Oh het verbaasd me niets, in de tijd dat ik nog aan bergbeklimmen deed, zijn we met een groepje eens terecht gekomen op een locatie welke ze wilden gaan beschieten met raketten vanaf een F16, ze konden de F16's net op tijd terug roepen bleek later...enne ga in september/oktober maar eens de bergen in: Waar die idiote Zwitsers bang voor zijn weet ik niet, maar die soldaten is net onkruid, enne op de oefening schieten ze met scherp, daar en ik dus ook achter gekomen
