Cafe de Nachtvlucht |
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
haai allemaal!! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Everzwijn: Quote mier: @ everzwijn ja maar jij bent en man dat is weer anders tenminste dat wzou me moeder zeggen ik snap het. Mij oudere zus had ook wel eens woorden met mijn ouders als ze weg wou toen ze 18 was. toen ik 18 werd mocht ik eigenlijk alles. ze gaan ervan uit dat ik op mezelf kan passen, of het interesseert ze gewoon niet. Ik kwam op mijn zestiende om half zes 's morgens thuis van stappen.....maar de regel was wel om 12:00 uur met z'n allen aan tafel lunchen, dus was het je eigen verantwoordelijkheid. En mijn moeder wist ook, dat ik niet in zeven sloten tegelijk zou lopen, zorgde er ook altijd voor, dat ik niet alleen naar huis ging, dat er altijd iemand bij was...... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MierJe woont een beetje uit de richting anders had ik je wel opgehaald. Weer zo'n opmerking waar je echt niks aan hebt, je komt geens tap dichterbij daardoor  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Muts: haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote macfreak: Quote Muts: haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen Haai Beide! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote lessien: Ik kwam op mijn zestiende om half zes 's morgens thuis van stappen.....maar de regel was wel om 12:00 uur met z'n allen aan tafel lunchen, dus was het je eigen verantwoordelijkheid. En mijn moeder wist ook, dat ik niet in zeven sloten tegelijk zou lopen, zorgde er ook altijd voor, dat ik niet alleen naar huis ging, dat er altijd iemand bij was...... tja ik neem aan dat je in een dorp woonde met lantaarnens ik won buiten de stad en uiten een dorp op een boerderij met geen lantaanrns en veel verkeer dus dat is hier het probleem |
|
macfreak Erelid
Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Muts: haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen Haai Beide! haai lizz |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik mag sinds een half jaar zelf doen en laten wat ik wil, als ik maar niet te vaak weg ben met het eten en mijn cijfers op school en niet onder lijden maar ik mag niet door de weeks na 12en thuis zijn.. op vrijdag wel natuurlijk maar ik ga zelf nooit uit... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik heb wel trek in een colaatje..  |
|
Mier Oudgediende
Quote Blend: @MierJe woont een beetje uit de richting anders had ik je wel opgehaald. Weer zo'n opmerking waar je echt niks aan hebt, je komt geens tap dichterbij daardoor  haha nee heb er niks aan nee haha maar wel een goeie |
|
Jannick
Oudgediende
Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Muts: haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen Haai Beide! haai lizz Haai MacFreak.. Haai Liz, Haai Muts |
|
Mier Oudgediende
Quote Theemonster: ik mag sinds een half jaar zelf doen en laten wat ik wil, als ik maar niet te vaak weg ben met het eten en mijn cijfers op school en niet onder lijden maar ik mag niet door de weeks na 12en thuis zijn.. op vrijdag wel natuurlijk maar ik ga zelf nooit uit... oh haha je bent een huismus hier woont ook en huismus mijn broer en ik ben het tegenovergestelde daarvan |
|
macfreak Erelid
Quote Jannick: Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: [quote=Muts]haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen Haai Beide! haai lizz Haai MacFreak.. Haai Liz, Haai Muts[/quote] haai Jannick en de rest |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: Quote lessien: Ik kwam op mijn zestiende om half zes 's morgens thuis van stappen.....maar de regel was wel om 12:00 uur met z'n allen aan tafel lunchen, dus was het je eigen verantwoordelijkheid. En mijn moeder wist ook, dat ik niet in zeven sloten tegelijk zou lopen, zorgde er ook altijd voor, dat ik niet alleen naar huis ging, dat er altijd iemand bij was...... tja ik neem aan dat je in een dorp woonde met lantaarnens ik won buiten de stad en uiten een dorp op een boerderij met geen lantaanrns en veel verkeer dus dat is hier het probleem Woonde op een dijk en moest lopen naar de bushalte(half uur lopen)......grootste gedeelte van die weg was niet verlicht, dus aarde donker..... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote macfreak: haai Jannick en de rest Haai Macfreak en natuurlijk iedereen hier |
|
Theetje
Oudgediende
Quote mier: Quote Theemonster: ik mag sinds een half jaar zelf doen en laten wat ik wil, als ik maar niet te vaak weg ben met het eten en mijn cijfers op school en niet onder lijden maar ik mag niet door de weeks na 12en thuis zijn.. op vrijdag wel natuurlijk maar ik ga zelf nooit uit... oh haha je bent een huismus hier woont ook en huismus mijn broer en ik ben het tegenovergestelde daarvan ik ben inderdaad echt een huismus  ga ook liever een avond naar vrienden dan naar een kroeg of de stad in. gewoon bijpraten, filmpje kijken, pizza eten |
|
Mier Oudgediende
achja en ik zou toch niet weten welke trein ik moet nemen en waar kpuc zou staan enzo  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Jannick: Quote macfreak: Quote Jannick: Quote macfreak: [quote=Liz87][quote=macfreak][quote=Muts]haai allemaal!! haai muts... en haai iedereen Haai Beide! haai lizz Haai MacFreak.. Haai Liz, Haai Muts[/quote] haai Jannick en de rest[/quote] Haai Macfreak en natuurlijk iedereen hier[/quote] Alles goed met iedereen... Zijn er mensen die gaan bowlen...? @ Mier... Ik mag ook niet hoor.. En woon niet eens zo ver.. En ben 19...  Maar ja, ik probeer ze nog over te halen.. Hoop dat het jou lukt! |
|
Theetje
Oudgediende
kpuc staat voor de burgerking  en die is bijna niet te missen, in een hoek van het station. van groningen naar utrecht en terug = 37 euro nog wat (www.ns.nl) |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: achja en ik zou toch niet weten welke trein ik moet nemen en waar kpuc zou staan enzo  Welke trein je moet nemen is op internet zo opgezocht en Kpuc staat bij de Burger King..... |
|
Jannick
Oudgediende
Is er nog Cola? |
|
Mier Oudgediende
@ lessien ik gebruik nooit de trein dus ik moet het nog een beetje uitvogelen dan |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Alles goed met iedereen... Zijn er mensen die gaan bowlen...? @ Mier... Ik mag ook niet hoor.. En woon niet eens zo ver.. En ben 19...  Maar ja, ik probeer ze nog over te halen.. Hoop dat het jou lukt! Lijkt wel of de ouders tegenwoordig moeilijker doen   |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
dat heb ik ook, dat ik een huismus ben. daarom vinden mijn ouders het waarschijnlijk ook geen probleem als ik een avondje uit ga. Ze weten heus wel dat ik mezelf niet over de kop drink en ergens in de goot beland. EN in het geval van die bowling, dat is op klaarlichte dag, daar hebben ze echt niets te vrezen. |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: @ lessien ik gebruik nooit de trein dus ik moet het nog een beetje uitvogelen dan Mocht je toch mogen, geef een seintje zoek ik het helemaal voor je uit  |
|