hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
24-03-2007 16:04:57
Crash
Erelid


WMRindex: 1.817
OTindex: 133
:r:r Die hoort thuis in een inrichting
Arm hondje :{

24-03-2007 16:10:37
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10

Doe maar es geen foto, ... een hond en een beest, onvoorstelbaar!

24-03-2007 16:16:02
allebe2007
Senior lid

WMRindex: 105
OTindex: 91
Wnplts: amsterdam
S
zielig voor dat hondje. maar hondensex smerig man.

24-03-2007 16:20:48
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
8O:$(sword) was meteen mijn eerste gedachte toen ik dit las.
Insane in the membrain, insane in the brain.8-)
Ik zal hem ook ff "verkrachten", met een drilboor, een hele dikke, langzaam.

24-03-2007 16:20:50
Jatser
Erelid

WMRindex: 311
OTindex: 2.295
Wnplts: Maastricht
Waaaaarom is dat niet strafbaar in Zwede?:| dat is mijn grootste vraag, de mensen die het doen, zijn niethelemaal helder in hun hoofd!

24-03-2007 16:22:08
Doh.
Senior lid

WMRindex: 433
OTindex: 0
Wnplts: Rotterdam
Quote:
Een man kon zijn ogen niet geloven toen hij zijn vriend op toilet betrapte met zijn hond.


Die heeft dan ook weer een vriend minder, en een getraumatiseerd vriendje meer :(

*stuurt telepatisch troostende knuffel naar het hondje*

24-03-2007 16:23:54
Niesje
Lid

WMRindex: 22
OTindex: 25
Lief van je Doh dat zal het hondje nodig hebben.

:r :r

Bah bah bah castreren die hap.

24-03-2007 16:27:00
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Opsluiten in een kerker en de sleutel weggooien. Met zijn piemeltje aan de schandpaal.
Ik heb al heel wat vreemde berichten gelezen, maar dit slaat alles.
Dierenbeul.:r

24-03-2007 16:33:08
ciska
Senior lid

WMRindex: 316
OTindex: 2
Wnplts: emmen
8O WAAAAATT???!!! hoe smerig ziek kan je zijn?? :r

sneu beestje :nee

24-03-2007 16:34:52
jo-ep
Senior lid

WMRindex: 141
OTindex: 0
Wnplts: tilburg
S
gatverdamme.. en dat hondje maar janken..:nee

24-03-2007 16:47:57
Brie
Erelid


WMRindex: 666
OTindex: 4.373
Wat 'n idioot joh :O

24-03-2007 16:49:12
mrkoetje
Senior lid

WMRindex: 331
OTindex: 0
veel mensen leven bij de leus: "als het maar warm is en beweegt"
Deze persoon leeft schijnbaar bij de leus: "Als het maar warm is en blaft"

24-03-2007 16:53:00
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
gore piep venmt

24-03-2007 16:54:15
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Da's ziek 8O Ocharm, dat hondje. :[

24-03-2007 16:54:27
Brie
Erelid


WMRindex: 666
OTindex: 4.373
Quote mrkoetje:
veel mensen leven bij de leus: "als het maar warm is en beweegt"
Deze persoon leeft schijnbaar bij de leus: "Als het maar warm is en blaft"


Jugh :r

24-03-2007 16:57:01
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
sry, hier heb ik geen woorden voor
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

24-03-2007 17:00:23
--NHV--
Actief lid

WMRindex: 70
OTindex: 65
Wnplts: anywhere
S
hoe ziek moet je zijn om op het idee te komen zoiets te doen? :R:R:R

24-03-2007 17:02:33
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Sicko..

24-03-2007 17:03:14
franki
Senior lid

WMRindex: 635
OTindex: 246
hij kon waarschijnlijk geen mensen krijgen

24-03-2007 17:07:59
Lennard
Erelid

WMRindex: 1.747
OTindex: 61
"Man verkracht hond", het is weer eens wat anders.

http://www.thelocal.se/6743/20070320/

Het was een vuilnisbakkie, een teef.

Tja, wat kan je daar nou eens van zeggen? Als er maar geen kindertjes van komen.

24-03-2007 17:11:50
McVanish
Lid

WMRindex: 34
OTindex: 0
Wnplts: Olst
Quote franki:
hij kon waarschijnlijk geen mensen krijgen


OF nog erger.. hij kan ze wel krijgen...8O

Brrrrr "sorry mevrouw maar deze geslachtsziekte kunt je alleen krijgen indien u of uw partner HET met een hond heeft gedaan..." :$

:r

24-03-2007 17:17:20
Arthas
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 185
Wnplts: Winterswij
Opsluiten met een agressieve pitbull

24-03-2007 17:56:54
joren
Senior lid

WMRindex: 129
OTindex: 0
Quote Lennard:
"Man verkracht hond", het is weer eens wat anders.

http://www.thelocal.se/6743/20070320/

Het was een vuilnisbakkie, een teef.

Tja, wat kan je daar nou eens van zeggen? Als er maar geen kindertjes van komen.

beetje ernstig om grapjes over te maken vind ik .... :dood: :r

24-03-2007 17:57:36
Jantjee12
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 0
Wnplts: Doorn
Quote Arthas:
Opsluiten met een agressieve pitbull


Die vent bedoel je? ;)

24-03-2007 18:09:26
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Arthas:
Opsluiten met een agressieve pitbull
En die pitbull vergiftigen?:nee
Met zijn piemeltje aan de schandpaal.

24-03-2007 18:20:59
art2d2
Senior lid

WMRindex: 144
OTindex: 0
-G-A-D-V-E-R-D-A-M-M-E :r:r:r

24-03-2007 18:21:11
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
weetje dat ik moetst laggen.
dit is echt te dom het slaat echt helemaal nergens op. een beetje vreemd.
8)ze zijn een beejte aan het zweve
maar het is verschrikkelijk tuurlijk
we *** zijn hond op de wc
de bak in met die man

24-03-2007 18:27:57
Can -o- Mark
Senior lid

WMRindex: 388
OTindex: 0
Wnplts: Culemborg
Hoe ranzig en zielig dit ook is... Het klinkt echt als scene uit een komedie film. Maar aangezien het dat niet is, bah bah bah.

24-03-2007 18:29:13
Brie
Erelid


WMRindex: 666
OTindex: 4.373
komedie?

24-03-2007 18:33:08
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote brie:
komedie?
Ik kan er niet om :D ,alleen maar :$

24-03-2007 18:38:19
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
De oplossing?of kiezen jullie liever deze of dezevoor dit soort ranzige figuren? :r:r:r:r

24-03-2007 18:38:28
Brie
Erelid


WMRindex: 666
OTindex: 4.373
Quote Giovanni:
Quote brie:
komedie?
Ik kan er niet om :D ,alleen maar :$


Vind komedie ook tof, maar dit krantenbericht klinkt me toch niet in de oren als een komediefilm 8O

24-03-2007 18:42:24
Gaitie
Actief lid

WMRindex: 88
OTindex: 0
ik vint dat honden een atvokaat moeten hebben!!(6)(6)(6):nee:nee:nee:[:[:[

24-03-2007 19:00:51
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote brie:
Quote Giovanni:
Quote brie:
komedie?
Ik kan er niet om :D ,alleen maar :$


Vind komedie ook tof, maar dit krantenbericht klinkt me toch niet in de oren als een komediefilm 8O
Het is zo ziek, dat het bijna komisch is. Ik vind dierenbeulen zo laf, een weerloos dier zoveel pijn doen. Was pistolen Paultje er nog maar, die wist wel raad met zulke onmensen.

24-03-2007 19:02:59
Nina
Senior lid

WMRindex: 521
OTindex: 3
Wnplts: Amstelveen
Gadverdamme! & waarom is dat niet strafbaar?! Doet de regering het daar ook met dieren ofzo :S

24-03-2007 19:05:16
Brie
Erelid


WMRindex: 666
OTindex: 4.373
Quote Giovanni:
Het is zo ziek, dat het bijna komisch is. Ik vind dierenbeulen zo laf, een weerloos dier zoveel pijn doen. Was pistolen Paultje er nog maar, die wist wel raad met zulke onmensen.
Bijna wel, niet helemaal ;)

24-03-2007 19:05:21
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Ziekelijk:r:r:r

24-03-2007 19:45:39
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Walgelijk...

Gewon die vent in stukjes hakken en door
de plee spoelen !!!

:r(6)

24-03-2007 19:49:38
Hylke
Senior lid

WMRindex: 145
OTindex: 5
Wnplts: Rotterdam
T S
Quote Arthas:
Opsluiten met een agressieve pitbull
en als hij die dan ook nog verkracht??

24-03-2007 20:01:14
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Helaas vindt sex met dieren nog steeds plaats.
Ik las hierboven iemand die het had over geslachtsziekte van een hond. Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)

24-03-2007 20:09:51
EricW
Actief lid

WMRindex: 77
OTindex: 0
Quote LuckyMe:
Helaas vindt sex met dieren nog steeds plaats.
Ik las hierboven iemand die het had over geslachtsziekte van een hond. Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)


Er zijn landen waar sex met een schaap "normaal" is... :+

24-03-2007 20:18:51
Hylke
Senior lid

WMRindex: 145
OTindex: 5
Wnplts: Rotterdam
T S
Quote EricW:
Quote LuckyMe:
Helaas vindt sex met dieren nog steeds plaats.
Ik las hierboven iemand die het had over geslachtsziekte van een hond. Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)


Er zijn landen waar sex met een schaap "normaal" is... :+

welk land bedoel je dan?

24-03-2007 20:20:05
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Kon die gozer niet gewoon een gat in z'n matras maken?:r

24-03-2007 20:22:48
Hylke
Senior lid

WMRindex: 145
OTindex: 5
Wnplts: Rotterdam
T S
of een knuffel kopen...

24-03-2007 20:32:12
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
en wat nou het erge is in nederland. kan iedreen een hond verneuk uuh verkrachten zonder gestraft te worden als het WELZIJN van het dier niet geschonden wordt. kortom als die hond het lekker von is de wet niet overtreden:ja

god zorgt voor orde???

GOD U MUST BE JOKING
sorry maar met zo'n wet kan ik niks anders zeggen dan SCREW THE LAW

24-03-2007 20:48:37
pfff hoe ziek is dat zeg

24-03-2007 21:34:36
Dayes
Senior lid

WMRindex: 254
OTindex: 3
Wnplts: In je kast
S
waar is RonHunter met zn plaatje? :P
(6)
Wel zieleg voor t hondje..
arm beest..


24-03-2007 21:38:21
kirsten
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 0
Wnplts: \'s-Hertog
Quote Jatser:
Waaaaarom is dat niet strafbaar in Zwede?:| dat is mijn grootste vraag, de mensen die het doen, zijn niethelemaal helder in hun hoofd!


waarom??? omdat niemand er aan denkt dat er zulke zieke mensen zijn.. :r
iell.... moet er nie aan denken...

24-03-2007 23:58:55
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Quote LuckyMe:
Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)


Met de achterpoten in je laarzen kunnen ze geen kant op en met hun kop naar de sloot toe willen ze alleen maar naar achter...

Heb ik me laten vertellen. 8)

25-03-2007 10:06:59
colinda
Lid

WMRindex: 52
OTindex: 0
martelen zijn hele leven :r

25-03-2007 10:09:34
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
smeerlap, hoop dat die hond hem eraf heeft gebeten...

25-03-2007 10:33:01
visje89
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 1
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

Wat een ***gast. Dat doe je toch niet

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

25-03-2007 11:45:40
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote EricW:
Quote LuckyMe:
Helaas vindt sex met dieren nog steeds plaats.
Ik las hierboven iemand die het had over geslachtsziekte van een hond. Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)


Er zijn landen waar sex met een schaap "normaal" is... :+
Heb ik laatst op de radio gehoord, als het maar vrouwelijk is.

