

. gelukkig kom je die niet overal tegen.
. gelukkig kom je die niet overal tegen.
Kom op zeg, breng wat geduld op voor die oude man.
Maar die dubbele stijve middelvinger was gewoon een metafoor voor iets heel anders dat hij aan het doen was.







Dat sommige van die gekken geestelijken zijn verbaasd me niks 












zou het zelfde gedaan hebben als die pater. Ach, je bent tenslotte katholiek
of je bent het niet. Hoe halen de mensen het in hun hoofd om te gaan toeteren als je als geestelijke nog even in gesprek bent met je vriendin en je niet dadelijk door hebt dat het verkeerslicht alweer groen is. Het is toch maar mooi dat je niet door rood bent gereden, nou beginnen ze ook al moeilijk te doen als je bij groen licht niet doorrijdt. Het moet toch niet gekker worden. Ik zou met mijn crucifix de voorruit ingeslagen hebben. Ja, die onverdraagzaamheid in het verkeer van tegenwoordig toch. Als ik daarmee geconfronteerd wordt, sla ik er gelijk op los
.
Och ja, van al dat Patersbier, wordt een mens?? al eens wat agressiever 



