hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
14-04-2006 17:56:52
Lars
Lid

WMRindex: 54
OTindex: 0
Wnplts: Leusden
S
Bristolkanaal 68 km, maar een reis van 450 km? Waar de fock was die vrouw dan??

14-04-2006 17:59:50
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Hij had zeker te veel bonen gegeten:lol:

14-04-2006 18:02:05
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Lars:
Bristolkanaal 68 km, maar een reis van 450 km? Waar de fock was die vrouw dan??

Bekijk die kust maar eens ,daar loopt een hele diepe inham waar je helemaal om heen moet rijden.

14-04-2006 18:11:08
Ewout
Senior lid

WMRindex: 620
OTindex: 25
S
Heel klein beetje uitkoers maar ;)

14-04-2006 19:36:19
Waarom reageert er niemand meer?? En dan bedoel ik niet alleen op dit bericht, maar niemand reageert nog ergens op. :?

14-04-2006 19:44:11
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Quote ikkuh:
Waarom reageert er niemand meer?? En dan bedoel ik niet alleen op dit bericht, maar niemand reageert nog ergens op. :?
Sorry. We zaten even TV te kijken, maar nu zijn we allemaal weer terug. Hou je vast, want het gaat storm lopen!

14-04-2006 19:54:32
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
De zogenaamde stilte voor de storm?

14-04-2006 19:55:26
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Quote Mmore:
De zogenaamde stilte voor de storm?
Je woorden galmen nogal...

14-04-2006 19:55:33
Mil.
Actief lid

WMRindex: 94
OTindex: 0
Wnplts: Almere
*Stormt*
Oh, als dit onder spam valt: mijn excuses 8-)

14-04-2006 19:58:08
Quote ikkuh:
Waarom reageert er niemand meer?? En dan bedoel ik niet alleen op dit bericht, maar niemand reageert nog ergens op. :?

Dweilpauze?

14-04-2006 20:09:38
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Dat komt er van als je onveilig surft. De surfer zat zeker niet achter een firewall.

14-04-2006 20:10:57
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Kpuc:
Quote ikkuh:
Waarom reageert er niemand meer?? En dan bedoel ik niet alleen op dit bericht, maar niemand reageert nog ergens op. :?

Dweilpauze?

Nee, surfpauze..

14-04-2006 21:15:38
@ Mmore
Ik was aan het smurfen

14-04-2006 22:13:34
Ernst
Lid

WMRindex: 66
OTindex: 8
Wnplts: Dordrecht
3 uur lang surfen... en wat geven ze je dan? een gratis biertje. Ze hadden hem best wel iets sterkers mogen geven hor :lol:

15-04-2006 02:11:47
mla
Oudgediende


WMRindex: 8.856
OTindex: 16
S
Wat een su(r)fferd!
Had ie zijn blindegeleide(zee)hond thuis gelaten dan? Je ziet toch dat de kust mijlenver weg is, en hij rook ook geen onraad toen hij een olietanker inhaalde?

15-04-2006 09:33:29
Jeroen
Senior lid

WMRindex: 446
OTindex: 19
Quote mla:
Wat een su(r)fferd!
Had ie zijn blindegeleide(zee)hond thuis gelaten dan? Je ziet toch dat de kust mijlenver weg is, en hij rook ook geen onraad toen hij een olietanker inhaalde?

Hij rook geen onraad, omdat het stonk naar olie ;)

27-03-2007 18:03:33
Nedra
Actief lid

WMRindex: 66
OTindex: 81
op tijd er af springen was misschien een beter idee geweest. dan had alleen dat stukje terug hoeven zwemmen.

04-06-2012 19:11:37
bouwboy
Erelid


WMRindex: 676
OTindex: 2.146
dat is lastig

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven