De 76-jarige Raymond Southwell uit de Engelse stad Fareham weet weinig goeds te vertellen over de postbezorging, want al 19 jaar wordt zijn post steevast op het verkeerde adres bezorgd. Jaar na jaar beleeft hij de frustratie dat al zijn post, waaronder rekeningen van zijn credit card en andere voor hem belangrijke stukken, steeds op een ander adres terecht kwamen. Hij weet niet meer hoe vaak hij de Royal Mail hierop had geattendeerd, telefonisch of schriftelijk, men bleef de post verkeerd bezorgen tot zelfs een verontschuldiging voor de gemaakte fouten op het andere adres terecht kwam! De heer Southwell, een gepensioneerde ingenieur, woont met zijn 66-jarige vrouw Jill op het adres Saltems Lane in Fareham maar al 19 jaar wordt zijn post bezorgd op een adres aan de Saltems Estate in Fareham. Volgens hem belt hij gemiddeld een keer per maand naar de post om zijn klacht door te geven, maar tot nu toe heeft men daar nooit acht op geslagen. Nu hij dit probleem via de krant in de openbaarheid heeft gebracht, hoopt hij dat hij nu eindelijk zijn post op het juiste adres mag ontvangen. Een woordvoerder van de post bood hem namens het bedrijf verontschuldigingen aan en zei dat er stappen waren ondernomen om het nooit meer te laten gebeuren. De heer Southwell wacht het maar gelaten af, want na 19 jaar wil het bij hem nog niet in dat de post goed wordt bezorgd.