hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
05-03-2007 08:02:42
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
lol, zie je 's nachts 200 gewapende mannen (en vrouwen) op je af komen. Dan sgrik je je tog wel rot :P:P:P

05-03-2007 08:10:37
lennyzzz
Lid

WMRindex: 62
OTindex: 3
met 200 kan je dat land wel bezetten:P

05-03-2007 08:12:15
verwendy
Senior lid


WMRindex: 836
OTindex: 15
S
veilig idee dat die militairen de weg kwijt kunnen raken. 8O
Hoe gaat dat dan in een oorlogsituatie? Uhhh volgens mij moeten we hier zijn.....maar daweek nie zeker

05-03-2007 08:23:30
wimsyl
Senior lid

WMRindex: 178
OTindex: 0
Wnplts: De Meern
Ik denk dat we met z'n allen blij mogen zijn dat de Zwitsers zich te tijde van oorlog neutraal opstellen. :D

05-03-2007 08:25:43
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
8Owaren de zwitserd in WO2 niet neutraal8O

8)nu niet meer8)(6)

05-03-2007 08:49:42
seal460
Erelid


WMRindex: 2.497
OTindex: 32
8O GPS 8O

05-03-2007 08:53:11
seal460
Erelid


WMRindex: 2.497
OTindex: 32
Quote verwendy:
veilig idee dat die militairen de weg kwijt kunnen raken. 8O
Hoe gaat dat dan in een oorlogsituatie? Uhhh volgens mij moeten we hier zijn.....maar daweek nie zeker


Moet je Bush bellen die weet hoe je zoiets doet.
Die zit met zijn mannen ook daar waar hij niet moet zijn. En ze vinden de weg terug ook niet
Kortom een expert die G.Bush

05-03-2007 08:53:31
Michaelink
Erelid

WMRindex: 622
OTindex: 1.051
Wnplts: Dordrecht
T S
Quote Gleadar 1992:
8Owaren de zwitserd in WO2 niet neutraal8O

8)nu niet meer8)(6)


Morgen in de headlines van WMR
Liechtenstein verklaart Zwitserland de oorlog:P

Overmorgen:
Liechtenstein is 1 groot Zwitserland.:P

05-03-2007 08:55:19
whaza!
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 1
Wnplts: almere
S
foutje bedankt:P

05-03-2007 09:00:27
Newsguy
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 0
Wnplts: Wijk bij D
S
Quote seal460:
8O GPS 8O


Inderdaad.
Als ze nou eens gewoon een tom-tom kopen dan is er niets aan de hand.
:D:D:D

05-03-2007 09:24:26
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Lol, echt wel droog.. :P

05-03-2007 09:25:18
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
Quote Newsguy:
Quote seal460:
8O GPS 8O


Inderdaad.
Als ze nou eens gewoon een tom-tom kopen dan is er niets aan de hand.
:D:D:D


nou liechtenstein is zoooooo klein dat dat waarschijnlijk niet op de tomtom staat8)(6)8)

05-03-2007 09:29:02
seal460
Erelid


WMRindex: 2.497
OTindex: 32
Quote Gleadar 1992:
Quote Newsguy:
Quote seal460:
8O GPS 8O


Inderdaad.
Als ze nou eens gewoon een tom-tom kopen dan is er niets aan de hand.
:D:D:D


nou liechtenstein is zoooooo klein dat dat waarschijnlijk niet op de tomtom staat8)(6)8)


Zou Irak er ook niet op staan8O8O

05-03-2007 09:32:08
GreatS
Senior lid


WMRindex: 519
OTindex: 30
Het leger -> LOL (Laughing out loud)

05-03-2007 09:49:40
alcari
Senior lid

WMRindex: 534
OTindex: 4
Wnplts: Enschede
hebben ze daar geen GPS in zwitserland? Wist zowiezo niet dat zwitserland een leger had.

05-03-2007 09:53:26
seal460
Erelid


WMRindex: 2.497
OTindex: 32
Quote alcari:
hebben ze daar geen GPS in zwitserland? Wist zowiezo niet dat zwitserland een leger had.


