Het bericht 'Strandgangers betalen graag voor voorgegraven kuil' blijkt deel uit te maken van een ludieke publiciteitscampagne van CêlaVíta in samenwerking met Citymarketing Katwijk, ontwikkeld door VosLibert communicatie. "Het succes van de actie heeft ons aangenaam verrast," aldus Jacqueline Croon van CêlaVíta. "Omdat het tegenwoordig knap lastig is om een innovatief product als onze verse vleesjus in de winkels te krijgen, haalt een merk als CêlaVíta echt alles uit de kast om iets nieuws vanuit een originele invalshoek onder de aandacht te brengen. Toen VosLibert communicatie met het idee kwam ‘Wie een kuil graaft voor de jus, valt zelf in de prijzen’, een actie die vorige week bij Super de Boer van start is gegaan, waren we meteen al enthousiast. Maar het past bij het merk CêlaVíta om juist op zo’n moment net dat beetje extra te willen. Sterk idee, maar kunnen jullie het nog iets verder uitdiepen, hebben we gevraagd." "Het plan voor de hoax rond voorgegraven strandkuilen viel direct in goede aarde bij CêlaVíta," zegt Bert Vas Dias van VosLibert, "en op grond van een eerdere goede ervaring durfden ze het als merk ook aan. Cruciaal voor het slagen van zo’n campagne is een geloofwaardige afzender. "Als het aan CêlaVíta ligt, krijgt dit verhaal nog wel een verrassende wending. Want Cêlavíta is altijd op zoek naar nieuws. Vers nieuws, zowel letterlijk als figuurlijk."