Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: Ik ben weer eens aan het werk  nou jah, nu niet, maar ik was aan het werk en ga zo weer werken. Snap ie?  NU PAS? |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Blend: @MierIk neem pauze  Komt op hetzelfde neer, maar is toch ietsjes anders  Vertel eens mier, kom je ook bowlen? nee kom niet bowlen |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Hahaha  Ik ben zo een beetje mijn eigen tijden aan het indelen.  Is het voordeel als je achter een pc werkt  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; waaaarom kom jij niet bowlen?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Kep haar al helemaal kapot geknuffeld.. Ze is zoo lekker zacht..  |
|
Mier Oudgediende
auw?  |
|
ikky
Oudgediende
|
ja inderdaad mier waarom kom je niet bowlen?  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: ja inderdaad mier waarom kom je niet bowlen?  JAA! Waarom kom je niet bowlen?  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja, dat doet pijn in mijn hart mier  |
|
Theetje
Oudgediende
liz? kom jij naar de bowling? |
|
Jannick
Oudgediende
Jannick? Kom jij naar de bowling?  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ikky jannick en theemonster. ik kan niet komen heb geen geld voor de trein kaartje en voor de bus en we tniet waa rik heen moet en mijn ouders vinden het niet goed  zal wel willen komen hoor |
|
Jannick
Oudgediende
*Knuffelt Ikky helemaal plat en geeft haar een zachte zoen op haar mond* |
|
Theetje
Oudgediende
jammer mier...  |
|
ikky
Oudgediende
|
Wat jammer mier  wonen er niet nog meer wmr-ers in jou woonplaats waar je mee mee kan rijden ofzo? Dan mag het misschien wel van je ouders.. |
|
Blend
Oud Moderator
@MierAdres staat bij het inschrijfformulier Geld kan je lenen Ouders zijn om te praten, ze kunnen eventueel contact opnemen met Voogeltje, zijn nummer staat ook bij het invulscherm. |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Jannick: *Knuffelt Ikky helemaal plat en geeft haar een zachte zoen op haar mond* Mag dat wel van mij (grapje hoor graag zelfs;) ) |
|
Mier Oudgediende
@ ikky ik zal niet weten wie er allemaal in groningen woont. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikky: Quote Jannick: *Knuffelt Ikky helemaal plat en geeft haar een zachte zoen op haar mond* Mag dat wel van mij (grapje hoor graag zelfs;) ) *Neemt Ikky mee achter een muurtje *censuur** |
|
Theetje
Oudgediende
@Mier; ik zou het wel leuk vinden als je kwam!  , inderdaad missien iemand in de buurt? of voogeltje bellen... |
|
Mier Oudgediende
Quote Blend: @MierAdres staat bij het inschrijfformulier Geld kan je lenen Ouders zijn om te praten, ze kunnen eventueel contact opnemen met Voogeltje, zijn nummer staat ook bij het invulscherm. nou mijn ouders zijn niet makelijk om te praten hoor |
|
Theetje
Oudgediende
Quote mier: Quote Blend: @MierAdres staat bij het inschrijfformulier Geld kan je lenen Ouders zijn om te praten, ze kunnen eventueel contact opnemen met Voogeltje, zijn nummer staat ook bij het invulscherm. nou mijn ouders zijn niet makelijk om te praten hoor nee heb je, ja kan je krijgen... |
|
Mier Oudgediende
ach ja ouders van tegenwoordig zijn heel beschermd nou ja de mijne tenminste ze vinden het al erg eng dat ik op vakantie wil met een goede vriendin van me |
|