Klaagmuur |
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
vrijdag, zat. en zondag werken |
|
jano Senior lid
WMRindex: 594 OTindex: 360 T S |
internet hier in spanje is erg traag nog geen 1mb/s en da al voor 4 maanden nog een maand en dan terug naar men 50 mb/s verbinding in nederland. Verder erg fijn om hier te wonen |
|
jano Senior lid
WMRindex: 594 OTindex: 360 T S |
druk 2 week verschijnd het bericht 2 keer ofwel dubbel post sorry |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ik klaag omdat ik mijn leven momenteel helemaal onder het nulpunt KUT vind. Het is saai, ongezellig. Mijn kinderen zijn schijtvervelend. Er zitten te weinig uren in een dag. Ik haat mijn leven. |
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
ik klaaag even omdat ik zo moe ben en nie kom bij geslapen als ik dan eindelijk zo moe ben... en op me bed ga liggen.. ben ik klaar wakker !!!! |
|
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
ik klaag weer omdat ik moe ben en misselijk en moet spugen en zo !! wat een klote dag !! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik klaag omdat ik net hersteld ben van een hersenschudding, maar nu weer voor iets anders naar het ziekenhuis moest En omdat de router van het bedrijf uitgeschakeld is |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote @Violetje: ik klaag weer omdat ik moe ben en misselijk en moet spugen en zo !! wat een klote dag !! Zwanger?? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben blij dat ik vij ben, maar heb geen hol te doen |
|
hessebes Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 148 S |
ik klaag omdat ik in ben gaan zien dat mijn beste vriendin en ik uit elkaar zijn gegroeit |
|
Luna Moderator
Ik sta weer rood en heb zo goed opgelet |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Door mijn gekneusde hand kan ik geen flamenco-opvoering doen op school |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
dan doe je toch de Flapede! |
|
|
@heraux: Ik wil mijn flamenco dansen! |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
en dan heb je een literblik gevuld met muntgeld, blijkt het nog geen reet te wezen |
|
Noepetote Senior lid WMRindex: 759 OTindex: 224
|
Ik word dóóóóóóódziek van het feit dat de halve wereld denkt dat vegetariërs wel vis eten!!! |
|
Luna Moderator
@Noepetote, dat irriteert me ook altijd. Vegetariers eten geen vis, of je bent geen vegetarier |
|
|
Ik klaag want mijn zusje is een bezitterig verwend ding dat denkt dat ze de wereld naar haar hand kan zetten, alleen omdat ze alles krijgt wat ze wil |
|
Luna Moderator
Volgende week ruim 40 uur werken |
|
nietmeer
|
bagger bagger en nog eens bagger. zal misschien niet meer op het zelfde niveau kunnen dansen *baalbaalbaal* |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
echt een kloteweek al de hele week 2 proefwerken per dag en ben vandaag tijdens een proefwerk weggestuurd en ik kreeg gisteren ook nog te horen dat men oma overleden is |
|
nietmeer
|
|
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
Hayle: bedankt |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kink FM, de beste radiozender van Nederland, stopt per 1 oktober |
|
Luna Moderator
Aankomende week enorm veel werken Aaah, de afdeling gaat toch dicht, dus we veranderen niks en dan ben je gewoon vrij. Neeeee, de afdeling gaat dus niet dicht en rooster blijft nu staan |
|