hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
02-11-2006 11:07:47
Reema Sawwan
Erelid


WMRindex: 2.417
OTindex: 2.905
nou kenelijk is het niet allen slecht voor je figuur maar ook een gevaarliljk exploderend bom :P

02-11-2006 11:14:56
Anne180
Senior lid

WMRindex: 295
OTindex: 1
Wnplts: Benschop
k wist al dat ze slecht voor je waren! Maar exploderen...! Hoe kan dat joh?

02-11-2006 11:16:27
Jessepsv
Actief lid

WMRindex: 75
OTindex: 0
Wnplts: Haarlem
zeker ontworpen speciaal voor oud en nieuw :') word de nieuwste rage na de crofty bom:ja

02-11-2006 11:26:17
mano
Junior lid

WMRindex: 11
OTindex: 0
Wnplts: Brouwersha
Kroketten worden geintroduceerd in Afrika .

Nieuw ! >Rundvleeskroketten

02-11-2006 11:32:14
anjelen
Actief lid

WMRindex: 82
OTindex: 0
Wnplts: Utrecht
S
krijg er wel een terroristische honger van:P

02-11-2006 11:32:50
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Variant op smelt in je mond en niet in je hand

Kroket, explodeert in je gezicht, niet in je hand....

02-11-2006 11:32:52
No Reply
Senior lid

WMRindex: 887
OTindex: 21
Wnplts: Zoetermeer
S
Ik heb een keer meegemaakt, een ontplofte kroket, laat ik je zeggen, dat is geen pretje....

02-11-2006 11:36:28
Adnane
Lid

WMRindex: 33
OTindex: 4
Wnplts: Nijmegen
S
Speciaal voor oud & nieuw.

Je bent een rund als je met kroketten stunt.

02-11-2006 11:40:05
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
wat voor smerige dingen zitten er dan in die kroket dat het bij hitte gas afgeeft (er moet namelijk druk worden opgebouwd om iets te laten ontploffen)?? Zal wel een heeeeeeeel goedkoop merk zijn.

02-11-2006 11:40:25
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Quote Anne180:
k wist al dat ze slecht voor je waren! Maar exploderen...! Hoe kan dat joh?

Ze zijn te goed gemaakt, foutje van de producent, doordat de korst goed hard wordt laat deze geen lucht door, warme lucht zet uit, als de lucht genoeg uitzet gaat het ineens van.. BANG... en heb je een gebarsten kroket.
Het grootste probleem bij deze kroketten was dat de druk net niet hoog genoeg was om ze in de frituur al te laten barsten, maar dat ze hun inhoud naar buiten spugen op het moment dat je je mes/vork/tanden erin zet. (denk aan een vulkaanuitbarsting op minischaal dan weet je ongeveer wat er gebeurd.)

De zooi die eruit komt is errug warm en dus heb je dat liever niet in aanraking met je huid. (kroketje bakken doe je in vet dat minimaal 150, maar liever nog 180 graden is, da's best auw)

02-11-2006 11:46:06
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Stryfe
Jep, dat wordt dan een paar weken zalfjes smeren op je hoofd:(

02-11-2006 11:50:11
lilchimby
Actief lid

WMRindex: 121
OTindex: 0
Wnplts: ergens
whaha dan kan je gewoon vanuit de bank je bortje omhoog houden dat is handig:P

02-11-2006 11:51:39
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Leuk voor oudejaarsavond? :$

02-11-2006 11:52:29
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Of om naar Iran te sturen?

02-11-2006 11:54:17
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Ze moeten blij zijn dat het niet in Amerika was, dat zou ze miljoenen kosten:P
Altijd weer de VS erbij halen he:P

02-11-2006 11:55:45
No Reply
Senior lid

WMRindex: 887
OTindex: 21
Wnplts: Zoetermeer
S
@Stryfe:
In de horeca moet miniaal tussen 178gr en 182gr zijn. Anders mag het niet verkocht worden

02-11-2006 11:56:15
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Laat Luna het maar niet horen .... :P

02-11-2006 11:56:54
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Stryfe heeft het bijna goed...

Het gaat niet om lucht, maar om waterdamp. Het water in de kroket raakt aan de kook, maar de damp kan niet ontsnappen. Dit levert meestal geen problemen om behalve als de kroket te lang in het vet ligt!! Dus houd je altijd aan de bereidingsvoorschriften!! Maar het is achteraf niet te bewijzen dat de klant zijn kroket te lang in de pan heeft laten liggen, dus de winkel en producent draaien op voor de kosten (van de patient en de terugroepactie.)

02-11-2006 11:57:32
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@noreply
Klopt boven de 190 graden komen er giftige stoffen vrij:(
Lekker gezond hoor dat frituur:nee

02-11-2006 12:02:10
Kaycie
Lid

WMRindex: 28
OTindex: 0
Wnplts: zoetermeer
:( Heb een keer een braadworst gehad die openbarste. Doet wel zeer hoor. Kroketten eet ik dus ook nooit meer

02-11-2006 12:05:09
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
:D Rond in de mond, een krater in de grond!!!

02-11-2006 12:06:17
Pellie
Senior lid

WMRindex: 328
OTindex: 3
Wnplts: Velserbroe
Raar, ik heb nog geen reclame gezien van Mora(mmm):P
Dat zijn zeker die nieuwe kRAKETTEN!!8)

02-11-2006 12:06:34
Pietjuhh
Senior lid

WMRindex: 83
OTindex: 713
Wnplts: Zeist
dat is dus zeker een verdacht pakketje.. iedereen zoeken op station maar nee ze liggen gewoon in de lidl..

02-11-2006 12:07:51
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
Quote Blend:
noreply
Klopt boven de 190 graden komen er giftige stoffen vrij:(
Lekker gezond hoor dat frituur:nee

Blend,dan gewoon op 180 graden houden

02-11-2006 12:10:29
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
@pietjuhh *lol*

02-11-2006 12:13:37
tornadojump
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 156
Wnplts: Arnhem
S
èèn tip:
n00it kroketten bij de lidl kope;)

02-11-2006 12:13:46
Marabunta
Senior lid

WMRindex: 269
OTindex: 90
Wnplts: Velserbroe
oeh lekker krokettje :jeej
*neemt hap*
*kroket onploft*
Auw, *huilt* :[:[doet heel erg pijn, wheeee mama

leuk artikel weer 8)hoop dat het mij neit overkomt :ja
:jeej(sorry, verslaafd aan deze smiley):jeej

02-11-2006 12:23:14
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
Quote Yasin Celik:
èèn tip:
n00it kroketten bij de lidl kope;)

Ik koop zoiets niets bij de Lidl!
De lidl hier in Amsterdam zuidoost is belachelijk streng. Je mag helemaal geen tasje niets mee naar binnen nemen, met baby/dreumes heb je wel een tasje nodig je moet toch billendoekjes mee (en nee je gaat je kind niet in lidl verschonen, die doekjes gebruik je ook voor vieze,kleverige gezichtjes en handjes en voor snotneusjes bijv)
wat te drinken en eten voor de zekerheid als ze gaan krijzen, maar dat kan dus allemaal niet in de Lidl!
Vorige keer een artikel gekocht bij blokker, in doos, met grote blokker stickers erop, de bon bij me, maar ik mocht er niet mee naar binnen want stel je steelt iets en stopt het tussen je artikel in die doos gepropt!
pfffff
Op mijn vraag of dit nu niet puur is omdat dit een "zwarte" wijk is, zei de chef "ja dat is zo"
Maarja bewijs maar dat hij dat gezegd heeft he????
in de blanke wijken zijn ze niet zo streng.
nou weet dat er zat blanken zijn die stelen! dus het slaat gewoon nergens op! EN ik kan dus niet eens bij Lidl boodschappen doen met mijn kinderen! dus gaan wij naar de AH (die met veel artikelen zelfs een stuk goedkoper is nog ook!!!!!)


02-11-2006 14:26:09
whaza!
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 1
Wnplts: almere
S
:)klopt:[

02-11-2006 14:35:48
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Quote No Reply:
@Stryfe:
In de horeca moet miniaal tussen 178gr en 182gr zijn. Anders mag het niet verkocht worden

Waar heb je die (on)zin vandaan?

Quote Blend:
noreply
Klopt boven de 190 graden komen er giftige stoffen vrij:(
Lekker gezond hoor dat frituur:nee


Bull****, omslagpunt ligt op 175 graden. Ik zal eens een linkje zoeken...


02-11-2006 14:37:47
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Quote Yasin Celik:
èèn tip:
n00it kroketten bij de lidl kope;)

Maakt allemaal weinig uit... De fabrikanten van de producten van Lidl maken dezelfde producten voor andere supermarkten.
Het recept en de ingredienten zijn bijna hetzelfde....

02-11-2006 14:39:21
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S

02-11-2006 14:40:36
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Lees dat maar eens door, dan weet je alles over voedingsmiddelen bereiden op hoge temperaturen (oa in vet)

@modjes... sorry van de multiposts, ik schaam me diep :$

02-11-2006 14:41:30
Linda2
Erelid

WMRindex: 1.447
OTindex: 11
Wnplts: Zoetermeer
He, Stryfe. Ben je deskundige? Leuk!

02-11-2006 14:54:53
v8boogie
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 0
Wnplts: Uden
Ik zag ze laatst liggen in de lidl..
rare merknaam...crofty of zoiets:P

02-11-2006 14:58:44
Lambesis
Actief lid

WMRindex: 122
OTindex: 3
Wnplts: middelaar
na al die dinge kunne je onderhoud wel een huishoudelijke-bomme burgeroorlog houde:| eerst gootsteen-ontstopper ofzoiets en nu krokette...

bombs away?8O

02-11-2006 15:00:54
v8boogie
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 0
Wnplts: Uden
ooh nee....dat waren weer andere,die van die andere goedkopere supermarkt

02-11-2006 15:09:02
Mythe
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 8
Wnplts: Zuid-Holla
Echt Lidl... Echt rotzooi...

02-11-2006 15:10:04
alfran
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 0
Wnplts: Doetinchem
S
Ik hou gelukkig toch niet van kroketten.Zeker niet als ze van rundvlees gemaakt zijn!!

02-11-2006 15:10:42
Icecold
Senior lid

WMRindex: 131
OTindex: 60
Wnplts: Breda
Kijk mama, chinees vuurwerk en daar mooie letters.
Boem
Mama wat was dat voor vuurwerk/
Nee schatje, Papa is weer een kroket aan het eten:P

02-11-2006 15:24:20
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Quote Linda2:
He, Stryfe. Ben je deskundige? Leuk!

Heb mijn horecadiploma's gehaald, HACCP uitgevoerd voor horecabedrijven en Risico inventarisatie en evaluaties gedaan voor Horeca, daarnaast heb ik meer dan 15 jaar in de Horeca gewerkt waaronder een poos in de keuken, ik durf mijn handen in het vet te steken voor wat ik hierboven gepost heb over die temperaturen.

Frituren onder de 170 graden is niet slim omdat het dan niet snel genoeg dichtschroeit, maar wat je dus vaak ziet gebeuren is dat er 30 seconden gebakken wordt in vet van 190-200 graden en daarna afgebakken wordt in vet van 150-180 graden, vaak heeft dit te maken dat de houdbaarheid van warm frituurvet ook een omslagpunt heeft wat rond de 180 graden ligt.
Er is dus vaak een klein frituurtje dat heel heet voorbakt en waarvan het vet elke dag vervangen moet worden, terwijl de grote bakken vet zo eens in de 3 dagen maar vervangen hoeven te worden.


02-11-2006 15:30:20
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Stryfe
Zoals je aangaf dat mijn redenering bullsh** was. Ga ik mee akkoord, ik ben ook niet afgestudeerd als frituurder. Maar zoals in dat artikel staat van jou link zit het omslagpunt op 175 graden. En 5 graden hoger is de toename enorm.
Waarom wordt er dan nog wel tot die temperatuur gefrituurd??

02-11-2006 16:06:28
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
@Blend
Omdat voor de consument op dit moment het happen in een lekkere kroket belangrijker is dan een mogelijk grotere kans op kanker.
Hoe raar het ook klinkt als je die zin zo ziet, iedereen snapt in 1 keer dat je dus beter een iets vettere kroket kan eten (lagere temperatuur, dus minder schadelijke stoffen) dan een minder vette.
By the way, het was niet mijn bedoeling om zo fel te reageren :$ en het ging niet over je hele redenering, maar alleen om de 190 graden.
Ik vind het al apart dat je er uberhaupt íets vanaf weet. Meestal sta ik tegen de muur te brallen als ik over dit onderwerp begin :P

02-11-2006 16:09:29
minitank
Lid

WMRindex: 32
OTindex: 0
Wnplts: Heijningen
Bij mij exploderen de kroketten en bitterballen altijd! das toch normaal, ik hou er ook geen brandwonden aan over hoor :nee

02-11-2006 16:12:15
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Bij mij mislukken ze altijd :nee
Maar heb ook veel liever frikandel...lekker veilig :P

02-11-2006 16:29:02
Hank
Erelid


WMRindex: 2.160
OTindex: 111
S
Quote minitank:
Bij mij exploderen de kroketten en bitterballen altijd! das toch normaal, ik hou er ook geen brandwonden aan over hoor :nee

Dan bak je ze te lang of te heet....

02-11-2006 16:38:59
laurensxeon
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 0
FOTO'S iemand... ik zou die kop wel eens willen zien (6)

02-11-2006 16:40:57
Linda2
Erelid

WMRindex: 1.447
OTindex: 11
Wnplts: Zoetermeer
@Stryfe.

Mooi vak! En je weet kennelijk waar je het over hebt.

Vraagje. Als je heel heet bakt, dichtschroeien zoals je het noemt, dan verbrand je de buitenkant een beetje, heb ik me laten vertellen. Dus hoe donkerder, hoe meer koolstof aan de buitenkant. DUS poreus, dus vetter, redeneer ik dan. Volgens jou is de kroket die op lagere temperatuur gebakken wordt vetter. Hoe zit dat?

02-11-2006 16:43:24
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@Stryfe
Ik heb meer mensen doen verbazen hoor:P
Ik neem het je ook niet kwalijk, ik was gewoon benieuwd wat de reden was, misschien dat als je op een lagere temperatuur bakt het nog schadelijker is.
Maar als ik dit allemaal lees, ga ik toch maar over op de fritetjes uit de hetteluchtoven:P

02-11-2006 16:52:49
Stoeptegel
Senior lid

WMRindex: 280
OTindex: 60
Wnplts: De stoep
Quote No Reply:
Ik heb een keer meegemaakt, een ontplofte kroket, laat ik je zeggen, dat is geen pretje....


ken er nog 1, maar dan met een bitterbal.... idd geen prettig gevoel.. ;| :nee

02-11-2006 16:55:05
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Ik heb wel eens gehad dat ik een hap nam van een kroket en dat toen ik afbeet er zo'n sliertje vlees meekwam die dan tegen je lip aanschroeit. Dat deed al pijn. Kan je nagaan als de heel inhoud tegen je gezicht aankomt:nee

02-11-2006 16:57:21
yfy92
Lid

WMRindex: 50
OTindex: 0
Wnplts: Son
jammer dat het geen amerikaans product is.. anders kon je er goed rijk van worden :D :P

02-11-2006 17:04:24
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Quote Stryfe:
Quote Anne180:
k wist al dat ze slecht voor je waren! Maar exploderen...! Hoe kan dat joh?

Ze zijn te goed gemaakt, foutje van de producent, doordat de korst goed hard wordt laat deze geen lucht door, warme lucht zet uit, als de lucht genoeg uitzet gaat het ineens van.. BANG... en heb je een gebarsten kroket.
Het grootste probleem bij deze kroketten was dat de druk net niet hoog genoeg was om ze in de frituur al te laten barsten, maar dat ze hun inhoud naar buiten spugen op het moment dat je je mes/vork/tanden erin zet. (denk aan een vulkaanuitbarsting op minischaal dan weet je ongeveer wat er gebeurd.)

De zooi die eruit komt is errug warm en dus heb je dat liever niet in aanraking met je huid. (kroketje bakken doe je in vet dat minimaal 150, maar liever nog 180 graden is, da's best auw)


auw :P en je bent wel een diskundige :P trouwens je houd van typen aan je lange verhalen te zien :D

02-11-2006 17:10:39
Linda2
Erelid

WMRindex: 1.447
OTindex: 11
Wnplts: Zoetermeer
Moeite met lange verhalen Sto?

02-11-2006 19:18:27
puntjuh
Senior lid

WMRindex: 178
OTindex: 46
Wnplts: Linne
Lol.. Daarvoor hoef je niet bij de Lidl te zijn.. Ik had laatst nog een pakje kroketten van de Jan Linders, deze zouden er volgens de verpakking 5 minuten in moeten.. Na 3 minuten keek ik ff en toen ontplofte er ene in de pan.. Het frietvet spoot ook de lucht in..

Snacks zijn niet goed voor je ! Te veel vet en explosie gevaar is het volgende argument voor die gasten van Gezond Eten Nederland!

02-11-2006 20:01:30
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
lijkt me best wel pijnlijk ... ,ik verbrand meestal mn mond met kroketten en kaasshoufles eten (:P)8O

02-11-2006 21:19:16
Mythe
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 8
Wnplts: Zuid-Holla
Quote puntjuh:
Lol.. Daarvoor hoef je niet bij de Lidl te zijn.. Ik had laatst nog een pakje kroketten van de Jan Linders, deze zouden er volgens de verpakking 5 minuten in moeten.. Na 3 minuten keek ik ff en toen ontplofte er ene in de pan.. Het frietvet spoot ook de lucht in..

Snacks zijn niet goed voor je ! Te veel vet en explosie gevaar is het volgende argument voor die gasten van Gezond Eten Nederland!
Er is tegenwoordig niets meer goed voor je.

02-11-2006 23:51:57
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Whahaha, net als een fopsigaar die ontploft :P

"De fopkroket! Vermink je vrienden voor het leven en word de gangmaker van het feest!"

03-11-2006 02:38:38
Dulcin
Erelid

WMRindex: 1.014
OTindex: 453
Wnplts: Amsterdam
S
zo flink wat frustraties lanira_mommy 8) ik kan het wel begrijpen dat het bloedirritant is. Maar ik denk dat ze het niet voor niets doen eerlijk gezegd. Ik denk dat die regel er niet altijd was maar dat ze gewoon verplicht zijn om dit te doen. Zo was er bij de lidl in eindhoven waar ik gewoond heb een regel dat je maximaal 2 scholieren tegelijk in de winkel mochten zijn (die winkel zat naast 5 scholen ofzo). Als er eenmaal veel gejat word moeten ze zoiets gewoon doen.

03-11-2006 02:39:12
Dulcin
Erelid

WMRindex: 1.014
OTindex: 453
Wnplts: Amsterdam
S
mn reactie is nogal laat aangekomen doordat de site opeens offline was (en ik daarna weg ) ;)

03-11-2006 08:28:47
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Ik weet alleen dat kroketjes bij McDonald's op 180 graden worden gebakken. Maar als ik Stryfe's verhaal goed begrijp is dat dus eigenlijk al gevaarlijk.

Nou ja, ze zijn in ieder geval lekker. :P

Maak nu van elk feestje een knalfuif met de lidlkroket

03-11-2006 09:26:37
Anne180
Senior lid

WMRindex: 295
OTindex: 1
Wnplts: Benschop
@Stryfe

Dankje voor de duidelijke uitleg!

03-11-2006 12:52:03
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
NP, als ik iets weet dan leg ik het graag uit.
Ik houd eigenlijk helemaal niet van typen en al zeker niet van lange verhalen typen, maar ik houd wel weer heel erg van duidelijkheid, dus dat heeft vaak als resultaat dat ik wat lang van stof ben, zodat ik zelf zeker weet dat mensen begrijpen wat ik wil zeggen en er niet met 400 vragen op terug komen, dan ben ik namelijk nóg langer bezig :P

03-11-2006 17:26:36
sanderr
Senior lid

WMRindex: 449
OTindex: 4
Wnplts: Meppel
.... BOEM

mag je ze dan nog terug brengen?:)

04-11-2006 00:23:10
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Heb wel zin in een frikandel nu eigenlijk :P

04-11-2006 00:27:04
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Waarom moet dat dan iedereen weten dan?

04-11-2006 00:27:36
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Daarom 8)

04-11-2006 20:27:00
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Miss idee vor bankovervallers:
"Ik heb hier een kroket en ik ben niet bag em t gebruiken})"
:P

13-11-2006 11:57:04
Cappie
Erelid


WMRindex: 1.030
OTindex: 183
S
Een knallend suc6 dus

11-05-2007 13:17:46
jorisuden
Lid

WMRindex: 52
OTindex: 0
Wnplts: uden
S
8-):jeej

14-05-2007 16:34:54
IJsberg
Senior lid

WMRindex: 148
OTindex: 1
Wnplts: Delft
ff voor alle duidelijkheid

als er lucht zit in de kroket en je maakt het warm ontstaat er warme lucht.
zo gauw als dat teveel wordt **boem**

wel eens gehad met een kaassoufflé en das auw:ja

05-08-2007 22:08:46
Hoi...
Senior lid

WMRindex: 158
OTindex: 0
S
boem!

05-08-2007 22:10:31
naoufal
Senior lid

WMRindex: 359
OTindex: 7
Wnplts: Assendelft
bom kroket:P?

03-11-2007 22:53:48
Stel je voor je slikt em af, en dan ontploft die 8) ? :ja

25-11-2009 15:47:54
Voud
Junior lid

WMRindex: 21
OTindex: 0
Wnplts: Ede
Terwijl ik dit typ zit ik een kroket te eten. 1 van de 2 die ik had gefrituurd. De ander is net in mn hand ontploft toen ik hem uit de frituur had gehaald, maar deze waren toch echt van Beckers. Zo nog maar een keer koude kraan want damn m'n pols brandt.

08-05-2011 17:02:38
thommetje1
Senior lid

WMRindex: 59
OTindex: 373
Wnplts: Achterop b
Kroketten van de liddle zijn ook klein

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven