andere, hoe onmogelijk het ook is voor de klant. :nee

Ik zie ze dagelijks :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven