Cafe de Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Macfreak..... Je zussen zijn..... Theemonster, Mij, Eskimo, Hinako, Liz87 en Mier Je broers zijn..... Blend, Jannick, Ikke en Lego  welkom in de familie  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Everzwijn.. Best slim van je...  Vrijgezellig zijn is best leuk  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Macfreak.....
Je zussen zijn..... Theemonster, Mij, Eskimo, Hinako, Liz87 en Mier
Je broers zijn..... Blend, Jannick, Ikke en Lego
Ik ben een aangenomen zus heah  Dus geen bloedverwant.. K kan trouwen met iedereen als ik dat wil.. ( en dan moet het natuurlijk wederzijds zijn... waar ik niet zo snel vanuit ga  ) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik zit aan 3 vrouwen vast  Of waren het er nou 4 Ik ga maar in een hutje op de hei wonen, zonder vrouwen. Even helemaal weg, ff bijkomen  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote LessienElensar: Macfreak..... Je zussen zijn..... Theemonster, Mij, Eskimo, Hinako, Liz87 en Mier Je broers zijn..... Blend, Jannick, Ikke en Lego  welkom in de familie  bedankt!! grote familie zeg... leuk  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Muts: *snik* ik ben mn muts kwijt!! mijn enige echt muts-muts....       MUTS WORD GENEGEERD!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik blijf lekker vrijwillig vrijgezellig |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Quote Jannick: Quote Muts: *snik* ik ben mn muts kwijt!! mijn enige echt muts-muts....       MUTS WORD GENEGEERD!  bent wel gewend... krijg je als geen familie bent  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend wie allemaal dan |
|
nietmeer Erelid
|
Macfreak Je broer Jannick is getrouwd met Ikky (dus je schoonzus)  En dan nog een drie tal oompjes.... Kpuc(tweelingbroer van je paps), Mmore en Jatser(mijn broer)  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Ik zit aan 3 vrouwen vast  Of waren het er nou 4 Ik ga maar in een hutje op de hei wonen, zonder vrouwen. Even helemaal weg, ff bijkomen  mag ik ook een hutje op de hei, alleen dan ver weg, zodat ik gedichten kan schrijven? |
|
Mier Oudgediende
Quote LessienElensar: Macfreak Je broer Jannick is getrouwd met Ikky (dus je schoonzus)  En dan nog een drie tal oompjes.... Kpuc(tweelingbroer van je paps), Mmore en Jatser(mijn broer)  je hebt toch nog meer broers lessien |
|
Jannick
Oudgediende
Jannick nu ook..  |
|
macfreak Erelid
Quote Liz87: Quote LessienElensar: Macfreak.....
Je zussen zijn..... Theemonster, Mij, Eskimo, Hinako, Liz87 en Mier
Je broers zijn..... Blend, Jannick, Ikke en Lego
Ik ben een aangenomen zus heah  Dus geen bloedverwant.. K kan trouwen met iedereen als ik dat wil.. ( en dan moet het natuurlijk wederzijds zijn... waar ik niet zo snel vanuit ga  ) als ik hier al ga trouwen dan is het wel alleen voor wmr... real hoeft van mij nog niet... dan krijg ik ook problemen met m'n vriendin hier. en dat niet iedereen bloedverwanten zijn had ik al wel door hoor |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: mag ik ook een hutje op de hei, alleen dan ver weg, zodat ik gedichten kan schrijven?  ga je zo ver weg van me dochter  , vind het altijd zo fijn met je, samen thee drinken, lekker kletsen..... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: Quote LessienElensar: Macfreak Je broer Jannick is getrouwd met Ikky (dus je schoonzus)  En dan nog een drie tal oompjes.... Kpuc(tweelingbroer van je paps), Mmore en Jatser(mijn broer)  je hebt toch nog meer broers lessien Yep even vergeten, had er eerst maar eentje  Uncle John en Paulus zijn ook mijn broers  |
|
Mier Oudgediende
blend ik vroeg je wat hallo luister je nog wel |
|
macfreak Erelid
Quote mier: Quote LessienElensar: Macfreak Je broer Jannick is getrouwd met Ikky (dus je schoonzus)  En dan nog een drie tal oompjes.... Kpuc(tweelingbroer van je paps), Mmore en Jatser(mijn broer)  je hebt toch nog meer broers lessien oke... dat hou ik niet allemaal meteen in mijn geheugen... eerst even een documentje aanmaken met al mijn nieuwe familie  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mierpietjuhh (mijn vrouw) Eskimo, liz, muts en jij.. Dacht ik  Ik heb mijn koffers al gepakt, ik ga een paar maanden op mezelf wonen, geen gezeur van vrouwen om me heen. ik kom dan als herboren weer terug  |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; Quote Theemonster: Quote Blend: Ik zit aan 3 vrouwen vast  Of waren het er nou 4 Ik ga maar in een hutje op de hei wonen, zonder vrouwen. Even helemaal weg, ff bijkomen  mag ik ook een hutje op de hei, alleen dan ver weg, zodat ik gedichten kan schrijven? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: @Mierpietjuhh (mijn vrouw) Eskimo, liz, muts en jij.. Dacht ik  Ik heb mijn koffers al gepakt, ik ga een paar maanden op mezelf wonen, geen gezeur van vrouwen om me heen. ik kom dan als herboren weer terug  Laat je nog wel wat van je horen zoon..... zal je gaan missen in huis  |
|
Mier Oudgediende
@ blend ik!!  ik ben je zus ik heb het beste met je voor hoor  ik help je alleen af en toe mee om je van alle vrouwen weg te houden en je blijft alleen bij pietjeee |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: @Mierpietjuhh (mijn vrouw) Eskimo, liz, muts en jij.. Dacht ik  Ik heb mijn koffers al gepakt, ik ga een paar maanden op mezelf wonen, geen gezeur van vrouwen om me heen. ik kom dan als herboren weer terug  I'm so over you...!!  Dus toen waren het er nog maar 3 |
|
Jannick
Oudgediende
Test... 1.... 2..... 3.......  |
|