hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
28-03-2007 11:07:56
Doh.
Senior lid

WMRindex: 433
OTindex: 0
Wnplts: Rotterdam

Daarom wordt ik ook geen rechter :D

28-03-2007 11:14:46
je moet werk en prive gescheiden kunnen houden. als je dat niet kunt je ook geen rechter worden. weet vantevoren dat je met minder leuke dingen te maken krijgt.

28-03-2007 11:17:28
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10
Ook rechters hebben stress, dan staat 't bekkie een tikkie scheef en dan zit je effies niet zo lekker in vel: link

28-03-2007 11:20:22
Nedra
Actief lid

WMRindex: 66
OTindex: 81
als gestresste rechter kun je niet eens zeggen ik stop ermee. je bent nou eenmaal rechter voor het leven.

28-03-2007 11:25:28
Avdo
Senior lid

WMRindex: 629
OTindex: 0
Wnplts: Groningen
rook een jointje, damn :P

28-03-2007 11:26:03
Obliv1on
Senior lid

WMRindex: 151
OTindex: 34
weet je waar rechters mee te maken krijgen, en beslissingen over moeten maken??? Dan zou ik ook gestresst zijn.

28-03-2007 11:26:27
Obliv1on
Senior lid

WMRindex: 151
OTindex: 34
Quote Avdo:
rook een jointje, damn :P


kijk daar ben ik ook wel weer mee eens

28-03-2007 11:39:21
Martinopelatus
Senior lid

WMRindex: 325
OTindex: 0
Quote Nedra:
als gestresste rechter kun je niet eens zeggen ik stop ermee. je bent nou eenmaal rechter voor het leven.


Natuurlijk kan wel je ontslag nemen. Je kan zelfs ontheven worden uit je functie. Alleen dit kan niet op basis van de uitspraken. Een rechter is een onafhankelijke macht en is gerechtelijk ontschendbaar ofzo.

28-03-2007 11:39:58
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Quote Obliv1on:
Quote Avdo:
rook een jointje, damn :P


kijk daar ben ik ook wel weer mee eens


Hmm daar ben ik het dan weer niet mee eens. Als iedereen gewoon ff een jointje gaat roken op het moment dat het hun uitkomt, wordt het ook een chaos... 8)

28-03-2007 11:42:47
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10

Ahum, mijn link doet 't niet, heb geen idee. :(

28-03-2007 11:50:01
ciska
Senior lid

WMRindex: 316
OTindex: 2
Wnplts: emmen
boeien,leuk voor ze

28-03-2007 11:54:07
De rechter laten boeien vanwege stress, hmm, dat werpt een nieuw licht op de zaak :P

28-03-2007 11:55:14
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
als de rechter gestresst raakt, dan krijg je een rechter die link wordt:D

28-03-2007 11:58:04
Martinopelatus
Senior lid

WMRindex: 325
OTindex: 0
Quote stora:
als de rechter gestresst raakt, dan krijg je een rechter die link wordt:D


een soort van een rechter en een linker..8)

28-03-2007 12:07:24
Quote **beppe**:
je moet werk en prive gescheiden kunnen houden. als je dat niet kunt je ook geen rechter worden. weet vantevoren dat je met minder leuke dingen te maken krijgt.

Precies! Had ie van tevoren over moeten denken. Je weet als je rechter wordt, waar je aan begint! Dan moet je ook niet mopperen als het je zwaar valt :nee Kies dan een ander beroep:P

28-03-2007 12:17:36
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Allemaal waar, maar een rechter kan niet zomaar bij iedereen zijn hart uitstorten, hetgeen af en toe toch aardig kan opluchten. Hij moet toch oppassen bij wie hij klaagt. ik kan me er dus wel iets bij voorstellen. Beter dan een rechter met een pesthumeur, lijkt me.

28-03-2007 12:19:04
haha, mooie naam heeft hij :P Lord Chief Justice Lord Philips of Worth Matravers.

er had beter dit kunnen staan !!Lord Chief Justice Lord Aimed of the Federal Bureau of Investigation,

28-03-2007 12:20:46
de Mexicaan; vroeggah gingen ze naar de Priester, die had zwijgplicht:)
Gewoon hup terug naar de kerk, en verder mondje toe!:ja

28-03-2007 12:40:43
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Ze verdienen genoeg, gaan ze maar een paar keer extra op vakantie. Stijf volk die Engelsen. Lopen nog met een pruik in de rechtzaal,geef je hersenen frisse lucht man.:D(6)

28-03-2007 12:52:42
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Sorry voor de dubbelpost maar ik was onze LORD vergeten. link maar het is jullie toch ook bekend wat er staat als je LORD omdraait toch.....link(6):D

28-03-2007 12:54:08
Crypto
Lid

WMRindex: 52
OTindex: 2
Quote Obliv1on:
Quote Avdo:
rook een jointje, damn :P


kijk daar ben ik ook wel weer mee eens


"My words exactly"

28-03-2007 13:05:32
hAnnAh
Erelid


WMRindex: 1.543
OTindex: 23
S
en dan denk je dat je geholpen word door de rechter;)

28-03-2007 13:18:26
henry
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 1
Wnplts: s´heerenbe
kom naar nl. koopje lekere padestoelen
dan kun je ook vliegen

28-03-2007 13:25:27
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Ze moeten gewoon trouwen.

28-03-2007 13:53:23
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
En met die met die gekke pruik, staan ze ook zwaar voor paal natuurlijk.:P

28-03-2007 13:56:07
Zou een goeie job voor den "heer" Wilders zijn 8O

28-03-2007 14:09:50
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
te erg voor woorden*8!:ja

28-03-2007 14:37:26
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
Nou ja, het is hun keus om rechter te worden. Als ze niet tegen al die problemen en verhalen kunnen die ze aan moeten horen, hadden ze beter na moeten denken en geen rechter moeten worden.
Maar aan de andere kant is die stresslijn wel weer goed voor de werkgelegenheid dus het heeft ook een positieve kant.

28-03-2007 14:58:41
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Quote ExtraMedium:
Ze moeten gewoon trouwen.

Je steelt mijn reactie :P

28-03-2007 15:05:24
MediaMark
Senior lid

WMRindex: 390
OTindex: 3
Wnplts: HaArLeM
S
Quote:
Quote:
Quote ExtraMedium:
Ze moeten gewoon trouwen .

Je steelt mijn reactie:P

28-03-2007 15:05:35
MediaMark
Senior lid

WMRindex: 390
OTindex: 3
Wnplts: HaArLeM
S
:Dwhahaa

28-03-2007 16:40:34
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
jeeeejtje
zo droog:P
wel chill8)

28-03-2007 16:47:40
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
Quote Kpuc:
Zou een goeie job voor den heer Wilders zijn 8O
LOL die heeft in ieder geval geen pruik meer nodig. Een goede psychiater daarentegen heeft ie wel nodig.

28-03-2007 16:57:07
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Quote Doh.:

Daarom wordt ik ook geen rechter :D

28-03-2007 17:05:16
GreatS
Senior lid


WMRindex: 519
OTindex: 30
LOL... en ik dacht er nog wel eens over hoe het zou zijn om rechter te worden...:P:P:P

28-03-2007 17:51:31
jo-ep
Senior lid

WMRindex: 141
OTindex: 0
Wnplts: tilburg
S
die rechters moeten dit beroep gewoon niet kiezen als ze het niet aankunnen..

28-03-2007 20:02:08
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
(6)hadden ze maar geen rechter moeten worden(6)

28-03-2007 21:53:00
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
niet alleen rechters hebben stress..........

29-03-2007 05:10:12
JackyShacky
Senior lid

WMRindex: 303
OTindex: 0
Wnplts: Den Bosch
Hmm vreemd, meestal laten engelse hooggeplaatsten zich vastbinden en door een of meerder dame(-s) te grazen nemen...:ja

29-03-2007 07:37:11
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
en zitten die mensen daar gewoon in een callcenter die daar de telefoon opnemen, of is het mogelijk dat je lang moet wachten

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven