hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

De nostalgie!

29-04-22 12:11:36 - Quote! - @Judywesl
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
Ik ben bezig met een nieuwe computer kopen. En aangezien ik geen flauw benul heb waar ik op moet letten besloot ik om hulp te vragen op een forum. En dit forum is lekker oldschool met oldschool emoticons die me verdacht veel deden denken aan WMR. Dus ja, dat moest ik uiteraard even vergelijken. En zodoende belandde ik hier op het forum om me onder te dopen in een flinke lading nostalgie. Heerlijk tijdverdrijf! :P

Ik ben (blijkbaar) lid van WMR sinds 2008 en indertijd was het echt een lifeline en anker voor mij. Bijna elke dag wel een blog schrijven, op het forum meespelen, af en toe naar Utrecht voor een bowling en zoveel leuke vrienden en lieve mensen hier ontmoet.

Inmiddels ben ik 30 en dus de tienerleeftijd wel aardig voorbij. Ik woon in een fijn huurhuis met mijn hond en 2 katten, heb een hele lieve vriend en werk 32 uur in de week als administratief medewerker bij de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit. Had ik, toen ik hier begon met schrijven nooit verwacht. Toen zat ik namelijk in een flinke burnout, had ik net de diagnose autisme gekregen en moest ik van het VWO naar een speciaal onderwijs school waar ik in de lessen plaatjes moest kleuren. Een hele verandering en een flinke stap terug.

Achteraf terugkijkend kan ik alleen maar zeggen dat WMR me heel veel heeft gebracht. De meeste vrienden ben ik helaas inmiddels weer uit het oog verloren maar hoe cliché ook, de warme herinneringen blijven bestaan. En ik ben nog altijd dankbaar dat ik hier een plek kon vinden waar een verwarde en autistische tiener haar hart kon luchten en mensen altijd klaarstonden met advies en vooral heel veel liefde (L)

Ik hou me verder als hobby vooral bezig met creatief zijn. In het verleden was dit onder andere 3D-origami, Needlefelting, haken en paper quilling. Inmiddels heb ik enige tijd geleden het fenomeen miniatuur meubeltjes maken ontdekt, en hier kan ik mij dan ook prima mee vermaken :ja En dus heb ik dan ook al een aardige verzameling met knutselspullen opgebouwd, stofjes, mooie papieren, voering, houtjes, verf en nog veel meer.

Soms denk ik dan nog even aan Kristel of aan Panda. Allebei hier ontmoet, allebei kende ik ze ook in het echt en allebei helaas overleden. Kristel was ook zo creatief, voor Panda bakte ik af en toe een taart.

Waarmaarraar, dit forum, de blogs maar bovenal, jullie, alle oudgediende lieve leden, alle vrienden die ik hier ontmoet heb, hebben mij geholpen om volwassen te worden. Dankjulliewel (L)

29-04-22 14:33:24 - Quote! - @venzje
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.536
OTindex: 7.901
Wat leuk om weer van je te horen! We zijn je nog niet vergeten hoor! *)

13-11-22 18:00:57 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.298
Oh wat een lief en leuk berichtje :)

24-11-22 09:48:47 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
Welkom terug

30-01-23 17:17:00 - Quote! - @Lesternixon
Lesternixon
Since 2008, I have (supposedly) been a member of WMR, and at the time, it served as both an anchor and a lifeline for me. Writing a blog practically every day, participating in the forum, occasionally going to Utrecht for bowling, and making so many wonderful friends here.

30-01-23 17:21:29 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.218
@Judywesl: Wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat! En leuk dat je er weer eens bent! Kom je nu weer wat vaker, want het is nog steeds heel gezellig hier! :D

08-03-23 18:00:08 - Quote! - @Lesternixon
Lesternixon
I occasionally consider Panda or Kristel. Both people I met here I knew in real life and who regrettably passed away. I occasionally made cakes for Panda because Kristel was so inventive.

08-03-23 18:28:58 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.298
@Lesternixon: :jeej

29-06-23 17:39:05 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.103
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dezelfde persoon de 5 laatste nieuwe accounts hier heeft aangemaakt. Ik zie hier een overeenkomende modus operandi. Steeds ook maar 1 post per account, en suggererend dat hij/zij vroeger ook actief was op WMR. Anyways: als hij/zij zich wil verbergen achter een andere naam vind ik dat niet erg sportief of eerlijk.

30-06-23 09:48:06 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.298
@Sjaak: en niet interessant. Noch voor hem noch voor ons.
En waarom in t Engels?

Laatste edit 30-06-2023 09:48

12-07-23 18:12:02 - Quote! - @course123
course123
When I first started blogging here, I never anticipated this. I having just received my autism diagnosis at the time, I was really burnt out, and I had to transfer from the VWO to a special education school where I had to colour images in the courses. a substantial reversal and a full transformation.

12-07-23 18:20:30 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.103
@course123: And so you forgot your mother tongue?

12-07-23 18:35:58 - Quote! - @khizar123
khizar123
Mijn grootste hobby is creatief zijn. Dit omvatte voorheen papierquilling, naaldvilten, haken en driedimensionale origami. Ik heb onlangs geleerd over de praktijk van het maken van kleine meubels, en ik kan er plezier aan beleven. Als resultaat heb ik al een goede verzameling knutselmaterialen, waaronder stoffen, mooi papier, voering, hout, verf en vele andere dingen.

12-07-23 18:37:12 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.103
@course123: @khizar123: You learn fast!

15-07-23 14:21:46 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.226
OTindex: 53.103
Ik stop de mogelijkheid om in dit topic te reageren, want het lijkt wel of er door AI wordt gepost.

Ik heb tevens een aantal reacties verwijderd.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven