15 en al twee kids met vrouw van 38
Echte liefde gaat blijkbaar door alle leeftijdsbarričres. De 15-jarige Andrey uit Rusland is bijna drie jaar gelukkig met zijn 38-jarige vriendin. Zo
bekijk het filmpje »lees verder bij wtf »Gerelateerde artikelen
Ach, die gast ziet er al uit of hij in de 20 is
De reden dat omgekeerd als pedofilie wordt beschouwd, is omdat het aannemelijk te maken is dat een man fysiek invloed kan uitoefenen op een vrouw om daardoor ongewild in een relatie te stappen.
Tegenwoordig met al die SM zweepjes is dat natuurlijk geen terechte statement meer..LOL
Anyways, waar maken we ons nou druk om, de wereld gaat naar de klote en deze mensen zijn verliefd. Who cares..laat ze lekker leven zoals ze dat willen, als duidelijk is dat er geen dwang is.
Als ze maar gelukkig zijn....
Mmm, wat moet je daar nou van vinden? Aan de ene kant moeten ze doen wat ze willen, aan de andere kant is hij misschien nog te jong om zulke levensbepalende beslissingen te nemen als het krijgen, en opvoeden, van kinderen.
Aan de andere kant, die kinderen zijn er nu eenmaal al dus geef ze een kans. Wel een stevige 15 jarige trouwens, ik zou hem ouder schatten.
Quote:
die nu uitzoeken of ze wat tegen de pedofiel kunnen beginnen.
Dit begrijp ik niet. Als ze kunnen aantonen dat dat joch de vader is, kunnen ze die vrouw toch veroordelen?
Ben het niet helemaal met
@mefromnl eens. Een kind van die leeftijd denkt volwassen genoeg te zijn voor dit soort dingen, maar is het in werkelijkheid nog niet. Het is daarom juist zo belangrijk, dat andere volwassenen zo'n jong iemand beschermen tegen zulke pedofielen én zichzelf.
Kinderen horen geen kinderen op te voeden.
Off-topic: hallo iedereen! Kom nu al een tijdje als bezoeker, maar heb toch besloten een profiel aan te maken.

Op zich is het pedofilie volgens de wet. Als ze gewacht hadden totdat ze beide oud genoeg zijn, dan was er niets aan de hand geweest. Ik ben benieuwd of ze later gaan trouwen als ze beide de juiste leeftijd hebben.
@Strudel: hallo Strudel..

familie van Apfel Strudel?

ontopic: wat een stel!
hij ziet er duidelijk veel jonger uit als zij,
maar hij maakt wel een heel volwassen indruk, de verantwoordelijke manier waarop hij het woord doet, terwijl zij luistert, en wat hij zegt.
tja.. als zij gelukkig zijn, wie zijn wij om het te verbieden? en idd, die kinderen zijn er al, dus waarom nu nog het gezin uit elkaar halen?
zo te horen hadden zijn ouders en broer ook kritiek, maar dat heeft hem niet van gedachte doen veranderen..
@Madarian op het filmpje zegt hij, dat ze trouwen als hij 18 is...
en dan zijn zijn kinderen ook al bijna volwassen

offtopic: je bent er, dan hoeft @Valain toch niet jouw rol te spelen?
Laatste edit 17-09-2012 21:09
Toch raar dat het al zo ver gekomen is.
@allone: ik snap hem niet, maar vind een goede apfel strudel op zijn best lekker!
Laatste edit 17-09-2012 21:19
Strudel: voor- en achternaam..
ipv Klaas Vaak
Apfel Strudel.

en ja, ik lust hem ook wel hoor

Tsja, ik weet even niet wat ik ervan moet vinden...
Ben wel benieuwd hoe ze elkaar echt hebben leren kennen, vind dat contact per telefoon maar vaag...

Moeilijke kwestie, persoonlijk vond ik hem veel te jong toen het begon.
Ik zou ook niet blij zijn als mijn zoon of dochter met zijn 12e "verkering" zou krijgen met een veel ouder iemand en meteen al aan kinderen zou beginnen.
Als hij 18 zou zijn geweest, vind ik het weer een ander verhaal.
Maar de kids zijn er, ze houden van elkaar dus waar maken anderen zich dan druk over he haha.
Meestal is het zo dat de buitenwereld meer problemen maakt dan je eigen familie!
Ik vind dit ook wel ver over de grens van het aanvaardbare hoor. Zij is echt zo hard een pedo. Je gaat toch niets beginnen met iemand van wie je de moeder kan zijn?
Ik vind het terecht dat er een rechtszaak overwegen word.
De jongen was 13-14 toen hij zijn eerste kind kreeg. Op die leeftijd ben je nog veels te jong om zo'n beslissing te kunnen maken. De vrouw had het beter moeten weten.
Als ik het verhaal van de jongen goed gesnapt heb is hij degene die met de affaire wilde beginnen. Maar of je er met je 13de aan toe bent om kinderen te maken en op te voeden? Ik vind het toch wel neigen naar pedofilie, maar ik vind sowieso dat hij zijn jeugd vergooit! Alles wat hij kan verdienen geeft hij aan haar, voor haar en de kinderen...en da's natuurlijk heel lief! Maar ik zou als ik zijn moeder was toch ook liever hebben dat hij verder ging met school, niet al zo'n grote verantwoording zou hebben en op zijn 18de niet ging trouwen met een vrouw van 41, maar thuis zou komen met een meiske van 17....
Wat moet dat kind met die vrouw??? Heeft hij ergens een Oedipuscomplex zitten waardoor hij op oudere vrouwen valt???
En wat moet die vrouw met dat jochie?
Is dat een passende partner voor een volwassene?
Over 20 jaar is die jongen helemaal in de bloei van zijn leven en ontdekt hij dat zijn vrouw bijna 60 is en dat de hele wereld vol zit met leuke jonge meiden. Dat zal schrikken zijn!!!
Mamsie, je hebt kerels die op oudere vrouwen vallen hoor

@balou: Kerels, ja natuurlijk.
Maar kinderen?? Die snotneusjes weten toch niet waar ze aan beginnen!
Mamsie, daar heb je helemaal gelijk in, als ik gewoon ff globaal kijk, dan worden tieners zo wie zo meerdere malen verliefd he, kalverliefde...
Mamsie: Nou ja....over 20 jaar zijn z'n kinderen volwassen, gaat hij scheiden en wordt gelukkig met een vrouwtje van 30, die hem ook nog een paar kinderen schenkt! Hoe noemen ze dat ook weer? De tweede leg?
@balou: Ja maar als die kalverliefde meteen ook twee kalfjes oplevert...dan ben je vlug zo ver dat je de ouwe koeien uit de sloot kunt gaan halen...
Laatste edit 17-09-2012 22:47
interesant om dit te lezen.
Het artikel is nogal haatzaaiend geschreven met termen als toyboy, cougar, pedofiel (nou ja, die klopt dan wel ), heks en andere sarcastische benamingen. Zelfs "gekke russen" wordt gezegt. Vreemd geschreven artikel als je het mij vraagt.
En in de commentaren is er sympatie voor de situatie en is het misschien een soort misplaatste verliefdheid...
Ja, pedofilie is een terechte term hier. Zei is volwassen, hij is een kind.
Daar is de wet heel duiderlijk over.
Wat het geheel raar maakt is dat ze oogelijk verliefd zijn en dat er kinderen ( baby's ) uit deze "relatie" gekomen zijn.
Dat zet de boel een beetje uit balance. Neemt niet weg dat zij iets strafbaars heeft gedaan en nog altijd doet.
Ja, het is terecht dat als het andersom was dat wij allemaal boos zouden zijn:
Een man van 36 jaar die een relatie en sex heeft met een meisje van 13 en in 2 jaar 2/3 kinderen met haar verwekt..
Maar aangezien zij een volwassen vrouw is en haar lichaam dus volgroeid genoeg is om kinderen te kunnen hebben, dan is het een soort van ok.
Zij is strafbaar, haar kinderen kunnen haar ontnomen worden en hij is misschien de biologische vader maar denk ik rechterlijk niet bevoegd zichzelf voogd te mogen noemen omdat hij minderjarig is.
Net als je in documentaires uit engeland over tienermoeders kunt leren is dit lastig te beoordelen. Vaak zie je dat de relatie tussen tieners uit elkaar valt en dat de moeder met de kinderen blijft zitten.
Soms werkt het wel, maar de moeder is in dit geval 36-38 jaar en duiderlijk strafbaar. Een rechter zou dit makkelijk kunnen beoordelen volgens de letter van de wet ; maar de rechter zou in princiepe ook oog voor "het gezin" moeten hebben.
Dat laatste gaat een lastiger verhaal worden om te beoordelen denk ik.
Ach, over 3 jaar zeuren we nergens meer over. Oh en daar heb je gelijk de lengte van haar straf.
@Lennie, whahaha, juist ja, kalverliefde is niet blijvend, die koeien van jou wel he

@baserius, vrouw net zo erg als man in dit geval!
Quote
Strudel:
@allone: ik snap hem niet, maar vind een goede apfel strudel op zijn best lekker!
Dat effect heeft
@allone vaak op mensen hier, je went er aan

Quote
@balou:
Mamsie, je hebt kerels die op oudere vrouwen vallen hoor

Mijn jongste had een vriendin die 16 jaar ouder was, maar hij was 25 en zij 41, is toch wel anders dan dit hier, dit knulletje is toch wel erg jong

SamuiAxe: En wat vond jij daarvan? Ze was maar een jaar of tien jonger dan jij toen....
wat zou de moeder van die jongen ervan vinden

@Lennie: Ach, hou in gedachten dat ze een Thaise is en dat mijn zoon haar opgepikt heeft in een bar... Mijn zoon zei dat hij op oudere vrouwen viel, had ik geen moeite mee, zijn leven, zijn feestje.. Mijn eerste vraag aan haar toen hij ze kwam voorstellen was of ze goed kon koken

Kon ze trouwens ook, ze hebben samen enige tijd een lokaal restaurantje gedreven......
Dat die vrouw zich niet schaamt!
Je kunt natuurlijk wachten tot de jongen meerderjarig is, maar vergeet niet dat die vrouw dan tegen die tijd dus ook al in de 40 is. En als je kinderen wilt, dan is 40 voor een vrouw nou niet bepaald een ideale leeftijd daarvoor.
En hoewel ze natuurlijk de liefde heeft bedreven met hem terwijl die minderjarig was, ben je toch als vrouw zijnde minder pedofiel dan wanneer het andersom was.
De jongen was 13, maar dan ben je lichamelijk in iedergeval sterker dan de vrouw. Zo zit dat nu eenmaal.
En als ze gelukkig zijn met elkaar, en het is dus schijnbaar niet in dwang gebeurt, ach wie ben ik om dan te zeggen dat die vrouw dan opgepakt moet worden?

Bovendien zouden die kinderen dan naar de jongen gaan, of wat aannemelijker is, naar een pleeggezin of kotshuis.
En ik denk dat je daarmee toch meer mee kapot maakt dan wanneer je ze lekker bij elkaar laat, en het gezinnetje laat zijn wat ze zo graag willen.
Taz schreef: Bovendien zouden die kinderen dan naar de jongen gaan, of wat aannemelijker is, naar een pleeggezin of
kotshuisIk weet het, zeuren over typfouten is hier ongewenst, maar deze is echt te mooi om waar te zijn.
Is dat een tehuis voor braakliggende kinderen??
Taz, mijn dag is met een lachbui begonnen, bedankt hiervoor!





Mamsie:
het is dat je me voor bent maar ik wilde er toch ook wel een reactie over plaatsen.
Ontopic:
Tja, allemaal heel leuk en aardig dat veel mensen dit niet als pedofilie omschrijven maar het is het uiteindelijk wel.
Zodra een volwassene een seksuele relatie heeft met iemand onder de 18 word deze bestempeld als pedofiel.
Zelf vind ik dit dan weer één van de grijze tinten van pedofilie.
Het is welles waar zeldzaam maar er zijn succes verhalen waarbij minderjarig en meerderjarig gelukkig samen zijn.
Wat een geluk voor mij dat ik niet de rechter ben die moet beslissen of zij het gevang in moet voor pedofilie of dat ik de wet moet negeren en ze bij elkaar moet laten.
@ravv:
Quote
@ravv:
Zodra een volwassene een seksuele relatie heeft met iemand onder de 18 word deze bestempeld als pedofiel.
Onjuist, de leeftijd is vaak per land verschillend en in de States zelfs per staat. De leeftijd varieert tussen 13 en 18 jaar. In Rusland is het overigens 16 jaar.
.
Laatste edit 18-09-2012 08:26
Tsja het is pedofilie maar aan de andere kant ken ik een jongen van 15 die het niet erg zou vinden als hij een kans bij mij(26) zou maken maar ik vind hem veelste jong
Dus wat ik wil zeggen is dat het vaak ook andersom is dat een jongen of meisje van een jaar of 15/16 rustig een volwassen iemand zou "versieren" (als dat het juiste woord is.)
Wat niet wegneemt dat die vrouw verkeerd gehandeld heeft!!
@AnGeL86: Ja maar hij was 13 toen hij iets met deze vrouw begon. Ik heb zelf een zoon van 13 (die overigens nog niet echt om zich heen aan het kijken is

) maar ik kan me dus even niet voorstellen dat hij met iemand aan zou komen die bijna net zo oud (lees jong) is als mijzelf.
Hoe ouder je wordt hoe kleiner het verschil word maar dit is om te beginnen al zo'n groot verschil.
@Lennie, ik scheel 10 jaar met mijn schoonpa en 8 jaar met mijn schoonma, daar hebben ze geen problemen mee.
Hun redenatie: Hij is gelukkig wat kan een ouder zich nog meer wensen.
En ik kan zeer goed met ze overweg, wat willen we nog meer.
@Alientje, ik zou het verschrikkelijk vinden als ik een zoon van 13 had!
Net wat je zegt, NIET op deze leeftijd!
Laatste edit 18-09-2012 09:43
@balou: hahaha nee hoor is geweldig

Ik vind dit ook pedofilie. En de redenering dat een man (nou ja, jongen van 13...) lichamelijk sterker is dan een vrouw heeft daar niets mee te maken. Zoals AnGeL86 zegt, er zijn best wel erg jonge jongens die geen nee zeggen tegen een oude(re) vrouw, als het maar sex is toch? Als volwassene moet je daar boven staan, of je nou een man of vrouw bent, en zeker met een kind van 13. Ze kwam bij mij echt niet binnen hoor, ik geef mijn zoontjes gewoon huisarrest

@Alientje, heb het er lekker krom neergeschreven he hahaha.
Mamsie: graag gedaan

Maar het was niet een typfout, ik had het expres zo opgeschreven

@balou: De ouders van mijn vriendin zijn jonger dan ik ben

Mijn vriendin is 21 jaar jonger dan ik ben

Taz: De lol was er niet minder om!!!
Quote
SamuiAxe:
Quote
Strudel:
@allone: ik snap hem niet, maar vind een goede apfel strudel op zijn best lekker!
Dat effect heeft
@allone vaak op mensen hier, je went er aan


is mijn Nederlands zo slecht?

.
Laatste edit 18-09-2012 12:17
@allone: Nee hoor, het is niet je taalvaardigheid

SamuiAxe: oh

waar zou het dan aan liggen?

hersenkronkels?

ach.. apfelstrudel is natürlich deutsch, vielleicht liegt's daran ?!

.
Laatste edit 18-09-2012 12:22
@allone: Hersenkronkels, duidelijk hersenkronkels

Tussendoor: Kun jij je nog herinneren dat we het eens tijdens een discussie over hadden dat wij mensen, (en zowat alle materie), voornamelijk uit lege ruimte bestaan? Leuk weetje, als je alle lege ruimtes binnen de atomen waar een mens uit bestaat zou weten te verwijderen dan zou de gehele mensheid, dus 5 of 6 miljard mensen in een borrelglaasje passen

SamuiAxe:

dat geloof ik best...
. alleen.. atomen zijn ook geen materie,
die zijn ook 'lege ruimte'

======
nog een kronkel:
god=het universum
.. dus misschien 'geloof' je toch in god ?!

.
Laatste edit 18-09-2012 12:37
@allone: Dat is ook wat bedoeld werd, binnen de atomen bevindt zich relatief veel lege ruimte, maar ze zijn niet helemaal leeg, dat nog net niet, dus je hebt wel materie binnen een atoom.
SamuiAxe: naar mijn weten, en volgens 'mijn' Natuurkundeprofessor, bestaan de deeltjes waaruit een atoom is opgebouwd, ook niet werkelijk...
Wat hij, (denk ik!), bedoelde is dat alles te herleiden is naar energie, in die zin zou je kunnen zeggen dat het klopt, maar in de praktijk is de energie omgezet naar materie, anders zou je dus niet eens een borrelglaasje vol krijgen, maar helemaal niets overhouden...
Laatste edit 18-09-2012 12:47
SamuiAxe:

idd, anders zou er ook geen borrelglaasje zijn

ik begrijp wat je bedoelt..

dus we maken een verschil tussen materie en materie
Laatste edit 18-09-2012 12:53
SamuiAxe, goed gedaan kerel

zo blijven we jong he !
@balou: Ik deed het niet expres, is gewoon zo gelopen, maar hier wordt toch minder op leeftijdverschil gelet dan in het westen. Voor een Aziatische vrouw is het zelfs een beetje status verhogend als je een oudere, (buitenlandse!), man hebt. Och, 't zal wel, ik ben der happy mee en mijn vriendin volgens mij ook wel

Die vrouw is 38, dus wachten tot d'r vriendje 18 is is funest voor de biologische klok.
Pedo? Ja.
Heb ik er problemen mee? Nee.
Aanpakken? Misschien wel.
Anders kan je de lijn te makkelijk doortrekken over mannen die met minderjarige meisjes gaan ook goedkeuren bij 'echte liefde'. En op een of andere manier vind ik dat toch erger klinken...
Net zoiets dat je waarschijnlijk kritischer zal zijn op de vriend van je dochter dan op de vriendin van je zoon. Meisjes 'behoeven' cultureel gezien nog steeds meer bescherming.
(zet zich schrap voor feministen)
NordicGuardian: Dat geldt kennelijk niet voor de Keniaanse Wamuyu

.
Quote
@allone:
tja.. als zij gelukkig zijn, wie zijn wij om het te verbieden?
Als het nu een man van 38 was met een meisje van 15, zou je er dan hetzelfde over denken?
Quote Mamsie:
Over 20 jaar is die jongen helemaal in de bloei van zijn leven en ontdekt hij dat zijn vrouw bijna 60 is en dat de hele wereld vol zit met leuke jonge meiden. Dat zal schrikken zijn!!!
Erger nog, over 20 jaar dan zijn zijn eigen kinderen leuke jonge meiden

Quote
SamuiAxe:
@ravv:
Quote
@ravv:
Zodra een volwassene een seksuele relatie heeft met iemand onder de 18 word deze bestempeld als pedofiel.
Onjuist, de leeftijd is vaak per land verschillend en in de States zelfs per staat. De leeftijd varieert tussen 13 en 18 jaar. In Rusland is het overigens 16 jaar.
.
Laatste edit 18-09-2012 08:26 maakt haar nog steeds pedofiel.
daarnaast vind ik het opmerkelijk dat je hier een soort verdediging opgooit.
jij bent over het algemeen iemand die bij pedofielen erg strak is in meningen.
waarom nu niet?
Quote
SamuiAxe:
Leuk weetje, als je alle lege ruimtes binnen de atomen waar een mens uit bestaat zou weten te verwijderen dan zou de gehele mensheid, dus 5 of 6 miljard mensen in een borrelglaasje passen

Ik zie liever wat anders in een borrelglaasje dan een stukje neutronenster...

@Juju:
Quote
@Juju:
Quote
@allone:
tja.. als zij gelukkig zijn, wie zijn wij om het te verbieden?
Als het nu een man van 38 was met een meisje van 15, zou je er dan hetzelfde over denken?
ik vind het in beide gevallen niet goed (bedoelende man 38, meisje 13, of vrouw 38, jongen 13).
maar om deze twee nu, dat dit paar al twee kinderen heeft, en ze het blijkbaar allebei zo willen en daar gelukkig mee zijn, uit elkaar te halen / straffen lijkt me nog erger, en zinloos
Quote
@ravv:
..maakt haar nog steeds pedofiel.
daarnaast vind ik het opmerkelijk dat je hier een soort verdediging opgooit.
jij bent over het algemeen iemand die bij pedofielen erg strak is in meningen.
waarom nu niet?
Ik heb mijn postings in dit topic nog eens nagelezen en heb een enkele posting gedaan die direct verband hield met het topic, n.l. de leeftijdsgrenzen. Ik heb inderdaad voor mijn doen mezelf vrij rustig gehouden, maar verdedigd heb ik niets! Overigens vind ik dit geval van pedofilie, want officieel is dat het natuurlijk, van een geheel ander kaliber dan de gedwongen seks waar kinderen toe gedwongen worden door volwassenen. Hier is geen sprake van dwang geweest, dit is in consensus aangegaan. Daarbij mag je grote vraagtekens zetten of het wel stand kan houden. Ik denk zelf van niet...
Strudel:

hallo!!
ik vind wel dat er qua pedofilie-regels met twee maten gemeten wordt maar verder weet ik niet echt wat ik er van moet vinden
helemaal gezond is het niet maar ze zijn kennelijk wel gelukkig samen en is er (dus) geen sprake van misbruik
Waarom zegt die vrouw niks? Is ze te verlegen of weet ze diep in haar hart dat ze fout zit? Jongens van 13 jaar denken vaak alleen met hun geslachtsdeel. Deze jongen heeft zijn dromen tot uitvoering mogen brengen. Daar zijn nu 2 kinderen uit voort gekomen. Hopelijk gaan ze er goed voor zorgen. De oma van deze kinderen gaat op het filmpje uit schaamte voor haar zoon naar binnen. Zij is er dus net echt blij mee.
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: