Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
 Jannick  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@JannickGij... gij... snode bengel... Vlucht gij... en keert niet weder!! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie wil er nog een Kommetje tomatensoep of groentesoep.. ik heb soepstengels en eventueel balletjes.. en sneetjes toast.. |
|
nietmeer Erelid
|
Ik ga er ook vandoor.....ga maar eens aan de vrachtwagen van technisch lego beginnen  |
|
nietmeer
|
Oeff, groentesoeppie graag  |
|
Hoskeu Erelid
|
Doe mij maar kippensoep met ballen... oowneej dan is het hanensoep... -stilte- Ahum... laatmaar...  Doe maar een kopje tomatensoep dan... met een soepstengel svp... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
tomaten soep met balletjes graag  Als het maar geen borrelnootjes als balletjes zijn  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Ik ga er ook vandoor.....ga maar eens aan de vrachtwagen van technisch lego beginnen  Leuk!! Dat is lang geleden... toch maar eens over kinderen gaan denken... dan heb ik tenminste een excuus om weer met da coole spul te spelen...  |
|
Blend
Oud Moderator
@lessien ik heb nog 2 grote technisch lego auto's op mijn kamer staan  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een tomatensoep voor de beschaamde Hoskeu met stengels om zich in balans te houden..
vaatje zout.. vaatje peper.. en een vaatje smaakmaker van een overbekend merk dat we hier niet mogen vermelden tegen straffe van een groepskorting |
|
Hoskeu Erelid
|
@Lessien... Heb je mischien ook gave technisch lego auto, met kind erbij als excuus, te lease??  EDIT: Heb ik iets verkeerd gezecht... tis ineens zo stil...  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Leuk!! Dat is lang geleden... toch maar eens over kinderen gaan denken... dan heb ik tenminste een excuus om weer met da coole spul te spelen...  Daar hoef je toch geen kinderen voor te hebben, mijn zoon mag er tenslotte toch niet mee spelen, zeggen altijd dat het kijk lego is voor hem  |
|
Cappie Erelid
 WMRindex: 1.030 OTindex: 183 S |
hou je m zo stil? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Red Bulletje
|
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: lessien ik heb nog 2 grote technisch lego auto's op mijn kamer staan  Zal als deze af is, wel foto's maken van wat wij hebben staan.....staat nu een grote kraanwagen, een vrachtwagen, brandweerwagen, terreinbuggy en een motor en wat ik nu ga bouwen is een sleepwagen(vrachtwagen met amerikaanse neus)van 66 cm lang  . |
|
nietmeer Erelid
|
@PonckeHoe is je gesprek verlopen ? |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zal eens wat foto's ervan maken  Is een groene vrachtwagen die je met streepjescoed kan programmeren en een zwarte sportwagen  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Ik zal eens wat foto's ervan maken  Is een groene vrachtwagen die je met streepjescoed kan programmeren en een zwarte sportwagen  Wij hebben in een bak ook nog allemaal stukjes technisch lego liggen, moeten nog 4 auto's worden, geloof twee vrachtwagens een sportwagen en nog een auto  |
|
Blend
Oud Moderator
lessien Kunnen we de volgende WMR-meeting niet bij jullie doen, lekker Lego'en  |
|
Hoskeu Erelid
|
Cool...  EDIT: Zou trouwens wel makkelijk zijn... Zwijndrecht... dan kan ik op de fiets... (Als ik nog een fiets zou hebben  ) |
|
Poncke Erelid
lessien
Ja wel ok. Was bij een uitzendbureau. Maar de functie waar ik voor ging was al gevuld. Maar ik heb om twaalf uur een telefoongesprek met een teamleader van de klantenservice van xerox in Dublin. Als dat gesprek goed gaat kan ik waarschijnlijk in Dublin beginnen volgende maand... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: lessien Kunnen we de volgende WMR-meeting niet bij jullie doen, lekker Lego'en  hahahaha.....nee, zet ze lekker zelf in elkaar  en mijn man zet er natuurlijk ook een paar in elkaar, mag niet alles alleen doen  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: lessien
Ja wel ok. Was bij een uitzendbureau. Maar de functie waar ik voor ging was al gevuld. Maar ik heb om twaalf uur een telefoongesprek met een teamleader van de klantenservice van xerox in Dublin. Als dat gesprek goed gaat kan ik waarschijnlijk in Dublin beginnen volgende maand... Hoop voor je dat het wat wordt, zal voor je duimen  |
|
Poncke Erelid
lessien
Is jouw naam en die van je man in het Welsh geschreven? |
|
Blend
Oud Moderator
Ik vind trouwens de nieuwe lego niet leuk meer, daar zijn sommige dingen al 1 geheel, terwijl je vroeger dat nog helemaal zelf moest bouwen  |
|