Ja dat hebben ze. Ze noemen het de bergmarine :ja

05-03-2007 09:53:30
Sorcerer
Senior lid

WMRindex: 285
OTindex: 4
Wnplts: Elst
S
nooit gehoord van de Zwitserse Garde.... owkee die bewaken de Paus, maar is wel Zwitsers (iig by name)

05-03-2007 09:57:14
Iedere man vanaf wasdom tot een jaar of 45 maakt deel uit van het Zwitserse leger, er is geen dienstplicht, je maakt gewoon simpel deel uit van je land en hebt een wapen om bij dreiging je steentje bij te mogen dragen. De gardisten is een nog ander verhaal, zoek maar even op google of wat voor zoekmachien ook.

05-03-2007 10:05:36
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Quote lennyzzz:
met 200 kan je dat land wel bezetten:P

Dan kan je het omsingelen.8O

05-03-2007 10:19:11
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
hihihi haha
ze stonden er bij en keken er naar
wat een grote sukkel
het is zeker het beste leger van de werled als je het mij vraagd

05-03-2007 10:46:26
visje89
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 1
Quote seal460:
Zou Irak er ook niet op staan8O8O


Een zwarte vlek jah :P

Edit Jivebunny: Onnodige quotes verwijderd.

05-03-2007 11:00:10
3e wereldoorlog is begonnen:P

05-03-2007 11:42:52
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote visje89:
Quote seal460:
Quote Gleadar 1992:
Quote Newsguy:
[quote=seal460]8O GPS 8O


Inderdaad.
Als ze nou eens gewoon een tom-tom kopen dan is er niets aan de hand.
:D:D:D


nou liechtenstein is zoooooo klein dat dat waarschijnlijk niet op de tomtom staat8)(6)8)


Zou Irak er ook niet op staan8O8O


Een zwarte vlek jah :P[/quote]

Een wolkje rook, eerder :P

05-03-2007 11:50:19
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Bom Bom Go?

05-03-2007 14:36:29
vossejongk
Senior lid


WMRindex: 588
OTindex: 3
T
In de krant stond dat niemand iets had gemerkt, behalve de militairen zelf...

05-03-2007 15:17:39
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Wat gezellig :ja

05-03-2007 15:34:06
Kapiteiniglo
Senior lid

WMRindex: 297
OTindex: 449
Wnplts: Almere
S
ja echt snuggere gasten zijn het wel ;)

05-03-2007 15:49:35
Phoenix
Senior lid

WMRindex: 239
OTindex: 23
Wnplts: Utrecht
Als ik de koning? van Lichtenstein was, had ik ze de oorlog verklaart!

Zwitserland wil vast geen oorlog dus die tasten vast diep in de buidel ;)

-Rob

05-03-2007 16:23:25
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
lichtenstein is toch redelijk klein

05-03-2007 16:28:02
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
oeeee ,200 hele manschappen:P
wel een illigale actie}):P

05-03-2007 16:42:11
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Maar goed dat het niet de Zwitserse marine was.

05-03-2007 16:43:21
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
200 man erbij. En het land zat al vol. Weg met die buitenlanders! Lichtenstein voor de Lichtensteiners!8O

05-03-2007 19:29:07
McRohar
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 4
Maar goed dat het een oefening was, want die militairen hebben zo te zien nog veel te leren! :ja

01-05-2007 12:35:59
Oh het verbaasd me niets, in de tijd dat ik nog aan bergbeklimmen deed, zijn we met een groepje eens terecht gekomen op een locatie welke ze wilden gaan beschieten met raketten vanaf een F16, ze konden de F16's net op tijd terug roepen bleek later...enne ga in september/oktober maar eens de bergen in: Waar die idiote Zwitsers bang voor zijn weet ik niet, maar die soldaten is net onkruid, enne op de oefening schieten ze met scherp, daar en ik dus ook achter gekomen:ja

23-01-2008 15:00:11
Quote alcari:
hebben ze daar geen GPS in zwitserland? Wist zowiezo niet dat zwitserland een leger had.


Zwitserland heeft een heel sterk leger en een van de beste luchtmachten van europa!

21-01-2010 22:18:58
kipppertje
Senior lid

WMRindex: 574
OTindex: 9
Wnplts: Ens
Quote sjatter:
Quote lennyzzz:
met 200 kan je dat land wel bezetten:P

Dan kan je het omsingelen.8O


ook wel met de helft...

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven