Cafe de Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Liz87: @ Jannick... Zijn we samen  *Gaat samen met Liz in een hoekje zitten* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: Quote Liz87: @ Jannick... Zijn we samen  *Gaat samen met Liz in een hoekje zitten* en mij buitensluiten zeker?   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hey Liz, ga eens werken!   Ik moet ook weer, maar heb echt geen zin.... @kpuc Dank je  Ik voel me nu eigenlijk ook alsof ik net een paar tikken ermee gehad heb  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: Quote Liz87: @ Jannick... Zijn we samen  *Gaat samen met Liz in een hoekje zitten* en mij buitensluiten zeker?   *Trapt Liz uit het hoekje en gaat heel intiem met Ikky samen in een klein hoekje zitten* |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Jannick: Quote ikky: Quote Jannick: Quote Liz87: @ Jannick... Zijn we samen  *Gaat samen met Liz in een hoekje zitten* en mij buitensluiten zeker?   *Trapt Liz uit het hoekje en gaat heel intiem met Ikky samen in een klein hoekje zitten* BEDANK HEAH!! |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Pfff; waarom wint dat kleine monstertje hier altijd  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Hey Liz, ga eens werken!   Ik moet ook weer, maar heb echt geen zin.... kpuc Dank je  Ik voel me nu eigenlijk ook alsof ik net een paar tikken ermee gehad heb  SSST... Doe t zelf  |
|
Jannick
Oudgediende
*Slaat een arm om die lieve Ikky heen* |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote puppy: Pfff; waarom wint dat kleine monstertje hier altijd    Welk klein monstertje   |
|
puppy Erelid
|
Quote ikky: Quote puppy: Pfff; waarom wint dat kleine monstertje hier altijd    Welk klein monstertje   ik zat een spelletje triominos met mijn zoontje van 4 te doen... |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jannick: *Slaat een arm om die lieve Ikky heen* *zit lekker heeeeel dicht tegen Jannick aan en geeft kusjes  * |
|
Blend
Oud Moderator
Klein monstertje? Puppy?? Praat je tege jezelf??  maar ik vind je nog steeds lief hoor. *kijk met puppy-ogen* |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: *Slaat een arm om die lieve Ikky heen* *zit lekker heeeeel dicht tegen Jannick aan en geeft kusjes  * *Kust Ikky heel zachtjes in de nek* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zoo dat uurtje werd 2 uurtjes, ff naar de markt geweest, mezelf getrakteerd op gesneden ananas, lychees en stoofpeertjes.. ow en de dvd van de oudejaarsconferance van guido.
hoe is het hier? |
|
puppy Erelid
|
Hoi Theetje  Was het leuk gisterenavond? |
|
Liz87 Erelid
|
Jannick... Even een hele domme vraag... Ben je nou een jongen of een meisje...? Gisteren noemde paps en mams je zoon, maar je profiel zegt vrouw.. of zijn er meer Jannick.. ( Die natuurlijk niet aan jou kunnen tippen als dat zo zou zijn...) |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Jannick... Even een hele domme vraag... Ben je nou een jongen of een meisje...?  Jongen..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@puppy; onwijs leuk!! ga vanavond een blog maken van hoe het was  |
|
Jannick
Oudgediende
 *Doet de armen rond Ikky's buik en laat Ikky romantisch op hem rusten* |
|
puppy Erelid
|
Quote Theemonster: @puppy; onwijs leuk!! ga vanavond een blog maken van hoe het was  Ik ben benieuwd  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ook Thee  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Jannick, je bent lief, ik wil zo graag bij je zijn  |
|