Zeer droge humor |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
dat komt later, fun voor het harde werken |
|
Pluppel Oudgediende
engels > graham > I think i'm so stupid i can't see my own brain... |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
die is ook zo briljant |
|
Maar wijken wij niet een beetje van het topic af? |
|
Pluppel Oudgediende
nee want dit is zeer droge humor |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, ik zit nog te wachten op iets grappigs |
|
Pluppel Oudgediende
I live in my own house, do you have that problem to? No?, you can live with me and my 145 cats |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
wat is het verschil tussen een appel en een peer?een peer kan je eten en een appel wel |
|
Pluppel Oudgediende
I think i become crazy, every time i breath, my body begins to walk to the backdoor and sings a song of great expectansy. |
|
Pluppel Oudgediende
Quote Bestie: wat is het verschil tussen een appel en een peer? een peer kan je eten en een appel wel En tussen een kangaroo en een giraffe? |
|
|
het is bijna rood maar nog net niet helemaal? een aardbijna |
|
Wat is het meervoud van zeugma: zeugmata. |
|
|
|
|
nee, niet nou, maar gistern.
Ik ga nu wat slakjes likken, hyperbolen opslokken aldus, niet meer actief zijn op WMR. Tot morgen. |
|
Pluppel Oudgediende
@ bestie... zou het niet weten |
|
Pluppel Oudgediende
Ik wou ook net opvliegen .. ga mij voldoen met een goed comicbook en chips |
|
|
|
|
Mieke Dagboek
|
"He! Ik heb een plaatsbewijs hoor!!!" "Nou en? ik neem mijn strippenkaart ook niet al te letterlijk!" |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Q: Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? (let op: met 1 'O') A: Het linkerpootje is even lang Q: Wat is het verschil tussen een piano en een gitaar ? A: Een piano brandt langerQ: Het is blauw en niet zwaar ? A: lichtblauw Q: Noem een woord van 12 letters zonder klinkers ? A: Zandweggetje Q: Het hangt achter een auto en begint met een O ? A: Oanhangwoage Q: Het zit op een dak en maakt muziek ? A: Dakkapel Q: Het is geel en als je 't in je oog krijgt, ben je dood ? A: Een trein ! (Droog genoeg ?) |
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote SlomNoel: Q: Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? (let op: met 1 'O') A: Het linkerpootje is even lang Q: Wat is het verschil tussen een piano en een gitaar ? A: Een piano brandt langerQ: Het is blauw en niet zwaar ? A: lichtblauw Q: Noem een woord van 12 letters zonder klinkers ? A: Zandweggetje Q: Het hangt achter een auto en begint met een O ? A: Oanhangwoage Q: Het zit op een dak en maakt muziek ? A: Dakkapel Q: Het is geel en als je 't in je oog krijgt, ben je dood ? A: Een trein ! (Droog genoeg ?) Het is geel en als je er op staat is het dood, een kuikentje Het is groot zwart en als het op je valt ben je dood, een cv |
|
Pluppel Oudgediende
Het is groen en als het op je valt ben je dood ; biljarttafel. |
|
Q: Het is groen, draait snel rond en word dan rood ???? A: Een kikker in een mixer Q: Het is zwart, en als het uit de boom valt, is de kachel kapot ? A: De kachel Zegt de ene kip: TOK Zegt de andere: Are you TOKKING to me ? Q: Waarom liggen konijntjes altijd vroeg in bed? A: Ze hoeven maar 2 tandjes te poetsen Q: Waarom gooit men bij bruiloften altijd met rijst ? A: Aardappelen komen nogal hard aan ! Q: Wat is het tegenovergestelde van een lucifer? A: Lucidichtbij Q: Hoe noem je oude komkommersla? A: Kwamkwammersloeg Q: Hoe noem je een vlieg die niet kan vliegen? A: Loop Q: Het is groen en zit op een hekje? A: Groene verf |
|
Pluppel Oudgediende
die is echt droog :
Q: Hoe noem je een vlieg die niet kan vliegen?
A: Loop |
|
ratm Lid WMRindex: 14 OTindex: 51
|
Waarom heeft een tosti aparaat een stand waarop je toast sowieso zwaar verbrand?? |
|
't zingt en het hangt aan de muur: Kader Abraham
't zingt, 't acteert en het rijdt: John Travolvo
't acteert en rijdt nooit met gesloten dak: Leonardo diCabrio
't is wit en hangt bij de chinees aan de muur ? witte lijst
Wat is het verschil tussen een Lada en een Lada sport ? Bij de sport zit er een tennisballetje op de trekhaak.
Waarvoor dient koeiehuid ? Om de koe bij elkaar te houden
Het is wit en het ontploft? Boemkool
|
|