Een klant van British Telecom heeft bewezen over ongewoon geduld te beschikken. De 51-jarige vrouw bleef bij elkaar twintig uur aan de lijn hangen toen ze de helpdesk van het telefoniebedrijf belde. Pas nadat ze verspreid over drie dagen twintig uur vergeefs in de wacht had gestaan, gaf de vrouw uit Milford Haven op. De Britse had de klantenservice gebeld om te klagen over een niet nagekomen afspraak met een monteur van het bedrijf, meldt dagblad The Times.
Tijdens haar eerste telefoontje luisterde ze acht uur lang naar wachtmuziek, zonder dat haar telefoontje werd aangenomen. De dag erop deed ze een tweede poging, die ze na acht uur moest staken. Op de derde dag gaf ze 'al' na vier uur vertwijfeld op. Na bij elkaar twintig uur in de wacht te hebben gestaan "was ik er zo klaar mee, dat ik in tranen ben uitgebarsten", zei de vrouw in de krant. Een woordvoerder van British Telecom zei tegen persbureau AFP dat het probleem mogelijk te wijten is aan de installatie van een nieuw Call-Center systeem. "We werken er onafgebroken aan om dergelijke misstanden te voorkomen."