hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 16:00 - 74416 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Enquête Urban Lifestyle fietsen

07-05-14 15:31:50 - Quote! - @elsdo23
elsdo23
Hallo,

Mijn naam is Elsemiek Douma, een vierdejaars Bedrijfskunde MER student aan de Hanzehogeschool Groningen. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar een segment binnen de fietsmarkt namelijk het Urban Lifestyle segment. Om mijn afstudeeropdracht tot een groot succes te maken, nodig ik u uit om enkele vragen in te vullen. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuten in beslag en is anoniem.

Onder het Urban Lifestyle segment worden trendy stadsfietsen verstaan. Deze fietsen hebben een opvallend design en vallen op tussen de massa. De Urban Lifestyle fietsen zijn zo basic mogelijk met vaak bredere banden en een voordrager. Daarnaast zijn ze vaak verkrijgbaar in verschillende opvallende kleuren. Graag zou ik u via de enquête een aantal vragen willen stellen omtrent uw eigen behoeften binnen het Urban Lifestyle segment van fietsen.

Onder alle respondenten wordt een accessoires pakket verloot t.w.v. €100,- indien u uw e-mailadres achterlaat! Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het prijzenpakket en wordt niet verstrekt aan derden.

Dus wilt u kans maken op de accessoires pakket voor uw fiets t.w.v. €100,-? Ga dan nu snel naar www.surveymonkey.com/s/F39TY8T en vul de enquête in voor 28 mei 2014.

Alvast bedankt voor uw medewerking aan de enquête!

07-05-14 16:31:48 - Quote! - @bouwboy
bouwboy
Erelid


WMRindex: 673
OTindex: 2.097
Ik heb het ingevuld.

hier de link naar de enquête

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven