Het grote STEM OP reclame topic |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Tim-kun: ik sta nog steeds op 0 wil er dan niemand mij tenminste 1 geven Als ik er nog 1 had had ik het gedaan haha |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
STEM OP NIEMAND, sorry wel op mij natuurlijk.en op mijn profiel staat een quiz , win een stem!!(moet je awel een goede page hebben natuurlijk. |
|
NeaRoW Erelid
Quote Refugee: STEM OP NIEMAND, sorry wel op mij natuurlijk.en op mijn profiel staat een quiz , win een stem!!(moet je awel een goede page hebben natuurlijk. u2, 30 |
|
antwoord 1 = goed antwoord 2 = fout ( een paard heeft benen (instinker)
volgende keer beter. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nog ff en Lananq zit bij de eerste tien |
|
NeaRoW Erelid
Quote Refugee: antwoord 1 = goed antwoord 2 = fout ( een paard heeft benen (instinker)
volgende keer beter. Antwoord 2 is 16 |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Luna: Nog ff en Lananq zit bij de eerste tien Ik ben vreselijk zenuwachtig. Stel je voor... Comment Bestie:WMR voor Lananq heeft goed geholpen he ;p |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
MIJN PAGINA IS DE ALLERSAAISTE VAN WMR!!! DAAROM VERDIEN IK DAT T-SHIRT!!!lachuh |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
woohoee, ik kan het niet geloven!!! 28 stemmen! |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
niemand staat jouw meer in de weg pluppel |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Het is nog maar de voorronde natuurlijk he. Alles kan nog veranderen in de volgende ronde... |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
mag je dan weer gewoon 3x stemmen? |
|
Voogeltje Administrator
Nee dan mag je nog maar 1 stem uitbrengen op 1 van de 10 finalisten... |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Soort van Poll systeem? |
|
Voogeltje Administrator
Klopt helemaal Andries! Voor meer details moet je bij Mmore zijn. Hij heeft alles in elkaar gezet... |
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Refugee: antwoord 1 = goed antwoord 2 = fout ( een paard heeft benen (instinker)volgende keer beter. Een paard heeft gewoon poten, net zoals elk ander dier, en ook een kop, en kom niet aan met het gezeur dat een paard zogenaamd een "edel" dier is, want dat slaat nergens op.:evil: |
|
Anacho Erelid
Quote Kreepmaster: MIJN PAGINA IS DE ALLERSAAISTE VAN WMR!!! DAAROM VERDIEN IK DAT T-SHIRT!!!lachuh Die met gaten dan! |
|
Quote Anacho: Quote Refugee: antwoord 1 = goed antwoord 2 = fout ( een paard heeft benen (instinker)volgende keer beter. Een paard heeft gewoon poten, net zoals elk ander dier, en ook een kop, en kom niet aan met het gezeur dat een paard zogenaamd een "edel" dier is, want dat slaat nergens op.:evil: Het ging alleen maar om de instinker hoor verder vind ik het ook onzin. |
|
Anacho Erelid
Quote Refugee: Het ging alleen maar om de instinker hoor verder vind ik het ook onzin. Ok, dan zal ik daar verder met m'n benen van af blijven! |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Quote Ricardo: niemand staat jouw meer in de weg pluppel Hihi |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Anacho: Quote Kreepmaster: MIJN PAGINA IS DE ALLERSAAISTE VAN WMR!!! DAAROM VERDIEN IK DAT T-SHIRT!!!lachuh Die met gaten dan! Ja.. Okeej,, Jij je zin..;) |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
----> :cry: ik sta in de top tien :cry: wie heeft er op mij gestemd? :evil: Edit Lananq: hoe kun je nu stemmen op zo'n stomme pagina als die van mij? Ik kan niet geloven dat mensen dat mensen voor dat puntje werkelijk een t-shirt iemand anders misgunnen...Tweede Edit Lananq: ik heb me zeker gesteld van geen verdere stemmen... |
|
NeaRoW Erelid
Ik zou niet durven... |
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
Het meest verbazingwekkende van al is dat op mij gestemd werd.Dan moet de mijne toch wel een aansprekende pp zijn. Ongelofelijk!!!! Maar ik ben er wel reuze blij mee en dat krijg je als je niet veel gewend bent. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@willyowinki: Ik denk dat het verhaaltje dan toch sommige mensen aan spreekt! |
|