Hier nog een stukje dat op de site staat als je dat wilt opzoeken :
Quote:
Beste lezer,
Waarschijnlijk komt u op onze website terecht door een link vanaf Autoweek of geen stijl. Inmiddels is de kwestie met de schade aan de Corvette naar tevredenheid opgelost. Hieronder leest u de reactie van de klant op Autoweek die inmiddels geplaatst is maar waarschijnlijk door maar weinig mensen gelezen word.
Onze normale website is door overbelasting voorlopig uit de lucht.
Dit alles ter informatie.
Reactie klant op Autoweek: Vanmiddag heb ik een goed en zeer pittig gesprek gehad met de heer Andy Koenen van Koenen,s autobedrijf.
Zoals ik al eerder aangegeven heb, begreep ik best wel dat de firma Koenen mij geen nieuwe Corvette kon geven zonder dat daar bijbetaling tegenover stond. Echter het feit dat men mij een aanbieding had gedaan waar de volledige bijbetaling op mijn bordje zou komen was voor mij volkomen onacceptabel. Vooral omdat onder normale omstandigheden ik geen nieuwe Corvette had gekocht en nog jaren met mijn Corvette had kunnen rondrijden. En de volledige schuld van het verlies van mijn Corvette bij de firma Koenen lag.
De heer Koenen en ik hebben vanmiddag een overeenkomst gesloten waarin ik en hij zich konden vinden. De kwestie is bij deze naar mijn tevredenheid opgelost. Het was een ongelukkige situatie ontstaan, die zoals de heer Koenen mij vertelde voort is gekomen omdat de firma Koenen nooit eerder met een dergelijke kwestie van doen heeft gehad en dit waarschijnlijk daardoor niet door hen op de juiste wijze is opgepakt. Daardoor is bij mij het gevoel ontstaan (ook mede door de emails die ik van de firma Koenen had ontvangen) dat de firma Koenen mij in de kou liet staan.
Alles is tot mijn volledige tevredenheid opgelost. Ik ben blij dat uiteindelijk Koenens autobedrijf, heeft laten zien dat ze toch een correct autobedrijf zijn, zoals ik ook altijd heb gedacht.