hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 10:00 - 74302 artikelen - nu online 36 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Blogpagina van SamuiAxe

19-12-15 11:40:19 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Topic aangemaakt waar ik in de toekomst mijn blogs zal posten. Even afwachten hoe het zal gaan...

19-12-15 12:08:43 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
SamuiAxe: Ben benieuwd. Ik zit zelf ook in deze richting te denken. Dat LiveCrew, zeker die eu geschiedenis, loopt toch minder lekker dan ik gehoopt had.

19-12-15 12:44:14 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Emmo: Dat had ik inmiddels ook begrepen. Zo ik schreef in mijn hoekje, ik kan eveneens niet wennen aan LC :(

02-01-16 06:41:05 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.721
OTindex: 90.299
tot nu toe gebeurt er nog niet veel hier :)

@Emmo: heb je die serie over de Oosterschelde gezien? gisteren was ze naar Deception Island gevaren, een vulkaan waarvan de krater gevuld is met water.. en die schijnt nog actief te zijn ook

02-01-16 15:52:06 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
@allone: Nee. Ik vind de Nederlandse televisie dermate teleurstellend dat ik niet eens meer in de gids kijk.

02-01-16 16:02:06 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.721
OTindex: 90.299
@Emmo: je kunt toch ook duitse engelse of belgische zenders krijgen?
verder ben ik het met je eens, en heb ik niet eens een tv.. maar natuurfilms en sommige docu's kan ik toch wel waarderen

02-01-16 21:44:42 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@allone:
Quote @allone:
tot nu toe gebeurt er nog niet veel hier :)

@Emmo: heb je die serie over de Oosterschelde gezien? gisteren was ze naar Deception Island gevaren, een vulkaan waarvan de krater gevuld is met water.. en die schijnt nog actief te zijn ook


Als ik tijd en zin heb blog ik ;) Maar zo je ziet wordt deze pagina nu al 'vervuilt', zelfs al voordat ik een blog post :P Ben benieuwd hoe dat zal gaan als ik daadwerkelijk een blog gepost heb?

03-01-16 07:51:38 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.721
OTindex: 90.299
SamuiAxe: zo vervuild issie nog niet.. maar we worden ongeduldig  ;)

03-01-16 11:22:06 - Quote! - @Jura6
Jura6
Erelid


WMRindex: 3.145
OTindex: 2.078
Ik heb LC vaarwel gezegd. Nadat de beheerder, Patrick, onbeschaamd om donaties liep te bietsen voor de .eu versie. Dat ging er bij mij niet in nadat er al een hoop mensen een bijdrage hadden geleverd aan de .nl versie die vervolgens gewoon opgeheven zou gaan worden en definitief zou gaan verdwijnen.

03-01-16 11:55:12 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.721
OTindex: 90.299
@Jura6: ondertussen is .eu ook opgeheven.. forget it :ja

03-01-16 14:43:00 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Blog - Nummer 00000001 ;)

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier geblogd heb.. Euh, dat überhaupt iemand hier geblogd heeft.

Wat is er de afgelopen zes maanden zo'n beetje voorgevallen m.b.t. mijn persoontje?

Nadat hier de blogfunctie werd opgeheven ben ik, zoals velen, min of meer overgestapt naar Live Crew. Daar heb ik een paar blogs geplaatst, maar om de een of andere reden kon LC mij niet echt bekoren. Ik heb begrepen dat inmiddels zowel de Nederlandse alsook de Europese versie van LC ter ziele zijn gegaan..

Voor mij maakt het weinig uit, ik kwam er nauwelijks nog en heb er verder weinig weet van.

Hier in Thailand ging het redelijk zijn gangetje, met die uitzondering dat ik hier inmiddels enige tijd verbleef zonder een geldig visum.

De wet van Murphy heeft ook bij mij gewerkt en begin augustus werd ik gesnapt. Ik moet eerdaags voor de rechter verschijnen, de normale procedure is dat ik een boete opgelegd krijg en terug naar Nederland moet om een geldig visum moet aanschaffen.

Jammer genoeg heeft men tijd genoeg, ik wacht inmiddels al bijna 5 maanden op de oproep om voor de rechter te verschijnen :P Ik hoop echt dat het deze maand zal zijn, het lange wachten begint mijn meestal toch redelijk zonnige humeur een beetje te verpesten.

Helaas is in november mijn Lady overleden aan nierfalen. We hebben echt van alles geprobeerd, maar helaas was ze al te ver heen. Gelukkig is ze tamelijk vredig gegaan. Ze is bijna 5 jaar geworden, niet echt oud :(

afbeelding

Een paar dagen later las ik een oproep op Face Book: Een straathond had 4 pups waarvan er inmiddels nog maar één in leven was. Twee pups waren overreden en eentje is door ene varaan opgegeten. Mijn vriendin en ik besloten om dit laatste hondje een kans op een goed leven te bieden en hebben hem geadopteerd.. 'Lucky' leek ons wel een geschikte naam voor hem ;)

afbeelding

Gelukkig is Kauw, (zoon van Lady), in goede gezondheid en is hij inmiddels uitgegroeid tot een robuuste hond..

afbeelding

Ik geef nog steeds les in zelfverdediging, inmiddels heb ik 12 leerlingen en geef 3x per week les. Ik vind het heerlijk om te doen en vul hiermee mijn mager pensioentje een klein beetje aan.

afbeelding

Wat nog meer? Oh, ik ben enige tijd geleden volledig overgestapt op sodawater, jullie kennen dat als Spa Rood. Ik drink zo'n 3 liter per dag, geen limonades zoals cola enzo.! Mijn gewicht is gestaag lager geworden, inmiddels ben ik van 103 naar 91 kilo gezakt.. ZONDER dieet! Ik eet normaal met als enige concessie dat ik een karig avondmaal nuttig. Dat is echt alles wat ik ervoor doe! 12 Kilo kwijt zonder honger te lijden? Niet slecht ;)

Zo, hier hou ik het even bij ;)

.

Laatste edit 03-01-2016 14:47

03-01-16 15:38:22 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.721
OTindex: 90.299
#ok goed begin, al wist ik natuurlijk het meeste al :)

05-01-16 13:00:44 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@allone: Klopt, was ook meer bedoeld als een opfrissertje :D

15-01-16 11:03:18 - Quote! - @venzje
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.540
OTindex: 7.901
Ow, deze had ik gemist! Goed om te weten dat je weer een 'blog' hebt. #ok

15-01-16 11:09:07 - Quote! - @linctus
linctus
Oudgediende


WMRindex: 1.339
OTindex: 17.058
Leuk om je zo beter te leren kennen :D

Succes met de rechter en hopelijk wordt dat snel opgelost.

15-01-16 23:01:06 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
SamuiAxe: Misschien kun je die rechter "en passant" even "les geven" in die knokkerij van je. Misschien helpt 't. :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven