Helft Brusselse moslimleerlingen is antisemitisch
De helft van de Brusselse moslimleerlingen is antisemitisch. Dat blijkt uit het onderzoek "Jong in Brussel" van het Platform Onderzoek Jeugd
lees verder bij Het Nieuwsblad »Gerelateerde artikelen
Dat is inderdaad schokbarend
Dus ook in België is het inburgeren en SAMEN leven tussen de verschillende volkeren een moeilijk punt.
Goh... heeft België toch nog een punt waarin ze hetzelfde zijn als Nederland
Dat doet me heel erg denken aan
dit filmpje, dat zag ik laatst op youtube
De helft maar? Valt me nog mee moet ik zeggen, had meer verwacht.
Allebei de geloven zijn gestoord. Vrijwel alle geloven overigens. Man man man.
Ik snap dat de moslims boos zijn, aangezien het volk in palestina door de joden wordt onderdrukt.
Hitler had gelijk!
Zo, dit waren even een paar hensenspinsels.
@Donaldje: heb je nu niks meer over?
Quote Donaldje:
Allebei de geloven zijn gestoord. Vrijwel alle geloven overigens. Man man man.
Ik snap dat de moslims boos zijn, aangezien het volk in palestina door de joden wordt onderdrukt.
Hitler had gelijk!
Zo, dit waren even een paar hensenspinsels.
Hitler had gelijk? Dus miljoenen mensen uitroeien omdat ze "joods" geboren zijn (meeste doen niet eens mee met dat malle geloof) is goed?
Dus als ik nu een wereldoorlog ga beginnen om alle moslims uit te roeien heb ik ook gelijk? Nee.
Mensen massaal uitroeien is altijd fout om welke redenen dan ook. Je pakt namelijk niet alleen de "schuldigen" ermee maar ook het onschuldige volk.
Edit :
Ik ben het er wel mee eens dat alle geloven gestoord en idioot zijn.
Laatste edit 13-05-2011 21:23 Laatste edit 13-05-2011 21:24
Best schokkend, vooral in deze moderne tijden
.
Quote TimQ1986:
Ik ben het er wel mee eens dat alle geloven gestoord en idioot zijn.
Je reactie zegt meer over negatieve dingen over jezelf, dan over het geloof. Wees niet zo lui en kijk verder dan je neus lang is.
@TimQ1986: Als je gelooft in god als het heil ben je gelovig, als je gelooft in economie als het heil ben je gelovig en als je gelooft in wetenschap als de oplossing ben je net zo goed gelovig. Gelovig is een leeg begrip imo.
Het gaat fout wanneer mensen andere mensen veroordelen op basis van hun
denken, dat heeft niks met geloof te maken. Of iemand anders gelooft in een god is volledig irrelevant, wanneer het gaat om problemen aanpakken. Sterker nog, geloof in een god kan juist voor de mentale rust zorgen in bepaalde stressvolle situaties, waardoor mensen beter presteren. En het enige waar je mensen op kunt afrekenen is hun presteren in bepaalde omstandigheden.
Wellicht dat je je laatste uitspraak wilt heroverwegen.
GVD wat een onzin!!!
Hoeveel tijd hebben die belgen erin gestopt?
Het komt ALTIJD van twee kanten.
Inderdaad zo raar als ik weet niet wat.
@ledi en
@TimQ1986: Rustig, ik noemde enkel wat 'feiten' en denktheorieën. Ik beweer natuurlijk niet dat Hitler goed bezig was.
Wel is zo, dat de joden het land der palestijnen (en andere moslimsgroepen)hebben ingenomen (dus vlak na WO2, toen men de staat Israël stichtte), en dat het haatgevoel onder de moslims daardoor zeer groot is geworden.
En dan is het geinige nog dat de geloven op veel fronten overeenkomen en ook hetzelfde gebied als heilig verklaren.
tjaa wat will je ... een moslim busshaufeur die een ander plaatje dan nederlands draait in de bus word ophef over gemaakt , een moslim leraar word ontslagen omdat hij vrouwen geen hand geeft
( maar wel netjes een buiging maakt) wat ik veel meer netjes vind , ... moslim vrouw mag geen hoofd doek dragen op shool of werk dit soort mensen hebben wel nederlands pasport .. maar ze worden anno 2011 nog steeds gediscrimineerd , dan moet je het niet gek vinden dat de haat steeds meer groeid ook in het buitenland
jaaa nederland is verdraagsaam yea right ...echt niet
Laatste edit 13-05-2011 22:07
Donaldje: Wat zou jij doen als meer dan de helft van je familie vergast was, je geen plaats om te wonen had (dus helemaal ontheemd en dat na de ellende van de concentratiekampen) en een aantal machtige landen dan bedenkt dat de Joden wel een eigen staat mogen oprichten in Palestina?
Een ontsnapping uit een uitzichtloze wereld.
De haat van de moslims kan zich dus beter richten op die regeringsleiders uit Europa en Amerika.
*zucht*
Op dit soort momenten wil je terug in de tijd en degene die 't geloof heeft uitgevonden laten zien wat het in de toekomst zal aanrichten...
Hij zou van schrik in z'n broek piesen
@ledi: Daar heb je gelijk in. Desalniettemin worden de inwoners van de Westelijke Jordaanoever en Gazastrook stevig onderdrukt door Israël.
Het Hindoeïsme beschouw ik toch maar als een van de betere geloven. Respect voor alles wat leeft, geen radicalisme en bovenal geen geïndoctrineerde haatgevoelens.
Donaldje: daar ben ik ook op tegen. En al helemaal omdat daardoor nooit vrede kan ontstaan.
@ledi: Met zulke uitspraken heeft er nooit wat gezeten ook. Want een randdebiel...
Ik denk dat een aantal, niet bij naam te noemen, politiek rechtse 'gedoogpartners' ineens het liedje 'Het zou hier Brussel moeten heten' van Acda en de Munnik ineens niet meer kunnen uitstaan....
Het is nu eenmaal zo dat Joden, Christenen en nietgelovigen NOÓÓÓÓIT samen kan en zál gaan met Moslims! Inderdaad degene die dát geloof heeft uitgevonden had nooit geboren moeten worden, dan zaten we er nu niet mee!Dit wordt alleen maar steeds erger! Ik zou niet graag nu een kind willen zijn en zeker niet een nieuwgeborene, want die staat nog heel veel toestanden te wachten metr de Moslims!
@gloria: Ieder geloof is pure onzin, en vlak de Joden en Christenen ook niet uit met hun oorlogen en geweldsdaden. Vergeet ook even niet hoe het volk van Israël landjepik heeft gedaan en nog steeds doet. Zou mij ook niet moeten gebeuren dat ineens een stel bekeppelde mafketels mijn kotje platgooien om plaats te maken voor een stelletje bebaarde apen met maffe hoedjes op.
Kpuc: dat geloof je maar..
Edit Sjaak: Overtreding v.d. regels, reactie verwijderd.
Ach, nog een jaartje of wat en Brussel is niet eens meer onderdeel van België. Dan kennen ze de vrijstaat Brussel. Hoog hek eromheen en klaar!
met alle respect moslimpjes/christentjes, ga je nou haat uiten tegen het fundament van je eigen religie?
good thinking
En reken maar niet dat hier iets aan gedaan wordt, want immers; het zijn Moslims. Die cultuur moet je, zo vinden al die politiek correcte watjes, accepteren en vooral geen strobreed in de weg leggen, want stel je voor dat ze zich beledigd voelen.
Als de buren van Israel niet perse alle Joden in zee hadden willen drijven, maar de grenzen van 1948 gewoon hadden erkend, was er nu geen probleem geweest in die hoek.
Iedereen doet maar alsof pas toen er massaal Joden gingen wonen in een gebied dat vol Arabieren zat, maar feit is dat die er amper zaten en wel al zeer veel Joden. Was dat niet het geval geweest waren ze inderdaad de zee in gedreven door de Arabische aanvallen.
Dat Israel nog steeds gebied bezet houdt.... allereerst hebben ze dat gebied verkregen doordat hun buren eens weer een oorlog starten met als doel de Joden te vernietigen. Zou jij het dan teruggeven als je weet dat het meteen als basis wordt gebruikt om jou nog eens aan te vallen? Dat ze het vervolgens hebben gekoloniseerd is fout, maar dat dit kon hebben de Palestijnen en Arabieren wel zelf veroorzaakt.
Israel heeft land teruggegeven aan Egypte in ruil voor vrede. Als de moslimsbroederschap de verkiezingen in september wint en inderdaad het vredesverdrag opzegt zal dit er niet toe bijdragen dat Israel dat nog een keer doet....
