hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 12:00 - 77985 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
29-03-2007 13:03:59
Pauly
Senior lid

WMRindex: 364
OTindex: 1
Wnplts: Uermend
S
Edit Kpuc: Hou het leuk aub, die van daarnet over dat het homo's zouden zijn is al op de rand maar dit is ronduit beledigend voor Sugar Lee Hooper!
Heb wel eens een grotere gezien...

29-03-2007 13:10:17
alegondatje
Senior lid

WMRindex: 670
OTindex: 7
S
een hond van 840 gr ?? bestaat die ?

29-03-2007 13:16:34
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Is dat niet zo eentje met van die grote oren en ogen?

29-03-2007 13:21:05
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
whow die is neit klein he

29-03-2007 13:25:10
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
klik
Hij is groot zat.8O

29-03-2007 13:26:53
Jezus... wat een Blaaskaak!

29-03-2007 13:28:21
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Groter dan dit worden ze gelukkig niet (6)

29-03-2007 13:29:01
Ralph
Erelid


WMRindex: 1.331
OTindex: 24
Quote:
ter grootte van een kleine hond

Heh, heh... 20 cm en 840 gram...
Dat is dan wel een heel klein hondje... :P
Maar voor een pad is het inderdaad een aardig groot model!

29-03-2007 13:36:33
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Quote Jivebunny:
Groter dan dit worden ze gelukkig niet (6)

Als je de voorste bedoel, zal ze niet zoveel overlast veroorzaken denk ik. :P

29-03-2007 13:37:56
http://www.msnbc.msn.com/id/17809210/

Klik op 'Launch' om het filmpje te zien!

29-03-2007 13:39:18
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Quote artikel:
Het is een mannetje en normaal gesproken zijn vrouwtjes groter


Dan moet je z'n zussie eens zien.

29-03-2007 13:45:04
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Sjatter, dat is als het effect als je ze kust (6)

29-03-2007 13:49:15
thijsman
Erelid


WMRindex: 1.030
OTindex: 20
Sow, dat zijn kikkerbilletjes voor een hele week!! :ja

29-03-2007 14:03:04
hAnnAh
Erelid


WMRindex: 1.543
OTindex: 23
S
Quote Jivebunny:
Groter dan dit worden ze gelukkig niet (6)


hahä:D

ik heb 2 hele kleine hondjes maar die wegen beidde meer dan 2 kilo hoor:S

Quote thijsman:
Sow, dat zijn kikkerbilletjes voor een hele week!! :ja

btw ff 1 vraagje hoeveel billen heb jij?
idd ik dnek de kikker dan ook hea? :lol:

29-03-2007 14:05:29
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
Jeetje wat een beest zeg, die zou ik niet graag in mijn tuin tegen komen denk ik.

29-03-2007 14:19:40
Mr. M
Senior lid

WMRindex: 132
OTindex: 0
Quote gothic:
Jeetje wat een beest zeg, die zou ik niet graag in mijn tuin tegen komen denk ik.


Als tuinpad? :D

29-03-2007 14:22:48
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
Quote Mr. M:
Quote gothic:
Jeetje wat een beest zeg, die zou ik niet graag in mijn tuin tegen komen denk ik.


Als tuinpad? :D


ja bijvoorbeeld, hij zou niet echt opvallen op ons tuinpadje. Ik zie al voor me dat dat beest op het pad zit en dat ik er dan op sta of over struikel ofzo. Bah!

29-03-2007 14:30:34
whaza!
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 1
Wnplts: almere
S
stichting de opkikker

29-03-2007 14:32:20
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
pwhieuw, die zou ik niet graag tegen willen komen

29-03-2007 14:36:24
Sharrr
Senior lid

WMRindex: 407
OTindex: 0
Wnplts: Groningen
@ Ralph
Ik denk dat ze met "kleine hond" een puppy van een klein ras bedoelen. Want een chihuahua (kleinste hondje ter wereld) meet al gauw 30 cm.

Maarre... wat een monster. 8O
Ik denk dat de kater van m'n ouders daar zelfs bang voor zou zijn, en dat is toch een echte "killer machine".

29-03-2007 14:38:00
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Ik heb weleens een pad gezien, zo groot als een paard.

Een zebrapad. 8)

29-03-2007 14:48:16
Martinopelatus
Senior lid

WMRindex: 325
OTindex: 0
Quote Sharrr:
8O
Ik denk dat de kater van m'n ouders daar zelfs bang voor zou zijn, en dat is toch een echte "killer machine".


Ik ben er ook bang voor 8O

29-03-2007 14:56:32
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
wel misleidende titel:ja

Giftige monsterpad zo groot als kleine hond wa beter;)

29-03-2007 15:03:58
dat is vlees voor een paar dagen ...(6)

29-03-2007 15:07:38
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
wat een super hond 8O

29-03-2007 15:11:35
Annedieene
Lid

WMRindex: 62
OTindex: 4
Wnplts: Terschelli
Ik vind hem een beetje vies :nee

29-03-2007 15:12:30
Quote Annedieene:
Ik vind hem een beetje vies :nee

beetje maar ...dus je zou hem wel vast houden..(6)

29-03-2007 15:13:21
knudde
Lid

WMRindex: 36
OTindex: 3
Wnplts: Almere
of je kan er een portemonnee van maken (6. Of hand tas... ligt aan het formaat klik

29-03-2007 15:48:53
pulse typer
Lid

WMRindex: 41
OTindex: 0
Wnplts: geldrop
aah ds
Quote knudde:
of je kan er een portemonnee van maken (6. Of hand tas... ligt aan het formaat klik
daar is ie veel te schattig voor (meiden opgepast vooral jamneke !!!:D:D:ja

29-03-2007 15:54:08
Quote Pauly:
Edit Kpuc: Hou het leuk aub, die van daarnet over dat het homo's zouden zijn is al op de rand maar dit is ronduit beledigend voor Sugar Lee Hooper!
Heb wel eens een grotere gezien...
tactisch.... ;)

29-03-2007 16:09:31
myself xD
Senior lid

WMRindex: 184
OTindex: 10
ICH LIEBE KIKKERS

29-03-2007 16:12:27
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
kwaaaak!

29-03-2007 16:14:15
Dina
Junior lid

WMRindex: 19
OTindex: 0
zo die is pás lelijk! (6)

29-03-2007 16:29:30
Fadelesss
Lid

WMRindex: 39
OTindex: 0
gadsie

29-03-2007 16:49:17
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Quote alegondatje:
een hond van 840 gr ?? bestaat die ?

dat is toch een chiwawa:P

"wat een opgeblazen driftkikker zeg":P

29-03-2007 17:05:34
Love_music
Senior lid

WMRindex: 580
OTindex: 1
Wnplts: pbeek
he bah wat een vies beest

29-03-2007 18:33:52
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Wat een lelekurd.. :P

29-03-2007 19:49:57
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
YUK... dat is pas walgelijk... en ik al denken dat een hartoperatie walgelijk was

29-03-2007 22:36:14
mafkeezz
Senior lid

WMRindex: 240
OTindex: 29
Wnplts: Rotterdam
lijkt op mn oma 8O

29-03-2007 22:51:06
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Wat *) die wil ik ook.:P

29-03-2007 23:01:10
art2d2
Senior lid

WMRindex: 144
OTindex: 0
ik ben hem liever kwijt dan rijk hoor:P

30-03-2007 13:05:53
lovepeter2000
Erelid


WMRindex: 1.027
OTindex: 0
S
Kon die pad ook blaffen :ja

30-03-2007 15:00:25
ciska
Senior lid

WMRindex: 316
OTindex: 2
Wnplts: emmen
8O GADVER DE GATVERDAMME!
die kop van dat beest lijkt net op een hagedis haha bah :r

04-10-2008 21:21:01
Kaassiie
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 0
Mijn vader was een keer onderaan de hek aan het knippen en toen sprong er een kikker.
Kwaaaaaaaaaak.
Kikker doormidden :r
Best eng, maarja.

04-04-2011 23:35:18
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
omg dat is echt verondrusten:[

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven