Klaagmuur |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Even kotsen op die mafketel van een Frans Bauer, ten eerste vanwege dat akelig gekweel en ten tweede wegens zijn achterlijke medewerking aan reclame van een twijfelachtig bedrijf |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Even klagen om die *** opdracht van school, wordt er gewoon helemaal sjagga van |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
even klagen over de sneeuw die opeens weer gestaag naar beneden dwarrelt Houdt het dan nooit op? |
|
je zus Senior lid
WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
kunnen ze geen strand uitvinden zonder zand en vissen zonder graten? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@je zus, bij m'n zus in Croatië is amper een korrel zand te vinden langs de zee (rots-kust) en als je 'vis' zonder graten wil kan ik je er de hobodnice van harte aanbevelen |
|
je zus Senior lid
WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
@Relpa, ja ik lust wel octopus maar die van jouw zioet er wel een beetje eng uit hoor. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Niet dat ik het zelf altijd correct doe, qua Nederlands, maar ik wil toch heel heel heel graag even enorm, vreselijk klagen over alle spelfouten die hier gemaakt worden.
Lees net ook weer een blog, gewoon te afschuwelijk voor woorden!!!! BAH BAH BAH!!!!
Probeer anders je blog eerst in Word, dan kun je er tenminste nog iets van een spellingscontrole overheen gooien en dan pas plaatsen!
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben zo stom om een halve liter energiedrink te drinken...ben klaarwakker en moet enorm vroeg op |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik wil again klagen over mijn buren. Heb ik eindelijk een totaal vrij weekend, geven ze hun kinderen een toeter! 's Ochtends om 8 uur!!!! Spoor je dan niet of zo?
Ik maan mijn kinderen altijd tot stilte tot een uur of tien op zaterdag en zondag.
Een beetje respect en nadenkendheid is wel op z'n plaats als je in een gehorig rijtjeshuis woont.... |
|
nietmeer
|
jezs, smorgens om 8 uur niet goed wijs |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Doppert: dank je wel voor je bijval.... |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Luna: Ik ben zo stom om een halve liter energiedrink te drinken...ben klaarwakker en moet enorm vroeg op Heel bekend Ik heb geen idee waar ik over moet klagen |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Mijn vakantie is weer over. Vanmiddag weer het vliegtuig in, eerst van Merida naar Mexico-city, en dan door naar Nederland En het is zo lekker warm hier |
|
AsSliQuiD Senior lid
WMRindex: 661 OTindex: 656
|
de Mexicaan: das balen man, kun je het goeie weer nii meenemen joh? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@AsSliQuiD: Dat had ik sjatter ook al beloofd dus ik ga het proberen! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bean is dood en Bamboo ook bijna |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
bah© dat kan nog veranderen - druk fouten voorbehouden - morgen is alles anders |
|
Giovanni Oudgediende
|
Is dat een klacht heraux? Wanneer wordt het nu eindelijk eens wat warmer? Het is toch de lentemaand? Rotkou |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik klaag over het feit dat ik niks te klagen heb |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Prutjes als mensen voor iedere zin een nieuw msnbericht sturen, doe liever zoveel als mogelijk is in één bericht, scheelt weer dat akelig blauw geflikker op de taakbalk MSN is sowieso prut |
|
sjefke Oudgediende
WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Kpuc: Klopt Kpuc, ik ben zó lang bezig geweest met een stom account te maken.. en nu heb ik het, zit ik er nooit op.. waist of my bl...y time!! .. oh ja ik klaag omdat de zon zo fel schijnt |
|
nietmeer
|
Kpuc: ik doe soms per woord een nieuw bericht xD |
|
nietmeer
|
Ik moet morgen weer om 4 uur op om te gaan werken |
|
Giovanni Oudgediende
|