WaarMaarRaar.nl gebruikt cookies om WMR en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. WMR deelt informatie over je gebruik van WMR met partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die je aan ze hebt verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van gebruik van hun services. Meer informatie...

Akkoord - Weigeren


hr
jaargang -18 - laatste artikel 15-10 20:00 - 63420 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Opmerkelijk beeld
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

© Een concept van
Media Voogel 2002-2019
Voorwaarden & huisregels

Opmerkelijke beelden



Afgedankt vliegtuig stijgt nog even een keer op






02-06-12 07:55:22 - Quote deze reactieHHWB
Oudgediende


WMRindex: 6.308
OTindex: 147
T S

02-06-12 11:48:03 - Quote deze reactieaarrjjaann
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 36
Wnplts: alphen a/d
dat is gewoon eng8O

02-06-12 14:17:49 - Quote deze reactieDelenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
wow, ik dacht dat er snelheid voor nodig was om dat te kunnen8O
maar kunnen ze dit niet voorkomen door de vleugels in te stellen op 'landen' ? (kantelen van de vleeugels?)

02-06-12 19:23:05 - Quote deze reactieGuus_Pot
Senior lid

WMRindex: 175
OTindex: 1
Wnplts: Rotterdam
S
De vleugels op zich zijn niet in te stellen, en (de meeste) van de vliegtuigen op deze kerkhoven zijn weinig meer dan lege karkassen; de hydraulica en electronica die nodig zijn op de flappen te verstellen zijn er vrijwel zeker al uitgehaald.

En ja, als ze dan niet véél meer zijn dan huid en onderstel is er relatief maar een scheet voor nodig om ze te laten steigeren.

Eigenlijk net schoonouders. Weinig inhoud, snel geagiteerd. ;)

03-06-12 00:24:36 - Quote deze reactieNibje
Erelid


WMRindex: 1.327
OTindex: 12
@Guus_Pot

En dan zit er ook nog lood of verarmd uranium in het staartstuk om het ding te balanceren. Dat laten ze uiteraard zittendat komt er uit bij de sloop voor recyclage. Maar tot de tijd dat dat profijt oplevert gebeurd er met die karkassen niets.

En vooralsnog levert composiet materiaal vrees ik te weinig op t.a.v. de energie die er in gestoken moet worden.

03-06-12 00:31:31 - Quote deze reactieNobodyElse
Senior lid

WMRindex: 82
OTindex: 1.592
Wnplts: Limburg
Tjonge jonge jonge, hebben die brokkenpiloten niet door dat de handrem er nog op staat :P

03-06-12 08:25:33 - Quote deze reactievenzje
Oudgediende


WMRindex: 15.839
OTindex: 4.655
Quote @Guus_Pot:
Eigenlijk net schoonouders. Weinig inhoud, snel geagiteerd. ;)
Mensen verliezen hun inhoud en kalmte zodra ze een schoonzoon/-dochter krijgen? 8O

03-06-12 09:38:34 - Quote deze reactieDelenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
@Guus_Pot: ik bedoelde ook niet de hele vleugel :P maar die flapjes (of hoe je die ook noemt :P) kun je die niet van te voren zo stellen dat dit níét gebeurt?

03-06-12 09:42:09 - Quote deze reactieheraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Flapjes.. inle.. flaps..zo heten ze.. dus..

03-06-12 22:32:14 - Quote deze reactieNLStefanB
Junior lid

WMRindex: 3
OTindex: 0
Wnplts: Ridderkerk
en de flaps zijn waarschijnlijk al ingetrokken. Door ze te "extenden" ga je juist meer "Lift" krijgen. Daar door zou het vliegtuig juist veel sneller om hoog willen gaan.

De enige manier om dit te voorkomen lijkt me door het vliegtuig aan de grond te verankeren :)

03-06-12 23:05:14 - Quote deze reactieheraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je wilt voorkomen dat een vliegtuig gaat waaien demonteer je de vleugels

Dat vliegtuig kerkhof is werkelijk gigantisch.

Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je nu aan.
Login via:
<< [1] >>

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven