wat vind jij van vuurwerk |
coolboy Actief lid WMRindex: 31 OTindex: 96 Wnplts: wognum
|
je kan me niet eens! ik wil geen ruzie ik wil vrede hoor |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Vuurwerk??
Neejoh, ik heb alle 10 mijn vingers nog, 2 ogen, 2 oren etc.
Zonde van mijn centjes.. ik kijk wel wat een ander de lucht inschiet. En al die pokkeherrie kan me gestolen worden.. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote coolboy: ok thnx Mag je bij Scamdalig ook nog wel even wat erbij zetten Coolboy, want geloof dat je hem te serieus neemt.... |
|
nietmeer
|
Elrohir idem dito |
|
|
jullie lopen me gwoon in de maling te nemen he? |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote coolboy: jullie lopen me gwoon in de maling te nemen he? Nee Coolboy, maar je komt er nog wel achter dat je sommige mensen hier op het forum niet te serieus moet nemen..... |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
ghehe vooral heraux |
|
nietmeer
|
nee niet echt serieus alleen op aanvraag |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ach, soms ben ik serieus - terwijl anderen de hele tijd serieus willen zijn - dat is het verschil.
Ik ben soms serieus.
En soms ben ik niet serieus - en als dat niet meer opvalt - ligt dat niet aan mij.
Prettige knaagdagen en knallende verkwisting |
|
|
ok jij ook |
|
nietmeer
|
maar ik heb nog nooit een duppie uitgegeven aan vuurwerk ik zal het nooit doen ook |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote coolboy: wow wow wow halloooooooo ik zou nooit met me hasses illigaal vuurwerk afsteken!!!!! kijk jij bent weer zoon ***** die vooroordelen heeft!!!!! sorry hoor Wie zegt dat het super gevaarlijk is? Het mag alleen niet! maar echt gevaarlijk is het niet hoor Het zijn vaak die debielen die er mee gaan kloten die het gevaarlijk maken!!! |
|
nietmeer
|
heraux knaag ik knaag met je mee |
|
heraux Oudgediende
Nou, wel eens - was ook leuk - allemaal heel klein en beperkt - niet omdat of zo.. maar gewoon het veld in - wat te drinken, lullen en wat fladdergevallen de lucht in.. een kleine privé barage.
lekker, als de winkels weer open zijn even wat knaagspul inkopen - wat moet een mens zonder..
|
|
John Grapjas Oudgediende
WMRindex: 5.179 OTindex: 15 S |
Weg met die troep!!!Waarom? Hand er af,of erger,levenslang w.a.o. Dierenleed,en een vuile rot stank, Zonde van het geld,en maar klagen dat alles te duur is!Een stelletje hufters gooiden een stuk vuurwerk naar de kat van mijn buurvrouw,nu al voor 6000.000 euro aan brievenbussen opgeblazen,enz. Jonge jonge,wat een pret!!! Gooi nog een bommetje,maar dan in je eigen nek!! Trouwens nog een leuke jaar wisseling,IK heb daar geen vuurwerk voor nodig,voor het uitgespaarde geld gaan wij heerlijk uit eten. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Onze hond is doodsbang voor 'n piepend speelvarken... Maar vuurwerk is geen probleem |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Koop,ook niks. Het mag hier trouwens niet eens. Zonde van het geld, mooie vuurpijlen en die dingen gaat nog. Maar die weet ik hoeveel klappers afschuwelijk en dan die troep die niet opgeruimd wordt. Toen ik nog in de stad woonde was het altijd wel mooi op te kijken, je kwam ogen te kort. Mijn broer woont voor het laatste oud/nieuw op flat, 4 hoog waar je alle kanten op kan kijken. Had gehoop dat we ook een keer mochten komen kijken, maar helaas geen uitnodiging. |
|
|
Quote John Grapjas: Weg met die troep!!!Waarom? Hand er af,of erger,levenslang w.a.o. Dierenleed,en een vuile rot stank, Zonde van het geld,en maar klagen dat alles te duur is!Een stelletje hufters gooiden een stuk vuurwerk naar de kat van mijn buurvrouw,nu al voor 6000.000 euro aan brievenbussen opgeblazen,enz. Jonge jonge,wat een pret!!! Gooi nog een bommetje,maar dan in je eigen nek!! Trouwens nog een leuke jaar wisseling,IK heb daar geen vuurwerk voor nodig,voor het uitgespaarde geld gaan wij heerlijk uit eten. Ik neem aan dat je nu tegen die debielen praat die dat soort dingen doen en het niet tegen degene heb die het WEL normaal afsteken!! Tuurlijk zijn er altijd van die malloten die er rare dingen mee gaan doen maar dat betekent niet dat iedereen zo is! |
|
John Grapjas Oudgediende
WMRindex: 5.179 OTindex: 15 S |
@ Loempia,Er is uitzondering op de regel,maar toch blijven er dingen in mijn stelling overeind,maar mocht je vuurwerk afsteken,kijk uit. Ik had toen ik zo oud was jij geen geld voor dat spul,ik ben van 1939,als ik nu zo jong was als jij had ik er misschien ook anders overgedacht,afin, ik wens je een prettige jaarwisseling! |
|
|
Quote John Grapjas: afin, ik wens je een prettige jaarwisseling!
Van het zelfde |
|
heraux Oudgediende
Quote Dweezle: Koop,ook niks. Het mag hier trouwens niet eens. Zonde van het geld, mooie vuurpijlen en die dingen gaat nog. Maar die weet ik hoeveel klappers afschuwelijk en dan die troep die niet opgeruimd wordt. Toen ik nog in de stad woonde was het altijd wel mooi op te kijken, je kwam ogen te kort. Mijn broer woont voor het laatste oud/nieuw op flat, 4 hoog waar je alle kanten op kan kijken. Had gehoop dat we ook een keer mochten komen kijken, maar helaas geen uitnodiging. pedaalemmerzakopblazenenhardkapotknallen |
|
Quote: Heraux Hee, goeie tip. Van die knalbommetjes zijn ook leuk, maar daar krijg je weer zo'n troep van. |
|
Heraux, blend, ga er vandoor. Beetje rust nemen. Wens jullie een goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2007. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
hetzelfde dweezle |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Ik heb zo een hekel aan vuurwerk. Die rotknallen. Nergens voor nodig, duur, rommel, dieren bang, gevaarlijk. Met de jaarwisseling wil altijd zo snel mogelijk weer slapen, maar dat lukt natuurlijk niet. Ik heb wel eens een landenwedstrijd voor vuurwerk gezien, maar dat vind ik wel echt heel mooi. Prachtig vuurwerk, begeleid met muziek. Maar dan nog, zonder dat geknal zou het een stuk leuker zijn. |
|