Jos Faber chat met T-Mobile-medewerker Nicole over een verlengactie. Ze lijkt haar dag niet te hebben. ‘Lees je wel wat ik allemaal zeg‘, snauwt ze hem na een tijdje toe. Jos plaatst een screenshot van de chat op Facebook.

Het gesprek liep al niet lekker, maar tegen het eind is de sfeer echt gekelderd:

Nicole: Ik ga hier verder ook niet met je over discussiëren. Antwoorden heb ik al meerdere malen gegeven. De prijzen die in My T-Mobile staan zijn vast.

Jos: Wow, je toon is echt behoorlijk denigrerend.

Nicole: Ik probeer alleen maar duidelijk te zijn. Aangezien je maar door blijft gaan.

Jos: Nicole, ik geloof niet dat je zo’n beste dag hebt. Ik hoop voor je dat de zon straks gaat schijnen. En ik wens je een fijne dag.

Op Facebook schrijft Jos bij zijn post: Beste T-Mobile NL, kan iemand Nicole van Chat even een kop koffie en een knuffel brengen? Ze heeft het moeilijk geloof ik...

En als ‘t niet waar is: niet alleen krijgt hij veel begrip van andere Facebookers, ook T-Mobile blijkt mee te lezen. Project manager Erik Bras reageert sympathiek: Hai Jos, ik werk bij T-Mobile en heb dit intern aangekaart. Banner is verouderd en zal morgen direct worden aangepast. Dank voor je oplettendheid! Verder loop ik morgen even bij Nicole langs voor een knuffel en een kop koffie.

Hoppa, Erik doet er voor Jos nog een databundel bovenop ook. Om het af te maken schrijft hij: En ook Nicole is voorzien van knuffel en kop koffie, dus kan met een gerust hart het nieuwe jaar in!
Screenshot