wat vind jij van vuurwerk |
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
koop altijd zo'n pakket met van alles en nog wat. Kost €17,- en ik gebruik wel eens t vuurwerk van mn zusje |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
sorry voor de dubbele post prettige jaarwisseling iedereen |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik kijk alleen hoe de buren steeds armer worden.. en hoe wij winst maken |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Heb vanaaf sterretjes, hoera... |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
Ik had niet zo veel ...ben naar belgie geweest voor mijn vuurwerk Had 100 Nitraaten en 100 vlinderbommen maar ik moest er 50 van alles afstaan aan me buurjonge en nu heb ik al 15 vlinders en 15 nitraaten afgestoken de rest voor vanavond |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik ken een familie die voor 1400 euro aan vuurwerk uit heeft gegeven.. Dan spoor je toch niet .. Voor die paar seconde zoveel geld! |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik had 3 sloffen aan rotjes(per ongeluk iets teveel gekocht )en 3 sloffen babypijltjes, kostte in totaal €12 ofzo, Maar vuurwerk is niet zo erg.. dat die dieren er niet tegen kunnen is wel jammer maar daar kun je ze aan laten wennen met Cd's enzo;) Waar ik niet tegen kan zijn mensen die de lol voor andere verpesten: wij zijn legaal vuurwerk aan het afsteken(we waren een muurtje/matje aan het bouwen) komt er ineens zo'n vent naar buiten en die schopt alles om en begint te duwen en te dreigen dat ie de politie gaat bellen hij vraagt het nog niet eens netjes daarna hebben we een paar kanonslagen op de stoep voor zijn huis gelegd stomme idioot... |
|
Nezzu Lid WMRindex: 40 OTindex: 31 S |
Die zitten ertussen hea Ik moet eigenlijk niks zeggen. Ik ga nu weg vandaar dat ik op dit moment nog even snel binnen ben, maar in heb voor 360 euro aan vuurwerk uitgegeven. Nitraten zijn duur. Had 200 Nitraten van 0,50€ per stuk. en nog wat andere zooi |
|
-jessica- Senior lid WMRindex: 259 OTindex: 173 Wnplts: wijchen
|
ik koop nooit vuurwerk je knalt/schiet letterlijk je geld in de lucht. maar ik snap wel dat sommige/veel mensen vuurwerk kopen, maar voor meer dan 50 euro (ofzo..) nee |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Ik heb meer dan 4000 rotjes en nog meer legaal vuurwerk |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ik weet nog dat iedereen een paar jaar geleden echt heftig vuurwerk had, en ik in de tuin met een flikkersterretje stond te dansen... Dat moet raar hebben uitgezien Ik denk zo; van dat geld kan je genoeg andere leuke dingen kopen/doen |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
lol Ik heb vandaag met jatser vuurwerk afgestoken Ik heb alles al op nu maarja vanavond toch geen tijd voor want dan moet er gestapt worden ! |
|
lanira_mommy Erelid WMRindex: 833 OTindex: 743 S |
Ik vind het onnodig, bovendien mileu vervuiling (en roep niet het is maar een keer per jaar want het is wel overal ter wereld en gigantische hoeveelheden in een klap) en al die knallen dat vind ik al helemaal niets, wat is daar nou aan?
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Reimer: Ik heb meer dan 4000 rotjes en nog meer legaal vuurwerk Oftewel.. na 50 ben je het zat en de rest flikker je weg? |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
Quote NeaRoW: Oftewel.. na 50 ben je het zat en de rest flikker je weg? daarvoor hebben ze benzine uitgevonden |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
ja of kruit er overheen en met een grondbloem aansteken |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ohja! deze is zo vet he.. heel veel rotjes/grondbloemen breken en het kruit in een plastic buisje doen(zo'n soort reageerbuis) daarna nog een flashing Demon in stukjes doen en erin vermengen(Zo'n magnesium grijs blokje) ook Romeinse kaarsen openmaken en de inhoud erbij doen, dan de lange lont van de romeinse kaars erin doen, een dopje erop met een gaatje voor het lont, aansteken en op een paar meter afstand gaan staan als het goed is krijg je: een rookwolk, mooi gekleurd vuur, een gesmolten buisje en een vuurtje (zorg wel voor dekking, als er iets misloopt kan de buis exploderen...) heb ik vanmiddag gedaan, echt lollig |
|
|
hahahaha da werkt wel ja.. wij deden gewoon heel veel rotjes bij elkaar leggen paar doorbreken en kruit ervan gebruiken en erop leggen.. en dan met een grondbloem aansteken heb je soort 1.000 klapper |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
ja kan ook muurtje maken.. of van die babypijltjes, moet je het stokje eruittrekken en dan ook zoiets maken, moet je wel een deo-vlammenwerper gebruiken anders krijg je er niet genoeg tegelijk aan |
|
|
jawel met een grondbloem.. die kun je gewoon vasthouden, bij het lontje komt de vlam.. verder niks aan de hand dan... wel opletten dat je geen grondbloem knal hebt dat ie naderhand knalt... had vriend van mij toen schrok ie wel even en bietje zwarte handen maar verder niks |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
met grondbloem werkt niet, omdat die pijlen beginnen te sissen wordt het vlak achter die pijlen gloeiend heet, je kunt die bloem dan echt niet meer vast houden |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Geloof dat er hier nu tips gegeven worden, die waarschijnlijk weer ongelukken gaan veroorzaken, als iemand het uit gaat proberen.....niet slim om dat hier te gaan doen.....meer onverantwoord |
|
nietmeer
|
Lees even dit stukje forum door. Do not try this at home or at your neighbours home! |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
oke, het is niet slim als je geen ervaring hebt en onvoorzichtig doet, maar bij alle 'experimenten' die wij doen zorgen we er voor dat niemand in de buurt is en we gaan zelf ook op afstand staan, bv. bij dat buisje, we zijn toen op 10 meter afstand gaan staan met allemaal een boom langs ons zodat we konden schuilen. dat is veilig.. maar als je er met je neus op blijft staan etc. dan moet je zoiets gewoon niet proberen... |
|
nietmeer
|
Ze proberen het toch wel zussie, dan maar beter veiligheid voorop houden, bommetjes zijn best veilig, alleen de mens erachter.. |
|