Quote gekke-ger: De mensen die gebeld zijn hebben bewust geplukt van de bank. Dat vind ik persoonlijk een vorm van diefstal, laat die het geld maar fijn terugbetalen.
Daar heb je wel gelijk in.. hoe dan ook, de bank had sneller moeten besluiten om de automaat uit te zetten
Quote: Er werd een bordje aan de automaat geplaatst om de mensen te vragen een andere automaat te gebruiken, maar de klanten namen het bord gewoon weg.
Dachten ze nu echt dat een bordje de mensen tegen zou houden???? Da's lekker naief!
heb ik één keer meegemaakt. Een vriend van me had 50 gepind. Hij kreeg 150, Ik stond erbij en keek ernaar het enige wat de bank bij mij flikt is vergeten mijn rente uit te betalen.
Als je ipv 50 euro biljetten nou 20 eurobiljetten zou krijgen dan stap je natuurlijk onmiddelijk bij de bank naar binnen. Andersom is dat niet zo. Hoe kan dat toch?..
ABN AMRO heeft mij ooit 'getild' voor een bedrag van ca. 900 gulden. Deze stomme vergissing heb ik zelf moeten aankaarten. Ik heb het bedrag uiteindelijk wèl terug gekregen, maar men vond het blijkbaar niet nodig om mij excuses aan te bieden.
Het is erg leuk en ik wil de pret ook niet bedervan, maar kan de bank niet achterhalen wie er geld heeft gepint in die 3 lwartier en dan die mensen een brief sturen? Of kan dat niet?
Niet dat ik zelf zo'n kans voorbij zou laten gaan hoor en ik zou ook zoveel mogelijk tappen.
haha dit doet me denken aan onze oude school blikjesautomaat. Die had op een gegeven moment dat je er 50 cent in gooide.. en die kwam gelijk weer terug eruit.. maar hij telde het er wel bij op. Brilliant!
Quote robindegen: haha dit doet me denken aan onze oude school blikjesautomaat. Die had op een gegeven moment dat je er 50 cent in gooide.. en die kwam gelijk weer terug eruit.. maar hij telde het er wel bij op. Brilliant!
toen had ik best wel veel blikjes
bij ons tillen we de automaten opzij en de spullen rollen gewoon naar beneden. Een maand later zien we ketting om de machine heen