Landis |
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote willyowinki: @ Tukka. Vindt jij dat een verassing? Ik neem aan dat u het over het doping gebruik van Landis heeft. Het is voor mij wel een verassing mede dankzij de grote dopingzaak aan het begin van de Tour. Het lijkt mij dat je dan wel wat voorzichtiger doet mede omdat er waarschijnlijk veel strenger gecontroleerd wordt. Het zou mij niets verbazen wanneer er nog veel meer wielrenners doping hebben gebruikt. |
|
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
Tukka,ik dolde je een beetje. Wat vindt je hier van? Verrassing : je weet wel wat dat is. Verassing : nou ja,dat weet je ook wel,iets met as. |
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
|
Burn! Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 38 Wnplts: Holland
|
Hoe noem je een verandering van ras? Een verrassing. |
|
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
verzin je die nu ter plekke Burn? vindt hem wel sterk zo vroeg in de morgen |
|
|
nietmeer
|
Gruwelijk sterk als je m doortrekt mbt de evolutie. |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Offtopic: Quote willyownki: Tukka,ik dolde je een beetje. Wat vindt je hier van? Verrassing : je weet wel wat dat is. Verassing : nou ja,dat weet je ook wel,iets met as. Dat doet me denken aan een middag op de basisschool, ik was met een paar anderen in een groepje aan het werken aan een taaloefening, en toen had we de grootste lol om het werkwoord 'vergasten'. Tante Fien vergast de jongens met een koekje.Maar ik vind dat het een beetje uit de hand loopt. Straks is er geen Tour, omdat er niemand meer mee mag doen, omdat iedereen doping (schijnt te) gebruikt/gebruiken! |
|
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
@Lananq. Ben ik goed geinformeerd dan moet het zijn: ...de jongens OP een koekje. Heb ik dat fout dan bestraffen op de ouderwetse manier. Overigens,om eens op ikky terug te komen...als Michel Boogert niet bij de 10 beste renners hoort,dan ben ik helemaal blij dat we toch een coureur van dit kaliber hebben.Een goede kans voor fietsers om beter dan hij te worden,denk ik zo. Trouwens ikky,wel eens tegen de Cauberg opgefietst en er ook hard weer af? |
|
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@willyowinki: Nee, ik heb het wel geprobeerd, maar het lukte me niet in 1 keer helaas.. Maar de volgende keer als ik daar ben ga ik het zeker nog een keer proberen! |
|
|
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |
boogerd is oke ole ole ik fiets elke dag l'alpe d'huez 3x eitje man |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, Poenie Hoeveel doping gebruik jij dan wel niet |
|
|
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |