Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Mier; zie mijn reactie...  @liz; ik ga bowlen |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
9292ov.nl toch? kun je helemaal je weg plannen met openbaar vervoer.
Of in ieder geval tot station utrecht want daar wacht Kpuc. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Ik ga ook......moet wel zoon lief bij opa en oma kunnen slapen, maar dat gaat wel lukken denk ik, vinden ze altijd erg leuk....kleinzoon nachtje logeren. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Thee.. Ok... Mn moeder wil nu nog niet dat ik meega.. Maar ik hoop dat ze van gedachten veranderd  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: @ Thee.. Ok... Mn moeder wil nu nog niet dat ik meega.. Maar ik hoop dat ze van gedachten veranderd  En anders kunnen ze altijd nog contact met Voogeltje opnemen, om wat info in te winnen over de bowling  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
lijkt me leuk dat bowlen mja ik kan niet  veel te druk en kan alleen tussendoor even op WMR maar goed eventjes heel wat anders... ik ben nog opzoek naar ouders!! gister zijn er nog wat getrouwd zag ik en nou ben ik wel benieuwd waar ik binengelaten kan worden in the family |
|
Theetje
Oudgediende
liz; bij mij was het voordeel dat mijn beste vriendin (hinako) mee kwam. maar voor de volgende heb ik ook gewoon tegen mijn ouders gezegd: '24 feb ga ik weer bowlen in utrecht' en mijn ma: ok  gewoon rustig uitleggen wie we zijn, foto;s laten zien, voogeltje bellen als het nodig is, of gewoon voogeltje mailen... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: lijkt me leuk dat bowlen mja ik kan niet  veel te druk en kan alleen tussendoor even op WMR maar goed eventjes heel wat anders... ik ben nog opzoek naar ouders!! gister zijn er nog wat getrouwd zag ik en nou ben ik wel benieuwd waar ik binengelaten kan worden in the family Ben je toevallig ook opzoek naar een wmr vrouw?  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: maar goed eventjes heel wat anders... ik ben nog opzoek naar ouders!! gister zijn er nog wat getrouwd zag ik en nou ben ik wel benieuwd waar ik binengelaten kan worden in the family Bij de familie Elensar ben je altijd welkom hoor  |
|
|
Quote Liz87: Ben je toevallig ook opzoek naar een wmr vrouw?  ben je al over Blend heen? das snel.  |
|
macfreak Erelid
Quote LessienElensar: Quote macfreak: maar goed eventjes heel wat anders... ik ben nog opzoek naar ouders!! gister zijn er nog wat getrouwd zag ik en nou ben ik wel benieuwd waar ik binengelaten kan worden in the family Bij de familie Elensar ben je altijd welkom hoor  ik hoorde van jivebunny dat hij rond begin volgende week tijd had om de stamboom bij te werken dus het zou mooi zijn als ik ergens geadopteerd kan worden |
|
nietmeer Erelid
|
Zal wel aan Jive doorgeven, dat je er bij ons ook nog bijgezet moet worden  ...... Pffff.....elf kids......vijf zonen en 6 dochters.....dat wordt echt verhuizen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Everzwijn: Quote Liz87: Ben je toevallig ook opzoek naar een wmr vrouw?  ben je al over Blend heen? das snel.  Ik geef onbereikbare liefdes op;)  Dus ja daar ben ik overheen...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik hou wijs mijn mond dicht  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Heel slim idee;) |
|
macfreak Erelid
Quote LessienElensar: Zal wel aan Jive doorgeven, dat je er bij ons ook nog bijgezet moet worden  ...... Pffff.....elf kids......vijf zonen en 6 dochters.....dat wordt echt verhuizen  oke dus jij bent mama?? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: Quote LessienElensar: Zal wel aan Jive doorgeven, dat je er bij ons ook nog bijgezet moet worden  ...... Pffff.....elf kids......vijf zonen en 6 dochters.....dat wordt echt verhuizen  oke dus jij bent mama?? Yep  en Elrohir Elensar is je papa  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Cola? |
|
macfreak Erelid
oke... even de stamboom doorkijken leuk  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Nog een erbij gekomen Lessien? Jij kan ook geen Nee zeggen  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
nou ik heb gevraagt zelfs de foto's laten zien en ze zegt nee je mag niet blblabla te ver weg en blalabblabla vette gezeur |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Nog een erbij gekomen Lessien? Jij kan ook geen Nee zeggen  Heb een zwak voor kinderen zonder ouders   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Nog een erbij gekomen Lessien? Jij kan ook geen Nee zeggen  hoe meer broers en zussen hoe meer vreugde  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
|
|
|
Als ik behoefte heb aan familie op WMR dan trouw ik wel met één van de ongetrouwde dochters. Maar nu nog even niet.  |
|