hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
20-04-2007 09:40:22
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Even in de war waar ze was? In België, niet in Nederland (6) ... AMAAI!!!!! :D

20-04-2007 09:41:30
KingArthur
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 0
Wnplts: Sweden
S
Heeft ze pech, in nederland hadden de behuplzame agenten haar vast het adres van een goede dealer gegeven (6)

20-04-2007 09:46:33
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
In NL verkoopt de politie geen slechte heroïne (A)

20-04-2007 10:03:43
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Echt grappig! :ja

20-04-2007 10:05:40
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Quote tekst:
namen de drugs in beslag en openden tot haar grote verbazing een onderzoek.

snapt ze het dan niet, ze gaan kijken wie haar de slechte cocaine gegeven heeft en geven haar goede :D wat aardig :D

20-04-2007 10:06:47
No Reply
Senior lid

WMRindex: 887
OTindex: 21
Wnplts: Zoetermeer
S
hahaha, tis zo gewoon in nederland. Daar zal het wel groot nieuws zijn. Blijven belgen he

20-04-2007 10:13:19
Shady
Senior lid

WMRindex: 136
OTindex: 0
Wnplts: Velsen-Noo
S
PWNED
Comment Jivebunny: Alweer een ProefWerk NEDederlands? 8-)

20-04-2007 10:16:42
Michaelink
Erelid

WMRindex: 622
OTindex: 1.051
Wnplts: Dordrecht
T S
Die vrouw had vast geen 100+ IQ:P

20-04-2007 10:21:07
bogyebolo
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 1
Quote Michaelink:
Die vrouw had vast geen 100+ IQ:P


Wat wil je: Een Belgische vrouw die skyhigh is. Het zou me niks verbazen als ze ook nog eens blond is.

20-04-2007 10:26:11
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Maar dit is toch gewoon gerechtigheid? Heb je wat bruin gekocht, is het baggerkwaliteit, bel je de politie omdat je bent opgelicht :ja

20-04-2007 10:27:34
Pffff, dan moet je echt wanhopig zijn om op dat moment de politie te bellen, of gewoon superdom :ja

20-04-2007 10:32:52
jeffke 68
Senior lid

WMRindex: 185
OTindex: 0
Wnplts: Valkenburg
S
zo'n onderzoek leidt naar hogere sferen: so high 8O

20-04-2007 10:33:09
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Hebben ze geen kliklijn in België ?

20-04-2007 10:34:26
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Henise:
Hebben ze geen kliklijn in België ?

Nee, wel een bikinilijn en een cokelijn en een spoorlijn... :?

20-04-2007 10:40:28
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Ze zijn gewoon ontspoort :nee

20-04-2007 10:43:25
amazone
Senior lid

WMRindex: 903
OTindex: 18
Wnplts: haarlem
S
zou het gezicht van de dienstdoende agent wel hebben willen zien, die het telefoontje kreeg:ja

20-04-2007 11:21:21
lexi
Junior lid

WMRindex: 6
OTindex: 0
heeft ie een telefoon gekregen ?
zeker een actie van de belgische telecom

20-04-2007 11:26:24
noshit4u
Senior lid

WMRindex: 723
OTindex: 0
Wnplts: Enschede
tja misschien is er een consumenten belangen verening voor slechte dealers zodat de kwaliteit gewaarborgd kan blijven.8-) of kan die er snel komen:ja
moet niet gekker worden hoor haha

20-04-2007 11:27:25
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
weet ze zeker dat het heroine was en geen thee??(6)

20-04-2007 11:52:41
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Ze had het gewoon in Nederland moeten kopen.In België mag je wel gebruiken, maar niet kopen of verkopen.
Zeer kromme wetgeving.
En als Nederland de verkooppunten dichter naar de grens verlegd,gaan klagen bij Balkenende, over de overlast.

20-04-2007 12:17:21
_mwb_
Senior lid

WMRindex: 207
OTindex: 2
Quote aimed:
Pffff, dan moet je echt wanhopig zijn om op dat moment de politie te bellen, of gewoon superdom :ja


Of superstoned... :ja :lol:

20-04-2007 13:06:24
gouda terror
Senior lid

WMRindex: 650
OTindex: 29
Wnplts: Gouda
Quote _mwb_:
Quote aimed:
Pffff, dan moet je echt wanhopig zijn om op dat moment de politie te bellen, of gewoon superdom :ja


Of superstoned... :ja :lol:


Of superbelg

20-04-2007 13:19:45
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
die was gewoon wasted...

20-04-2007 14:08:58
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
oef die zei geen high

20-04-2007 15:20:06
Jazzamataz
Senior lid

WMRindex: 455
OTindex: 252
Wnplts: Utrecht
Goed zo, zoek maar is uit wie die slechte troep verkoopt en waarschuw ze maar dat ze alleen nog goede shit mogen verkopen

20-04-2007 15:24:42
Gleadar
Erelid


WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
1 voor 1 gaan alle debielen naar de cel8)

20-04-2007 17:01:11
tverbakel
Actief lid

WMRindex: 93
OTindex: 0
Wnplts: Best
En hou oud was die vrouw?? Dement cker.

20-04-2007 17:38:55
maarty
Senior lid

WMRindex: 313
OTindex: 215
Wnplts: klein hutj
joh vreemd he dat ze een onderzoek gaan doen 8-)8-)

20-04-2007 20:35:40
kajer
Lid

WMRindex: 33
OTindex: 1
Wnplts: Assen
S
Wie gaat er nou klaagen bij de politie over slecht drugs dan moet je wel erg graag opgepakt willen worde

21-04-2007 11:13:33
hoi ik ben ...
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 0
S
Quote:
Wie gaat er nou klaagen bij de politie over slecht drugs dan moet je wel erg graag opgepakt willen worde
jah

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven