Cafe de Nachtvlucht |
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Of LOTR namen |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Poncke: @lessien
Is jouw naam en die van je man in het Welsh geschreven? In het Elvish..... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Ik vind trouwens de nieuwe lego niet leuk meer, daar zijn sommige dingen al 1 geheel, terwijl je vroeger dat nog helemaal zelf moest bouwen  Klopt zitten nu wat grotere stukken tussen, maar die vrachtwagen die ik nu ga bouwen, zijn nog steeds heeeeeeeeel veel stukjes   Kan er ook een dieplader van maken, die is dan 80 cm lang, maar die is bij lange na niet zo mooi, als de vrachtwagen van 66cm....met zo'n mooie amerikaanse neus  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote LessienElensar: .... er tenslotte toch niet mee spelen, zeggen altijd dat het kijk lego is voor hem  Neej...  Kijken doe je met je oogjes... niet met je snaveltje... Ik heb geen kinderen... maar wel een vogeltje waar ik mijn handen aan vol heb kwa opvoeding... maar die speeld niet met lego helaas... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote LessienElensar: .... er tenslotte toch niet mee spelen, zeggen altijd dat het kijk lego is voor hem  Neej...  Kijken doe je met je oogjes... niet met je snaveltje... Ik heb geen kinderen... maar wel een vogeltje waar ik mijn handen aan vol heb... maar die speeld niet met lego helaas... Gewoon weer een grote doos van kopen joh....lekker gaan zitten bouwen  |
|
nietmeer Erelid
|
Maar ga nu echt beginnen met bouwen, heb tot vijf uur vanmiddag de tijd, dus de vrachtwagen is dan wel half klaar of misschien nog wel verder dan dat   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mensen ik ga ff luchen, kom zo weer terug   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Whehehe.. "Pauze", of gewoon les nu..  Anders had ik twee uur pauze, nu zit ik met twee meiden in de les..   Mja, ik gaweer, doeii..  ..  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hier vallen de (lego)bionicles het playmobilkasteel aan  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Hier vallen de (lego)bionicles het playmobilkasteel aan   FOTO!  |
|
Jannick
Oudgediende
deze gaat, Ajuus..  IKKKY!!! HOUY VAN JOWU!!!  ` |
|
Hoskeu Erelid
|
@JannickHO HO HO... Wat had je nou gedroomd?? |
|
puppy Erelid
|
Niets te eten hier? |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppyIk geloof het niet... Dan wordt het eten of gegeten worden...  Hoe zou de Puppy smaken met wat majo en curry??  |
|
puppy Erelid
|
*Gaat er gauw vandoor*  |
|
olaf Lid WMRindex: 56 OTindex: 2 Wnplts: Aarde S |
Barkeeper, heeft u een dubbele gin zonder tonic? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
de Barkeeper is op vakantie..
Ik kieperdekiep je even een Gin sans Tonique in.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Wie heeft er bardienst vanmiddag?? Je laat die arme kerel niet op een droogje zitten?? Sorry puppy... ik zal me inhouden...   |
|
puppy Erelid
|
*kijkt om het hoekje of Hoskeu er nog is* |
|
Jannick
Oudgediende
Zoo, me nadelen in voordelen omgezet..  Rooster: 1 Vrij 2 Les 3 Les 4 Les 5 Les 6 Pauze 7 Les 8 Vrij 9 Vrij Door omstandigheden zo: 1 Vrij 2 Les 3 Vrij 4 Les 5 Vrij 6 Vrij 7 Les 8 Vrij 9 Vrij Hoe wij het gekregen hebben (drie personen): 1 Vrij 2 Les 3 Vrij 4 Les 5 Les 6 Vrij 7 Vrij 8 Vrij 9 Vrij  We zaten gewoon met vier mensen in een klaslokaal..  |
|
puppy Erelid
|
Dus je kan verder de hele middag spammen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Dus je kan verder de hele middag spammen  Erg?  |
|
puppy Erelid
|
Quote Jannick: Quote puppy: Dus je kan verder de hele middag spammen  Erg?  nou super...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: *kijkt om het hoekje of Hoskeu er nog is* *Hoskeu neemt een hap uit de toog... om de ergste honger te stillen* Pfis feilif pfuffy...*Sprak hij met volle mond...*  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: *kijkt om het hoekje of Hoskeu er nog is* *Hoskeu neemt een hap uit de toog... om de ergste honger te stillen* Pfis feilif pfuffy...*Sprak hij met volle mond...*  Kijk eens wat ik hier bij me heb  Beschuit met muisjes  |
|