25-03-2007 12:44:07
allebe2007
Senior lid

WMRindex: 105
OTindex: 91
Wnplts: amsterdam
S
Quote mr-mouse:
De oplossing?of kiezen jullie liever deze of dezevoor dit soort ranzige figuren? :r:r:r:r


doe maar die 2de

25-03-2007 13:11:20
-Chantal-
Junior lid

WMRindex: 6
OTindex: 0
Wnplts: Hhw
S
Quote allebe2007:
Quote mr-mouse:
De oplossing?of kiezen jullie liever deze of dezevoor dit soort ranzige figuren? :r:r:r:r


doe maar die 2de


die derde kan ook maar dan hakken we z'n l*l eraf enige juiste straf ok

25-03-2007 13:51:12
DespaiR
Lid

WMRindex: 68
OTindex: 1
Wnplts: Utrecht
S
Zelfs als dit niet strafbaar is in Zweden, dan zouden ze hem alsnog moeten opsluiten in een psychiatrische kliniek.. die gozer spoort gewoon niet

25-03-2007 19:36:58
unknow
Erelid


WMRindex: 1.542
OTindex: 2
Quote Gleadar 1992:
en wat nou het erge is in nederland. kan iedreen een hond verneuk uuh verkrachten zonder gestraft te worden als het WELZIJN van het dier niet geschonden wordt. kortom als die hond het lekker von is de wet niet overtreden:ja

god zorgt voor orde???

GOD U MUST BE JOKING
sorry maar met zo'n wet kan ik niks anders zeggen dan SCREW THE LAW

Als die man en die hond dat fijn vinden, dan is er toch niets mis mee? (alhoewel ik me wel afvraag hoe ze kunnen weten dat die hond dat fijn vond...)

26-03-2007 02:00:31
BeautevilDeath
Junior lid

WMRindex: 9
OTindex: 0
Wnplts: Oosterland
S
GADVERDAMME!!!

01-04-2007 14:26:20
Chocolate
Erelid


WMRindex: 30
OTindex: 2.414
Die gast spoort echt niet..
Zielig hondje!

01-04-2007 14:27:25
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
Hoe ziek kan je zijn :nee
Zo ontzettend zielig voor dat hondje :{

01-04-2007 14:30:03
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Is hij zo lelijk dat hij zich tot dit niveau verlaagt? Die heeft echt hulp nodig.

11-07-2007 15:44:20
Broken_Dream
Actief lid

WMRindex: 79
OTindex: 0
Wnplts: Haarlem
S
8O En dat vinden die klootzakken bij de regering niet eens erg? FUCK THE GOUVERMAND! O_O Watten klootzak is die man... O, sorry voor het gescheld... Word hier gewoon ernstig agresief van...

06-09-2007 20:38:15
matthew
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 5
Wnplts: begint met
Gadverdamme wat een debiel. Afschieten zo iemand, maar eerst even te pakken laten nemen door een groep opgewonden paarden ozfo

31-03-2008 13:04:50
OpaKoffie
Actief lid

WMRindex: 82
OTindex: 4
Deze jongeman nam het begrip "doggystyle" iets te letterlijk.

03-06-2008 09:47:09
tanja
Erelid


WMRindex: 1.016
OTindex: 132
wat een vrienden de een pakt de hond
en de ander belt meteen de krant

ppppfffffffff

08-07-2010 11:05:31
McVanish
Lid

WMRindex: 34
OTindex: 0
Wnplts: Olst
Quote nietmeer:
Helaas vindt sex met dieren nog steeds plaats.
Ik las hierboven iemand die het had over geslachtsziekte van een hond. Heb je wel eens opgezocht waar Chlamydia vandaan komt? (juist van een schaap)
Overgebracht door boertjes en knechten die schapen n***ten.... 8)


iiiiiiieeeeeeeeeeeuwwwwwwwwww!!! :r:rLaatste edit 08-07-2010 11:03

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven