hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 12:00 - 74402 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Wat is er mis met Wakker Dier?

05-04-14 16:30:22 - Quote! - @Noepetote
Noepetote
Senior lid

WMRindex: 759
OTindex: 224
Hallo iedereen,

Je mag hier gewoon alles plaatsen, toch? Want dit is een onderwerp wat me echt heel erg interesseert. Namelijk: waarom hebben mensen zoveel kritiek op stichting Wakker Dier?
Ja, het kan weliswaar zijn dat ze de dingen een beetje overdrijven, maar ze hebben zeker een punt met de dingen waarvoor ze strijden? Zou het zijn dat mensen zich aan hun ergeren, omdat diervriendelijkere producten ook duurder zijn??? Of is het iets heel anders? Wilt u a.u.b. even zeggen wat u ervan vindt?

05-04-14 17:28:36 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.822
OTindex: 90.578
.. ik denk niet, dat alle mensen zoveel kritiek hebben, anders zou Wakker Dier niet bestaan..

05-04-14 23:18:25 - Quote! - @thecrafter
thecrafter
Erelid


WMRindex: 2.644
OTindex: 808
Tja, niet iedereen zit er zo goed bij als de mensen van Wakker Dier :+.
maar je mag (bijna) alles plaatsen, tip: check de regels na, dan weet je wat niet mag ;)

10-04-14 19:09:43 - Quote! - @Noepetote
Noepetote
Senior lid

WMRindex: 759
OTindex: 224
Quote @allone:
.. ik denk niet, dat alle mensen zoveel kritiek hebben, anders zou Wakker Dier niet bestaan..

Nou, ik hoor het anders heel vaak van mensen. Als ik even een voorbeeld mag geven: ze zeggen dat Wakker Dier 'tuig is, dat totaal geen verstand heeft van hoe dieren leven.' Ik snap daar eerlijk gezegd niks van. Wat doet die stichting dan precies verkeerd?

11-04-14 06:14:32 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.822
OTindex: 90.578
geen idee :) misschien moet je de mensen die het zeggen om duidelijkheid vragen.
veel mensen uiten een mening, zonder het onderwerp echt goed onderzocht te hebben.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven