Quote
SteffieKooij:
maar dan is de vorige verkeersleider toch weggegaan toen zijn collega er nog niet was
kan toch niet
wat jij zegt geldt voor ploegendienst, en normaal gesproken is er dan minstens één teamleider die de zaak moet overdragen, meestal met een overdrachtrapport waarin alle storingen en andere opmerkelijkheden staan uit de vorige dienst, zodat de volgende ploeg daar rekening mee kan houden....
dit ken ik dus uit fabrieken met ploegendienst. de zaak moet gewoon zonder haperingen door kunnen gaan.
het vliegveld van een toeristeneiland is waarschijnlijk geen continubedrijf. dat het wel en wee en de veiligheid van vliegtuigen vol toeristen (waar het eiland toch op z'n minst gedeeltelijk van leeft) af hangt van de vraag of één verkeersleider zijn wekker hoort, dat is het andere uiterste.
gelukkig was de directeur, die iemand anders kon regelen (jammer dat hij niet zelf die verkeerstoren kon overnemen), al ter plaatse. anders had het ook nog een hele tijd geduurd voordat er iemand had gemerkt dat de verkeersleider er niet was