Kpuc: In het artikel zeggen ze het zelf al: als de KNVB en Heineken de schouders hadden opgehaald, was iedereen het filmpje alweer zo goed als vergeten. Een hoop gedoe, maar waarom? In mijn ogen om niks.
Ik drink er geen biertje meer, maar zeker niet minder om hoor! En die voetbalflauwekul, die gaat ook wel weer voorbij. Dan gaat iedereen weer gewoon doen.
Quote emmertje: @Mamsie: Het niveau van deze strippartij komt toch prima overeen met het niveau van voetbal? Je zit vol verwachting te wachten ... op niks
ik vind nog steeds dat Heineken het beste imago heeft der bierbrouwers. eigenlijk alleen al vanwege de reclames: "walk-in fridge!"
en dat al die mexicanen de hele tijd met de rug naar het veld heen zaten zegt eigenlijk al genoeg over het niveau dat de wedstrijd had. want zo hoog was dat niet. net als deze actie van Bavaria vind ik. een aantal dames die heupwiegend WOO...WOO zingen in oranje jurkjes zorgt er niet voor dat ik ineens Bavaria ga drinken hoor;)