Cafe de Nachtvlucht |
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Quote Blend: @Mierpietjuhh (mijn vrouw) Eskimo, liz, muts en jij.. Dacht ik  je zit vast an mij?? maar da waist ik niet... wel mooi om te horen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Blend: @Mierpietjuhh (mijn vrouw) Eskimo, liz, muts en jij.. Dacht ik  Ik heb mijn koffers al gepakt, ik ga een paar maanden op mezelf wonen, geen gezeur van vrouwen om me heen. ik kom dan als herboren weer terug  Volgens mij zat je toch alleen aan Pietjuhh vast.....Eskimo en mier zijn je zussen en Liz (aangenomen zus) ook |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
JANNICK... hai |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
mag het ook een hele grote hut zijn?? dan kunnen we met de hele (voor mij nieuwe) familie erin!! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kijk  zo kom je er ook vanaf  Hoef ik niet meer naar het hutje toe  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Liz87: JANNICK... hai Hoi..8 O |
|
nietmeer Erelid
|
Blend..... Hmmmmmzz.....zo te horen zit je alleen nog maar aan Pietjuhh vast  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ja ik help je dus overal mee zelfs van je zussen die jou leuk vinden haha  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
hier op de veluwe hebben we heel veel hei, als jullie daar nou een hutje bouwen, of een hele grote, kom ik vaak op bezoek.
haaai Jannick, waarom probeer je de aandacht op je te vestigen? |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick.....hoe is het nu met je ????? |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Blend: Kijk  zo kom je er ook vanaf  Hoef ik niet meer naar het hutje toe  tsja... dat kan ook... al zou ik toch wel eens de familie willen ontmoeten |
|
Jannick
Oudgediende
*Heeft geen contact meer* |
|
Blend
Oud Moderator
@lessien Dit werkt altijd  ik ben nu weer alleen met mijn vrouw over  Hoop alleen wel dat ik haar weer eens zie  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: Quote Blend: Kijk  zo kom je er ook vanaf  Hoef ik niet meer naar het hutje toe  tsja... dat kan ook... al zou ik toch wel eens de familie willen ontmoeten Moet je naar de bowling komen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ik blijf (wmr)vrijgezel voor altijd... Kan ik op de kinderen passen... Als die voortkomen uit al die huwelijken... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Jannick.....hoe is het nu met je ????? Woejj..  Gaat hoor, met jou?  |
|
Mier Oudgediende
jannick jochie wat is er wordt je genegeerd |
|
nietmeer Erelid
|
Met mij gaat het wel hoor......maar was even meer benieuwd hoe het met jou ging  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Ik blijf (wmr)vrijgezel voor altijd... Kan ik op de kinderen passen... Als die voortkomen uit al die huwelijken... Blend heeft al een kind  Mindworks |
|
Blend
Oud Moderator
@MierMijn dank is groot dat me wilt behoeden dat ik met mijn zussen trouw   lief zusje van me  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote Liz87: Ik blijf (wmr)vrijgezel voor altijd... Kan ik op de kinderen passen... Als die voortkomen uit al die huwelijken... jeetje das ook wel erg drastisch. wat nou als je de WMR man van je dromen tegenkomt?  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: lessien Dit werkt altijd  ik ben nu weer alleen met mijn vrouw over  Hoop alleen wel dat ik haar weer eens zie  Ja, kan niet zeggen, dat ze er de laatste tijd veel is.....eigenlijk helemaal niet  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; ik zou ook nooit willen dat je met een van je zussen zou trouwen  |
|
Mier Oudgediende
Quote Blend: @MierMijn dank is groot dat me wilt behoeden dat ik met mijn zussen trouw   lief zusje van me  graag gedaan hoor ik ben de verstandigste dochter samen met thee die is ook verstandig  of niet thee  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
inderdaad mier! wij zijn de 2 verstandigste  gelukkig maar, anders zou blend met 1 van zijn zussen trouwen  |
|