Alle schuld dan ook bij Israel leggen blijft bekrompen en getuigt van een onthutsend gebrek aan historische kennis.Laatste edit 14-05-2011 06:36
@Invisible: Volgens mij mis jij een zeer groot stuk van de geschiedenis van dat gebied, zoek even door op de Filistijnen bijvoorbeeld.
Gelukkig zie ik mezelf niet zeggen dat de schuld eenzijdig bij Israël ligt, al zou ik er daarmee eerlijk gezegd niet ver naast zitten vrees ik.
Je zou er wel behoorlijk ver naast zitten als je alles van beide kanten gaat turven en van alles niet enkel de uitvoering, maar vooral het mogelijk maken, de oorzaak turft.
Israel is niet brandschoon, bepaald niet, maar nagenoeg alles wat ze doen is mogelijk gemaakt dan wel rechtstreeks gevolg van handelen van Palestijns Arabische kant en niet andersom...
Alleen omdat dat niet politiek wenselijk is betekent nog niet dat het ook niet zo is....
Quote
@Invisible:
De helft maar? Valt me nog mee moet ik zeggen, had meer verwacht.
ik hoop heel erg dat dit sarcastisch is, omdat ik dit zeer persoonlijk opvat
@JerJeh: Neem t maar letterlijk, jammerlijk genoeg
@Invisible: Ofwel, het is de schuld van de Britten destijds dat Israël tegenwoordig er zelf nazipraktijken op nahoudt vwb de onderdrukking, bezetting en de ausweis van vele Palestijnen? Ga toch fietsen zeg, in eerste instantie had men nooit meer gebied moeten gaan bezetten dan was toewezen en in tweede instantie hadden de Joden moeten weten in wat voor wespennest ze zich gingen begeven.
@JerJeh: ik ben inderdaad aangenaam verrast, had echt gedacht dat het percentage veel hoger zou zijn. Een beeld ontstaan door de vele demonstraties uit die hoek, berichten uit steden als Amsterdam etc. Een beeld dat dus niet klopt en ja, in dit geval is dat een goede zaak en heb ik het graag mis. Waarom vat je dit persoonlijk op overigens?
Kpuc: wat men bijv vergeet is dat de Palestijnse staat er niet is ondanks Israel, maar dankzij Israel. In 1948 heeft Jordanie de hele West Oever en de gebieden die nu als bezet gelden geannexeerd. Totaal ingelijfd bij Jordanie zonder enige intentie er ooit een Palestijnse staat te stichten.
Pas toen Israel het gebied in 1967 bezette en Jordanie door kreeg dat ze het nooit meer terug zouden krijgen, werd Jordanie grote voorvechter van een Palestijnse staat. Die er dus nooit gekomen zou zijn als Israel het niet had geregeld, dan was het nog steeds gewoon Jordanie geweest.
Maar dat wordt hier in het Westen massaal vergeten, omdat het niet past in het plaatje dat Israel en Israel alleen de grote boeman is.
Wat Israel doet in de bezette gebieden kan en mag niet, maar is wel mede het gevolg van het gedrag van hun buren: geen vrede maar enkel alle Joden zee in willen drijven, keer op keer. Als jij zo'n buurman zou hebben zou je ook maatregelen nemen om jezelf te beschermen. Waarom Israel dat dan niet mag , mag je me eens uitleggen.
Laatste edit 14-05-2011 10:14
@Invisible: Stel jezelf eens in in de plaats van een Palestijn, verraden door hun Arabische "broeders", als Joden in de Holocaust bejegend door de Joden. Wat zou jij doen? Je kotje waar je familie al eeuwen woont verlaten? Ik niet in ieder geval, al zou t me de kop kosten, verdedigen tegen een stel koloniserende apen is wat ik zou doen.
Waarom dat apen? Apen jatten graag gebied in van andere troepen apen. Wel, de moderne mens in het Westen is al lang van kolonisatie afgestapt, daar waar de Israëli het nog maar al te graag in de praktijk brengt. Van mij zul je dus over de hardcore Jood niets dan slechts horen en mogen dat soort dieven terecht in de zee worden gejaagd, dood of levend!
Laatste edit 14-05-2011 10:16
als je mekaar niet kunt uitstaan,ga dan daarheen waar die mensen niet zijn,heb je er ook geen last van...dat gezeur over waar iemand weg komt,jood,moslim,hindoe,katholiek..pppffff.
ze willen ook altijd wat te zeuren hebben,en is het rustig dan zoeken ze wel wat op of veroorzaken zelf wat.gadver...zonder religie zou het een stuk rustiger zijn in de wereld.
Kpuc: Ik ben het met je eens dat de hardcore Joden die bewust koloniseren geen lekker volk is en dat verzet van de Palestijnen in deze gerechtvaardigd is. Of dat middels het opblazen van schoolkinderen moet is vers 2....
Ik vind als geheel dat de kolonisatie moet stoppen, ja zelfs teruggedraaid zou moeten worden.
Alleen stel ik niet dat alleen die kolonisten de schuld zijn. Dat ze konden koloniseren ligt vnl aan de Arabische buren en aan de Palestijnen zelf, die veel te lang gedaan hebben wat Hamas nog steeds in zijn handvest heeft staan en die geen enkele vorm van vrede wilden. En daarom ook geen staat kregen, maar wel de kolonisten.....
Laatste edit 14-05-2011 10:25
@Invisible: Als je nu Hamas er eens buiten laat, die club kwam namelijk pas veel later om de hoek kijken of ze een broodje konden mee snoepen.
Het gaat mij erom dat wat je zelf niet wilt wat je overkomt je dat ook een ander niet aan moet doen. En dat als je als grote kerel met een klein ventje vecht je niet moet janken dat je eerst van dat jochie wordt afgesleurd en dan pas je verhaal mag doen.
Leuk hè, die
Joodse terroristen Laatste edit 14-05-2011 10:39 Laatste edit 14-05-2011 10:39
Hamas kwam later, dat wat in haar handvest staat is vanaf het begin de opstelling van de Palestijnen (en Arabieren) geweest. En de grootste oorzaak van het probleem. Immers niemand doet concessies aan iemand die enkel en alleen jou wil vermoorden en alle concessies daarvoor zal misbruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschied ben ik het mee eens. Is feitelijk ook wat de Palestijnen overkomt..... cynisch, maar helaas wel met een flinke kern van waarheid.....
Grote kerel klein jochie is een leuk voorbeeld. Is inderdaad de goede methode indien men dan ook bereid is naar het verhaal te luisteren. Die bereidheid is er al decennia niet helaas. Met als gevolg dat de grote kerel er weer op los gaat slaan omdat dat jochie doorgaat . . .
Pas wanneer massaal wordt erkend dat er twee partijen zijn die boter op hun hoofd hebben zal de ene die nu alleen de schuld krijgt bereid zijn ook te veranderen, denk ik. Gezien het politieke klimaat zie ik dat echter voorlopig niet gebeuren met alle ellende die dat nog weer opleveren gaat.
Zo lang de wereld enkel Israel veroordeelt en enkel reageert als Israel iets doet, maar de andere kant op kijkt bij wat de Palestijnen doen en gedaan hebben, kan je het schudden dat daar een oplossing komt. Dat moet toch niet zo lastig in te zien zijn denk ik dan, maar blijkbaar maakt politiek blind.Laatste edit 14-05-2011 10:45
Kpuc Ik ben benieuwd van wie je al die dingen te horen krijgt. wat jij kolonisatie noemt, is enkel het stichten van dorpen en woonplaatsen voor vreedzame burgers.
Jou begrip over "de moderne mens uit het westen" is ontzettend naief. de geschiedenis vergeten is als een tikkende bom...
@Invisible: Als er iemand boter op het hoofd heeft ben jij het wel vrees ik. Ik zeg net nog dat het de hardcore Jood is, dus je mag daaruit ook destilleren dat er hardcore Palestijnen zijn. Die gasten leefden eeuwen vredig naast elkaar, pas toen de grote immigratie van 1948 kwam liep het uit de hand, en begrijpelijk. Dat jij misschien als een geslagen hond je land verlaat is aan jou, ik zou het niet opgeven eer ik t behield of dood zou zijn.
@00omgekeerd: Je keert het zoals je naam aangeeft mooi om, geen commentaar dus op zulke onzin. Goed, toch nog even dit dan voor jou:
Quote:
Waar de Israëlische overheid optreedt tegen de kolonisten uit Givat Ronen, komt de politie in actie. Waar er tegen Palestijnen wordt opgetreden worden leger en grenspolitie (soort marechaussee) gestuurd.
Hier kun je zien hoe het rechtssysteem op de West Bank werkt:
Joodse kolonisten vallen onder het Israëlische burgerlijk recht, Palestijnen vallen onder het militair (bezettings-) recht. Het leger mag niet optreden tegen joodse kolonisten (militairen die dat doen worden disciplinair gestraft), en de burgerpolitie mag zich niet met Palestijnen bemoeien.
Laatste edit 14-05-2011 10:48
@00omgekeerd: in deze ben ik het met Kpuc eens.
Kpuc: met je kritiek aan het adres van Israel heb je grotendeels gelijk, zoals de wereld dat ook heeft. Maar door de eenzijdigheid ervan tevens ook ongelijk.
Het werkt domweg niet als je alle schuld bij 1 partij legt en de ander enkel als slachtoffer ziet ondanks alle bewijzen van het tegendeel. Dan worden de hakken in het zand gezet ipv dat er overlegd wordt.
Kpuc Israel geeft gaza op aan palastijnen, in ruil daarvoor regent het 7 jaar kassam rakketen. ondertussen pompte israel miljoenen in de zogenaamde palestijnse authoriteiten, simpelweg omdat ze zichzelf niet kunnen handhaven. (dat blijk uit hun roep voor hulp nu israel daar eindelijk mee is gestopt ivb met hun officele staat in september). vervolgens grijpt israel in en wordt door iedereen veroordeeld, terwijl het israels plicht is haar burgers te beschermen...
en wat een uitdrukkingen, "hardcore jood" wat moet ik me daar bij voorstellen? wat een misleidende term...
@00omgekeerd: En in ruil daarvoor richten Zionisten, hardcore-joden dus, nederzettingen op in gebied wat niet van hun is. Mag ik weten waar jij woont? Dan regel ik een bulldozer en wat luitjes met automatische wapens, kijken of je het ook leuk zal vinden.
Enne, de uitdrukking van Hamas met Joden aan t gas vind ik ook heel erg te ver gaan, geef ze liever goede XTC.
Laatste edit 14-05-2011 11:21
Kpuc Ik heb nergens gezegd dat ik voor het bouwen van nederzettingen ben, maar ik moet zeggen dat het alleen maar ten goede komt. de woestijn word opgebouwd, er ontstaat infrastructuur en gemeendschappen van gewone burgers, in feite precies zoals de grote aantallen arabische dorpen in Israel zelf. Arabieren hebben het daar goed en genieten van gezondheids verzekering, en alle burgelijke rechten, vrijheid van geloof en vrij op islamitische feestdagen. ze hebben meer rechten dan de moslims in nederland.
Dat er nog geen vrede is hangt vrijwel helemaal af van de fouten die de omringende landen hebben gemaakt.
De helft slechts? Verbazingwekkend.
@00omgekeerd: Wie zegt dat dit ten goede is is voor mij niet goed snik. En kom aub niet aan dat de Joden het land wel rendabel maken, bullshit als excuus. Leuk die infrastructuur, maar breek dan wel even eerst die muur af. En een vergelijk met Moslims in Nederland en in Israël gaat echt mank.
@Vailan: Blaat blaat je Pa na?
Laatste edit 14-05-2011 11:50
50%
Aardig wat hoor. Het zou eens goed zijn als iedereen eens naar elkaar zou luisteren. Moslims weten dus niet goed wat het jodendom inhoudt, idem voor Christenen/joden over de Islam. Als iedereen eens iets accepteert zou de wereld zo veel beter zijn...
@00omgekeerd: ik schaar me grotendeels aan de zijde van kpuc in deze. Ook al zou het 100% waar zijn dat land alleen vruchtbaar wordt etc als er Joden werken en totaal niks als er Palestijnen zijn, dan nog hoor je andermans land niet te annexeren. De kolonisatie moet stoppen en zelfs teruggedraaid worden.
Maar...... niet eenzijdig. Er moet garantie voor vrede zijn. Zolang de buren echter aan alle kanten uitstralen dat ze kansen om Israel te vernietigen beslist aan zullen grijpen kan je dat dus schudden. De verkiezingen in Egypte in september en vooral wat erna met het vredesverdrag gaat gebeuren zijn wat dat betreft van cruciaal belang.
Wordt het verdrag opgezegd en wordt Egypte opnieuw een bedreiging, dan geeft Israel dus nooit ook maar 1 cm land terug aan wie dan ook.
En dat vind ik dan weer begrijpelijk. Als je buurman constant aanslagen op je pleegt en aangeeft je te willen vermoorden /verdrijven, dan geeft je zijn tuin ook niet op als je die kan bezetten als bufferzone....Ook Kpuc niet....Toch? Of geef jij je buurman wel alle kansen om jou te vermoorden?
Laatste edit 14-05-2011 12:42
@2smoochy: Ja Nederland is verdraagzaam ja. we laten ze binnen we geven ze geld (gekleurde mensen wel, blanke niet) we blijven ze geld geven, en nog meer geld geven, dan denkt onze gekleurde medemens he we krijgen toch wel geld. dan hoef ik niet te werken ook. dan gaat het zoontje van hun op straat staan blowen en mensen neersteken/neerschieten/neerslaan. dat vinden we hier heel normaal.(tenminste de overheid dan) als ze voor de rechter staan dan krijgen ze minder straf dan ze verdienen (omdat ze marrokaan zijn). ze slopen Nederland, en jij vraagt om meer tolerantie? ga toch weg man
Arabieren vallen ook onder de semitische volkeren. Als je dan anti-semitisch bent is het een beetje raar.
Zeer triest.
Edit Sjaak: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd.
@Invisible Natuurlijk zou je niet zomaar in iemands land huizen bouwen, met welk doel dan ook. toch zou het terugdraaien zeerzeker een slecht proces zijn, als je een blik terug werpt op gaza, voor de ontruiming. daarnaast zorgt de constructie voor werk, waar de palastijnen zeer veel behoefte naar hebben. ironisch genoeg is het boycotten van israelische producten rond de westbank een ramp voor de palestijnse arbeiders
@[BB]aéquitas: Precies! En als je niet kunt klagen over het feit dat ze lui zijn dan klaagt de geoefende racist wel over het feit dat ze je baan inpikken!!!
Maar on topic: Er zijn dus ook 50% moslims die die haatgevoelens niet hebben. Ik voorspel dat juist deze groep zal groeien. Maarja ik ben ook maar een gek achter een computer dus de tijd zal het ons leren.
Het is voor de moslim af te raden om buiten zijn geloof vriendschappen aan te gaan, omdat de verleiding groot is om te zondigen. Moslims die sterk in hun schoenen staan zijn juist verplicht vriendschappen buiten de gemeenschap te zoeken, met als doel de koran bekend te maken.
@Abdulah: Weet je wat voor een moslim aan te raden is? Hun komentaar over normale Europese landen voor zich te houden en als ze daar wel iets over te zeggen hebben, gaan ze weer lekker met het vliegtuig en een parachute terug naar de woestijn.
@Abdulah: en
iedereen die op Abdulah reageert:
Zullen we weer terug ontopic gaan en proberen niemand persoonlijk en ook niemand's cultuur/geloof aan te vallen?
Bedankt.Laatste edit 14-05-2011 19:20
@Delenn:
eindelijk een verstandig woord
iedereen reageert maar op iedereen, vaak met veel onvrede en agressie, en de kans dat dit wereldprobleem alhier wordt opgelost is net zo extreem klein als dat iemand die zichzelf opblaast het probleem oplost
@[BB]aéquitas:
ja joh het is goed met je me voorouder zijn hier 20 jaar geleden gekomen om hard te werken
waarbij 50 uur per week normaal was
en waarbij je 6 uur je bed uit kwam
in een flatje met 2 kamers met nog 5 andere arbeiders
en voor zover ik weet
Tristan van der V.
en het hofnarretje zijn dit jaar veel in het nieuws gekomen in vergelijking met
de marokaan die altijd neerschiet en neersteekt
@ontopic
waarom onderzoekt men niet de joden
over haat tegen de moslims
Haha, mensen zijn weer lekker bezig hier!
Achja, natuurlijk zijn er een deel Moslims die andere haten.
En natuurlijk zijn de Christenen ook zo.
En de Joden...
Kortom: De mens is gewoon zo...
So... Laat 't rusten!
Wat heeft 't voor zin om uit te zoeken hoe veel mensen andere haten..? Ga dan liever een medicijn tegen kanker uitvinden...
wat is antisemitisch?
Geloof blijft nou eenmaal oorlogsreden nummer 1.... helaas moet ik zeggen, want volgens mij putten heel veel mensen er hoop uit
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: